• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista- 2

Aloittaja laura87, 09.02.09 - klo:19:20

« edellinen - seuraava »

Vevve

#600
Olipa ihan hirmu hankalaa tuo Köntin ison liukuoviterran siivoaminen. Puruja sai rikkalapiolla kauhoa säkkiin varmaan melkein 5 minuuttia ja sitten tunkea itse vyötäröä myöten ovesta sisään että pystyi sisustamaan. :D

sasu^

#601
^ hehe! :D
onnellinen talvikon ja syyrialaisen omistaja?

Elliska

#602
Hieno terra Olivella! Mäkin haluaisin jonkun tommoisen oikein ison terraarion mutta autottomana se on vähän hankalaa, ja toisekseen ei se edes mahtuisi minnekkään...

nemuli

#603
Olisiko missään sivustolla kuvia siitä syyrialaisille tarkoitetusta dunasta? Kiitän etukäteen  :)

Hamtaro

#604
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Pari hamsua asustaa meillä 80x50 cm häkeissä. Mirolla on Ferplast Mary-häkki ja Tajinda pääsi eilen Imac Criceti 16-häkkiin.

Tajindan häkki ensin:
http://i28.photobucket.com/albums/c247/ ... _hakki.jpg

Miron häkki sitten:
http://i28.photobucket.com/albums/c247/ ... _hakki.jpg
Minskiltä kysyisin noista häkeistä. Onko noitten Imacin häkkien mukana tulevat juoksupyörät liian pieniä syrkeille? Vai tuleeko niiden mukana ylipäätään mitään? Sivun kuvasssa on ainakin jos jonkinlaista kamaa... Ja mistä ton toisen ostit? Tuleeko niissä tavaroita mukana?

Siis toi Minskin viesti oli ihan tän ketjun alkupäässä...  XD  :shock:


Edit. Muutin kuvalainaukset linkeiksi :)
-Minski-

Minski

#605
^ Olen ostanut häkit käytettyinä ja mukana ei tullut mitään tavaraa, paitsi 2 tasoa Imacin häkin mukana. Kaikki muut noissa häkeissä olevat tavarat on erikseen ostettuja. En siis osaa sanoa mitä niissä tulee mukana uutena ostettuna.
Hamsteriton tätä nykyä

Rassy

#606
Onkos kukaan kattonu noita mustin & mirrin tulitikkuaskin kokosia
dunia? Ärsyttää, siel on vaa jotkut niist niin PIENIÄ!  :ankst:

Meillä Rasmus on muute lopettanu ton kalterikonsertin, kun
lisäsin virikkeitä. Meinasin jo vaihtaa terraan, mut nyt se helpotti.
Kaikki yhden ja yksi kaikkien puolesta!

ammie

#607
^ Minkä kokoisia nuo "tulitikkuaskin kokoiset" dunat sitten ovat? Itse olen nähnyt Mustissa ja Mirrissä minidunia, jotka ovat kooltaan noin 55x40x25 (pituus x leveys x korkeus), mutta nehän siis ovat varsin sopivia kääpiöhamsuille.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Vilma

#608
Meillä on kahdella hamsulla samanlaiset asumukset kuin Minskin Tajindalla. Voisinkin tänään kuvailla niitä, kun eilen siivosinkin. :)
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

metsku

#609
Lainaus käyttäjältä: "ammie"^ Minkä kokoisia nuo "tulitikkuaskin kokoiset" dunat sitten ovat? Itse olen nähnyt Mustissa ja Mirrissä minidunia, jotka ovat kooltaan noin 55x40x25 (pituus x leveys x korkeus), mutta nehän siis ovat varsin sopivia kääpiöhamsuille.

No juurikin noita, munkin mielestä ne on tulitikkuaskeja  :kieli

Vilma

#610
^ Nehän ovat sopivan kokoisia asumuksia esimerkiksi kääpiöhamstereille ja hiirille. :o
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Olive

#611
No niin munkin mielestä.
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

metsku

#612
Mun mielestä ei.

tintsku

#613
^Ei pahalla, mutta minusta tuntuu, että sun mielestä jokaisella hamsterilla pitäis olla iisot lukaalit.

Komppailen Vilmaa :)

metsku

#614
^Tietenkin pitäisi, eikö sun mielestä? Mun mielestäni kaikilla eläimillä oli se sitten hamsteri tai hevonen pitää olla isot ja kunnolliset tilat. Se, että hamstereita on 10 eikä niille voi tarjota isoja asumuksia on tekosyy. Eläimiä hankitaan vain tasan just sen verran, että jokaiselle niistä voi taata kunnon olot. Eläinten puolesta mä puhun- en omastani. Jokainen joka tästäkin ärsyyntyy taitaa tietää itsekin, että omalla hamsterilla/hamstereilla on liian pienet asumukset...