• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista- 2

Aloittaja laura87, 09.02.09 - klo:19:20

« edellinen - seuraava »

sasu^

#255
Omalla hamsullani on ihan liian tylsä asumus mielestäni :'< Tahtoisin sinne tason, esim. sellaisen sinne dunan yläosan ja alaosan väliin kiinnitettävän levyn. Ne on mielestäni hyviä ja käteviä. Mistä minä sitten sellaisen? Eläinkaupasta ei kuulemma saa niitä irrallisina, kun kävin kysymässä :/ Toisaalta duna on aika pieni, joten se vie ehkä liikaa tilaa, joten ajattelin ehkä laittaa sellaisen puisen laatikon sinne, josta tulisi ihan hyvä taso (; Mutta luuletteko, että mistä saisi sellaisia muovisi tasoja, kun täällä omassa kaupungissani, Kajjaanissa ei ole, kuin Eläinplaneetta ja Kainuun Eläintarvike..
onnellinen talvikon ja syyrialaisen omistaja?

ammie

#256
^ Kannattaisi varmaan laittaa ostoilmoituksia nettiin, josko jollain lojuisi tasoja ylimääräisinä nurkissa pyörimässä.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

maarit

#257
Niinkun esimerkiksi mulla noita tasoja pyörii nurkissa,ainaki yhen tiedän mikä tuola kaapissa lojuu tarpeettomana.  :D Itse kun en niitä tasoja käytä.
Tällä hetkellä hamsteriton

ammie

#258
No oikestaan minullakin kaksi tasoa on tällä hetkellä vaatehuoneessa pölyttymässä, mutten poiskaan raaski myydä jos joskus vielä innostun käyttämään niitä.  :)

Täytyisi tässä alkaa nyt vaihtelemaan öttiäisten asuntoja, jotta saan tulevalle syrkille tuon ison dunan vapaaksi maanantaiksi. Ihanaa päästä taas sisustamaan noita dunia.

Edit// Sainpas siirrettyä nyt Kodan ja Yufun kämppiä niin että nyt on uudelle tulokaalle oikea asunto vapaana. Huomenna vielä pesen dunan kunnolla ja sisustan sen.

Ja vielä tuli mieleen, että minkälainen on "giljotiini" mallinen juoksupyörä?
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

iidaer

#259
Tässä ois meidän Keefin asumus.

Illi.

#260
Hamsuterra 1.
Hamsuterra 2.

Sain just siivotuks ja räpsäsin pari kuvaa. :)

Juulia

#261
Sain sitten aikaiseksi, eli tyhjensin Venlan asumuksen ja puunasin sen oikein perusteellisesti. Sitten kun kerran vauhtiin pääsin, sisustin asunnon uudelle pojalle, kun olin vähän ostellut tänään kivoja virikkeitä.

Kuvia otan heti, kun jostain löydän meidän kameran... :P
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

ammie

#262
Yufun duna


Kodan duna
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

GaneshaX

#263
Mä olen miettinyt kanssa tollasta ristikollista metallijuoksupyörää, ettei tarttis aina paperoida. Millainen juostava se mahtaa olla tassuille? Verkotus näyttää aina vaan niin isosilmäiseltä... :pihalla:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

ammie

#264
^ Tuossa keltaisessa juoksupyörässä yksi "ruutu" on tasan 5mmx5mm, ei siis kauhean iso mielestäni. Hyvin meillä on ainakin siinä viipotettu, en ole huomannut että mitään ongelma olisi talvikolla juosta, saatika että mitään olisi sattunut. Ja kyllä aika tarkkaan saisi sihdattakin, että onnistuisi tassunsa tuommosesta välistä tunkemaan, tosin meidän Yufu onkin aika iso kaveri.  :)
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Anonymous

#265
Meidän Aada-Talvikon ja 6 poikasen Gabberi.

ammie

#266
^ Kuinka iso tuo gabberi on? Näyttää ainakin tosi tilavalta.  :yes:
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Anonymous

#267
syrkkikoon gabberi tuo on eli pituus 70cm. Asustaa siinä kun on nuo 6 poikasta samassa.

Milla-Billy

#268
Noi on tosi isoja ja hienoja dunia ja gabbereita

ammie

#269
Lainaus käyttäjältä: "ammie"Ja vielä tuli mieleen, että minkälainen on "giljotiini" mallinen juoksupyörä?
Lainailen itseäni kun kysymys jäi tuonne kaksi sivua taaemmas, mutta vastauksen tahtoisin saada.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.