Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Vilmuski

Nimi: Akseli

Kutsumanimi: Aksu

Sukupuoli: Uros

Laji: Syyrialainen hamsteri

Syntymäaika: 22.2.2012

Muuttopäivä: 30.3.2012

Väri: Musta valkonen <3

Nimipäivä: 23.3
Meillä on sellanen posliininen "isohko" wc astia. Se on mökin vieressä. Meillä wc-astian sisältönä on ihan sitä perus jyrsijöiden wc-hiekkaa. 3kg säkki. Oppi heti käymään siellä  :mhappy:
No meillä on Aksulle sellai että se pääsee häkkiin siitä sen "puuha aitauksesta". Siellä meillä on mm. juoksupyörä, tunneleita, pesämökki ja sellanen jännä pallo :) Siinä säästää paljon häkin tilaa :) Häkissä meillä on nimittäin vain 2 kerrosta. Se pääsee sinne "puuha aitauksee" joka päivä.
No mä oon suunnitellut tulevalle syrkille sellasta että laitan häkin maahan ja sitte siihe laitan sellaset "seinät" ja sitte sinne tulee se juoksupyörä ku sehä pitää olla aika iso ni ei vie sitte häkissä kauheesti tilaa :) Sinne oon myös suunnitellu jotai pesämökkejä ja "tunneleita" jne. Siis kyl mie sitä juoksutan muuallaki mut toi on tollanen paikka missä se voi puuhailla ja juoksennella ja sitte se voi mennä häkkii millo haluaa  xD
Meillä tuleva poika nukkuu puisessa tilavassa mökissä jossa on irroitettava katto (voi ottaa tuoreruoka jämät pois ilman mökin liikuttelua)  :) Ja on meil kans kukkaruukku jos sinne haluu mennä piiloo :D
No mul ei oo viel hamsua mutta oon hankkinu jo: häkin, 100ml juomapullon, (gerbbujen vanhan keramisen) tuoreruokakupin, siemen seos kupin (tuli häkin mukana, tukeva), puinen hyvän kokonen pesämökki (irrotettava katto, et voi ottaa mahdolliset tuoreruoka jämät pois ettei homehu), kukkaruukku (piilopaikka), wc-astia jos oppii käymään (keraminen), kuljetusboxi. Aijon hankkia: mörttiröpöä, siemen seosta, puisen "tunnelin", juoksupyörän ja viel jotai juttuja :) Ja sitte sellasen "ulkoilutus tilan" eli siin on seinät ettei pääse karkuun ja kiinnitän sen sillee häkkii et pääsee tarpeen vaatiessa kotia. Juoksupyörän aijon laittaa siihe "ulkoilutus tilaa" :D