• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Lemmikkimessut 20.–21.10.2007, hamsterinäyttely, Vantaa

Aloittaja AnsaLucia, 23.09.07 - klo:21:37

« edellinen - seuraava »

Ninde

#30
Onpas vähän tulossa osallistujia.  :huh

viiru

#31
^
Heh, selitys löytyi, oli vielä 10 viestiä väärässä sähköpostiosoitteessa.  xD Nyt on osallistujamäärät korjailtu.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Mustikkamaan

#32
On kyllä kiva että on vähän vähempi arvosteltavaa itellä, niin saa annettuu paljon kommentteja eikä ehkä väskää nii paljon sit lopuks :) Tosin sunnuntaille on pakko jakaa kääpiöitä ku niit on nii paljon, 90 on ehkis jopa meidän Petrille liikaa :D Luulisin aineski!! Tai no se on nii pro etten ihmettelis vaik ei oliska!

Mä ilmotin 9 hampsteria näytsiin. Keskitasoa kaikki, mut tarviihan sitä osallistua! :P Etenki kö viime näyttelyyn ei päästy, kun meillä oli niitä öttiäisiä kotona niin en uskaltanut tuoda ketään sitten lopulta, etten kuskaa niitä vahingossa mukana näytsiin. Mut onneks se olikin väärä hälytys!

No mut nähään siellä! :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

soundlovers

#33
Kohtalaisen vähän on hamsuja tosiaan tulossa (ainakin lauantaille).
Itseltäni on ilmoitettu muutama syrkkiläinen ulkomuotoluokkaan molemmille päiville.  :)

Mustikkamaan

#34
Sitten hyvä yleisö, teille kuuluva tehtäväjako tulee tässä! :haha


LAUANTAI

Heidi Lehikoisen sihteeri: Pia O. & Niina E.
Saija Kukkohovin sihteeri: Katja D.
Heli Ojalan sihteeri: Jaana V.
Lemmikkikääpiöiden sihteeri: Minna


SUNNUNTAI

Tuija Johanssonin sihteeri: Heli Ojala
Petri Pyysillan sihteeri: Minna
Niina Eskelisen sihteeri: Martina M.
Saija Kukkohovin sihteeri: Saana K.
Mia Laineen sihteeri: pesti avoinna!


ASSISTENTIT

Heidin assarina on Taija
Tuijan assarina on Ella Rintanen
Niinan assarina on Jaana V.
Helin assarina on Marika M.
Saijan assarina on Noora Y.


INFON TYTÖT

Katja D. puoli päivää sunnuntaina!
Martina M. lauantaina!
Taija K. sunnuntaina!


Päivän työstähän saa yhden ilmaisen ilmoittautumisen SHY:n järjestämään näyttelyyn, jonka voi käyttää vuoden sisällä. Sen lisäksi toimihenkilöille on tarjolla lounas, kahvia, mehua ja pullaati!
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Mustikkamaan

#35
Ai niin, Eskelisen Niina arvosteliskin sunnuntaina kinkit + campbellit!

Saija arvostelisi täten kaikki lajit lauantaina, sikäli mikäli suostuu! Mutta uskoisin kun se on aina niin kiltti! :D Eikä oo muitka vaihtiksia! xD
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

blood.and.tears

#36
Lainaus käyttäjältä: "blood.and.tears"Mä voisin tehdä infoa/sihteeröintiä jompana kumpana päivänä.

Eli voisin vaikka lauantaina sihteeröidä ja su olla puolipäivää infossa :)
Kotona tassuttelee
Cämpsyt Pilli ja Pulla
Puput Myrtti ja Tohveli
Maatiaiskisut MiuMiu ja Pantteri

viiru

#37
viiru voisi olla lauantaina infoemäntänä ja sunnuntaina sihteerikkönä (ei väliä kenelle).
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Dakku

#38
Musun kans sovin että oon sille lauantaina sihteerinä.

Sunnuntaina voisin olla koko päivänki ihan vaan buffassa+muissa hommissa :)
Pienimuotoista hamsterikasvatusta

Maikkis

#39
Lainaus käyttäjältä: "Maikkis"
Lainaus käyttäjältä: "Maikkis"Minä olen tulossa sunnuntaina ainakin :)

Voin sunnuntaina tehdä vaiks assarin tai sihteerin hommia.

Olenkin tulossa molempina päivinä ja voisin lauantaina tehdä vaikka sihteerin/assarin hommia. Toivomus olisi lemmikkisyrkkien sihteeri tai assari.
Sunnuntaina voin osan aikaa autella, koko päivää en pysty olemaan apuna.

Oiskos toi Helin assarin paikka la viel auki? Voisin olla assarina.

Goue

#40
Sunnuntain sihteerin hommat kiinnostavat, mikäli niissä ensikertalainen voi olla mukana? Tai mites työt menisi päällekkäin tuon kokoustamisen kanssa...? Mutta eikö ne ole ajoitettu niin, että molempiin pääsee?

KaisaM.

#41
Olikos se niin että lemmikkiluokkaan voisi ilmoittaa vielä paikan päällä?  :oops:
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Goue

#42
Lainaus käyttäjältä: "KaisaM."Olikos se niin että lemmikkiluokkaan voisi ilmoittaa vielä paikan päällä?  :oops:

JÄLKI-ILMOITTAUTUMISET paikan päällä klo 9-9:45 lemmikkiluokkiin hintaan 6 €/hamsteri. Jäsen- ja määräalennukset saa vain etukäteen ilmoittamalla. Ulkomuotoluokkiin ei voi ilmoittautua paikan päällä.

^ Lainaus yhdistyksen nettisivuilta.

saija

#43
Musu ja muutkin. Enköhän mä just ja just  :lol:  pysty ne kaikki kuus kiinaria arvostelemaan lauantaina, ku on muutenkin kivan vähän eläimiä ja ku mä oon nii kilttiki  :angel

Mustikkamaan

#44
Lainaus käyttäjältä: "Goue"Sunnuntain sihteerin hommat kiinnostavat, mikäli niissä ensikertalainen voi olla mukana? Tai mites työt menisi päällekkäin tuon kokoustamisen kanssa...? Mutta eikö ne ole ajoitettu niin, että molempiin pääsee?

Sopisko olla assarina kert oot ekakertalainen? Pääset hakemaan vähän näppituntumaa? :)

Oikeastaan kokoukset on samaan aikaan arvosteluiden kanssa, mutta pyritään tekemään järjestelyitä siten että halukkaat toimihenkilötkin pääsevät osallistumaan kokoukseen :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]