• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Juhlanäyttely, Vantaa 12.05.2013

Aloittaja jjenni, 15.04.13 - klo:21:34

« edellinen - seuraava »

Janika S.

Asta, onko sulle ihan ehdoton juuri tuo ulkkiskääpiöiden sihteeröinti? Mun olis tarkoitus aloitella tässä niille tuomarikoulutusta ja pitäisi sitä ennen joutaa vähän niitä sihteeröimäänkin.
Venäjänkääpiöhamsteri roborovskit väreissä normaali, normaali laikukas ja normaali husky.
Jämtlanninpystykorvat nimellä Pyssytorin.
Lemmikkinä lisäksi muutama syyrialainen hamsteri.

Ana

#31
Ei oo. Ottakaa mut ja mikki vaan sitte pois. Tärkeempäähän se on harjotella sun. Näillä näkymin pääsee lähteen koirille hoitopaikja ja vapaapäivä saatu. Enään hotelli pitäs varata.

Edit. Tai sitte pistäkää mut assariks petrille ja mikki voi pysyä niinalla.

Janika S.

Oorrait, kiitos  :icon_smile:

Mut voipi sitten laittaa sihteeriksi Niinalle!
Venäjänkääpiöhamsteri roborovskit väreissä normaali, normaali laikukas ja normaali husky.
Jämtlanninpystykorvat nimellä Pyssytorin.
Lemmikkinä lisäksi muutama syyrialainen hamsteri.

Vevve

Hihii, odottelen jo innolla!
Meiltä lähteekin varmaan eniten hamsuja ikinä.. Kaikki kotiin jääneet nuorikot kokeilemaan siipiään. Talvikoitakin pitkästä aikaa, en ole tainnut näyttelyttää niitä yli vuoteen ollenkaan!  :yes:


Alkemistin

Meiltäkin lähtee eniten hamsuja ikinä: kuusi!  :tongu:
Yksi LL:ään, muut UM:ään

Annu

Jos Turku-Salo akselilla asuvia kiinnostaa jakaa polttoainekuluja, niin mieluusti lähden kimppakyyteilemään. Asun Sauvossa, mutta on mahdollista ajaa Turun kautta. Mulla on seitsemän hengen auto, joten kyllä tänne mun lisäksi ainakin neljä mahtuu hamstereineen, jollei ihan kymmenittäin ole lootia. Takaosaan mahtuu aikas monta boksia. Saapi heittää yksärillä. :)

Vevve

Tein ilmoittautumiset jo nyt, kerrankin aikaisin enkä viimetipalla... Hinnaksi tuli 112€. Kerrankos sitä vähän törsää. Vähän tuloja yhdistykselle!  :nuija:

Tinjau

^ ohhoh :o 50 hamsteriako tulossa ? Mä pelkään jo miettiä omaa näyttelymaksua.. :D tulossa eniten täältäkin,

Henni

Kovasti haluaisin tulla, mutta äiti ei oikein ole innostunut ajelemaan Vantaalle asti... :mad: Ja ei täällä Raumalta oikein pääsee muuten kuin omalla autolla. Onneksi vuoden päästä saan oman  ajokortin!
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

Vevve

Lainaus käyttäjältä: Tinjau - 17.04.13 - klo:16:34
^ ohhoh :o 50 hamsteriako tulossa ? Mä pelkään jo miettiä omaa näyttelymaksua.. :D tulossa eniten täältäkin,

27 hamsua.

Tinjau


gimlixx

Harmin paikka, kun tämä on jo toinen näytsi tänä vuonna, joka on peräkkäisenä päivänä marsunäyttelyn kanssa... Viimeksi olin molemmissa, mutta oli vähän turhan rankkaa.  :tongu:

Vaikka kaksi raumalaista on näköjään jo ilmottaunut, joten kimppakyytiä voisi harkita. Mutta en ole kyllä siltikään varma jaksamisesta...  Itse en ainakaan haluaisi ajaa.  :tongu:

Tinjau

Syrkkinaaraiden sihteeripaikka taas avoinna.. oi miksi .. 3x olis siinäkin hommassa peräkkäin  :icon_mrgreen: no ehkä annetaan jonkun muun hoitaa homma tällä kertaa.  :hauskaa:

Crodino

Onko tää  hamsterinayttelyyn@gmail.com se osoite mihin pitää pistää kaikki näyttelyyn liittyvät tiedustelut? Tuli vahingossa ilmotettua päivän liian nuori hamsteri näyttelyyn.  :nuija: Hyväminä
VKH talvikoiden kasvatusta Vantaalla

jonna

Jos vaan sopii niin voisin tehdä Nindelle harjoitusarvostelun?

Mulla on paprut tehtynä, enää pitää saada rekkarit lähetettyä... jos vaikka olisi jotain ilmottavaakin tällä kertaa.