• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia hamsupoikueista -2

Aloittaja Mianna, 31.07.08 - klo:11:08

« edellinen - seuraava »

Miharu

#780
Ayan ja etan poikaset tosi söpöjä.  :sydan
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.

Vevve

#781
Tämä meidän ainokainen onkin varsin vauhdikas tapaus, mutta oppinut nopeasti hyvän hamsterin tavoille. Pojaksihan se nyt varmistui eli nimeksi siunaantui Jerry Lou Jonathan. Olisin halunnut naaraan, mutta tämä meneekin sitten ehkä tutulle sijoitukseen. (Jos se peruuntuu, niin vinkkinä vaan että poju on sitten myytävänä)

Poseeraus  :lov


Oikea vauhtipossu  :sydan


Väsy iski


Käteenkin jaksoi rauhoittua

Anzukka

#782
^  :lov Söpö
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Miharu

#783
Vevven hamsulla ihana nimi ja muutenkin se on älyttömän söpö  :sydan
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.

siilipallo

#784
Voi luoja tuota Vevven hamsuvauvaa. Aivan ihana!

PiiaL

#785
Vajaa kolmiviikkoiset pikkupossut maitobaarissa:

Anonymous

#786
^voi ku suloinen kuva kaikki yrittää päästä osingolle

Anonymous

#787
Aadan ja Sepen viimeiset kotona olevat neidit ikää 4viikkoa ja 4 päivää. Kävivät vähän tutkimassa hamsteri foorumin sivuja  xD Mukana kuvassa myös äityli.

Vevve

#788
^Onpa isoja! Kuka on emo?  xD

Anonymous

#789
emo on vasemmalla taaimmainen näytön vieressä  :)

maarit

#790
No mä katsoinki että se on vähä isompi tota vieruskaveriaan.Suloisia karvapalloja ovat!
Mä olen päättänyt että nyt hetkeen talvikkoja ei tuu lisää kun eta:lta kotiutuu kolme lapsosta niin talvikkolauma on siinä hetkeksi mutta itseni tuntien ei pidä sanoa ei koskaa ja se ei kuitenkaa pidä ja kun vielä erehdyn tämän ketjun poikaskuvia selaamaan niin tiukkaa tekee pitää ittensä aisoissa.
Tällä hetkellä hamsteriton

Anonymous

#791
noista enää yksi kotona. Koskaa ei pidä sanoa ei koskaan. xD

GerbuHamsu

#792
Hamsuvauvat on ihania  :sydan  Kerrankin jos näkee minkätahansa jyrsijän pennun niin se on menoa sit eläinkauppaan ostamaan muutama terra lisää...

PiiaL

#793
H-palleroiset 3viikkoa:



Tällä satiinitytöllä on painimatseissa revennyt toinen korva keskeltä halki, joten se höröttää taaksepäin, kun korvat ovat pystyssä:






Yksi white-lapsonen:




Vevve

#794
Mä olen onnistunut kasvattamaan poseeraajahamsun! Pikku Jerrystä saa aina kymmenittäin tosi suloisia kuvia joissa kaikissa se aina katsoo samalla tavalla kameraan...  :sydan