• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Virikkeet

Aloittaja Maikkis, 17.07.07 - klo:19:11

« edellinen - seuraava »

GaneshaX

#120
Asioista vähän pirteämpiin;
onko nettikauppoja joissa myytäisiin näitä "jyrsijäaitauksia" sisätiloihin.
Juoksutusta helpottaisi aika paljon 1-2 sellaista elementtiä.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

e??a

#121
Lainaus käyttäjältä: "Cami"Niihin paperiigluihin liittyvä kysymys:
Millon tietää että ne ovat kuivuneet kokonaa? :D

Itse värkkäsin tänään semmosen :P Saa sit odottaa että millon on kuivunut:)
Kyllä sen huomaa kun se on kuiva. :) Se lähtee irti siitä astiasta, eikä hajoo mihinkään. En nyt osaa paremmin selittää, mutta kyllä varmaan tiiät millanen on kuiva paperi? ;)
Joku muu saa selittää paremmin.. :P
[size=85]Lil Mr Mysterious "Lilo"
musta poika
s. 2.7.07 ?[/size]

Cami

#122
^ok, tajusin :mrgreen:
- Bric'A-Brac Dirt Dog aka Taffel
- Bric'A-Brac Protect Ya Neck aka Chili
- Bric'A-Brac Got Your Money aka Taco
- Nacho

Anniksi

#123
GaneshaX: Täällä näyttäisi olevan yhdenlainen jyrsijäaitaus, en sitten tiedä löytyisikö vielä halvemmalla jostakin toisesta nettikaupasta. http://www.hauhau.com/netstore/product_ ... php?p=1326
R.I.P Leevi 12.08.-09, toistaiseksi kotona enää vain kaksi kania<3

GaneshaX

#124
Onko ketään joka olisi tehnyt mökkejä itse? Muistan kyllä että joku oli tehnyt. Millä olette liittäneet esim. koivuvanerin palat yhteen? Olisiko tiedossa jotain myrkytöntä puuliimaa jota voisi ohuelti laittaa?
Vai onko kaikissa puuliimoissa myrkkyjä? Tehdasvalmisteisetkin on liimattu, tai ainakin Puutun on.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

piksu

#125
Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"Onko ketään joka olisi tehnyt mökkejä itse? Muistan kyllä että joku oli tehnyt. Millä olette liittäneet esim. koivuvanerin palat yhteen? Olisiko tiedossa jotain myrkytöntä puuliimaa jota voisi ohuelti laittaa?
Vai onko kaikissa puuliimoissa myrkkyjä? Tehdasvalmisteisetkin on liimattu, tai ainakin Puutun on.

Onko erikeepperi kuivuttuaan myrkyllistä?
Moon oikias, soot vääräs,
soon kans vääräs. Moomma
oikias, tootta vääräs,
noon aivan mettäs!

Pähkinä

#126
Minuakin kiinnostaisi tietää. Kun olette mökkejä tehnyt, niin millä olette laittaneet palat yhteen?

rrousku

#127
Minä nikkaroin semmosen tason laudasta ja ihan nauloilla laitoin palaset toisiinsa kiinni.
Talvikkotyttö Nefertiti "Nefe"
Syyrialainen uros Tokyo "Kyösti"
Labradorinnoutajanarttu Bella

GaneshaX

#128
Mutta jos tekee ihan ohkasesta koivuvanerista niin saa ettiä TOSI pieniä nauloja... :huh  Ei kellään tosiaan tietoa myrkyttömästä puuliimasta? Pitää varmaan kysyä alan liikkeestä. Infoan sitten tänne :peukku:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Ritu

#129
Voi hirveä! Mullakin on ollu tommonen juoksupyörä cämpsyillä. Sillä oli tapana kyllä liikkua vähän liian helposti, hamsteri oli yleensä puolimatkassa ylös ennenkö pysähty, mut ei ne onneks sentään tolleen ympäri menny. Oon kyllä päättäny etten osta tollasta enää, ne menee niin helposti rikki. Nyt tuli toinen syy olla ostamatta.

Varmaan siitä on jo täällä mainittukin, mutta Nana tykkää kun WC-paperirullan sisään piilottaa nameja. Taittaa ne reunat silleen kiinni. Ei siinä kauaa mene kun saa reijän järsittyä rullaan ja namit itselleen, mutta ompa hetkeksi puuhaa :D.
- Riikka

GaneshaX

#130
Meidän yli laiskat hamsut ei ikinä jaksais jyrsijä jotain nameja pahvin sisältä. Ilmeisesti riittää kun tulee söpöstelemään näkyville niin saa ihan suoraan niitä nameja :D
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Elliska

#131
Meillä yllättävän suosituksi on paljastunut puolikas väärinpäin oleva munakenno :haha Alunperin laitoin sen kiipeilyä varten roboille, mutta nepäs kaivoivat sen alle tunnelin jota ne nykyään aktiivisesti käyttää.

Kuvassa Zelda.. :) Kenno on siis terraarion lasia vasten.

KaisaM.

#132
Että olin ahkera: sahasin ja naulasin tänään ihan itse kolme tasoa hamsuille.  :)  Kaksi ihan yksinkertaista lauta + jalat tyylistä, ja sitten yksi missä on vielä korkeampi osa. Pitää kohta laittaa ne joillekin.  :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Maikkis

#133
Lainaus käyttäjältä: "Ritu"Varmaan siitä on jo täällä mainittukin, mutta Nana tykkää kun WC-paperirullan sisään piilottaa nameja. Taittaa ne reunat silleen kiinni. Ei siinä kauaa mene kun saa reijän järsittyä rullaan ja namit itselleen, mutta ompa hetkeksi puuhaa :D.

Mä käytän tota kikkaa paljon. Laitan kylläkin rullan päihin paperitupot, joten hamsu saa siitä samalla revittyä pesämateriaalia. Sitten kaikki ihan pienet pahvilaatikot toimii samalla tavalla, eli namit sisälle ja laatikko kiinni. :)

Jenniliini82

#134
http://terrieri.net/kauppa/index.php?ma ... ts_id=3366

elikkäs tuommoinen meillä nyt sitten ostin...maksoikin jonkun verran. Meidän Fabio (talvikko) ei ole tajunnut siitä mitään. Se ei edes tajua kiivetä noita tikapuita, ja kun laitoin sen tuonne katolle se yiritti tulla sieltä alas ihan suin päin siitä reunalta(katolla ei ole reunoja/laitoja)eikä tikapuita pitkin. Onhan tuo talo kuiteskin aika korkea, ettei melkein pelkään että satuttaisi itsensä jos sieltä tulisi alas, vaikka onkin puruja reippaasti dunassa. Onko kenelläkään kokemusta tuosta...? Fabio ei edes tajunnut että siellä ylhäällä olevassa reiässä voisi kaivaa....