Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Martsi

Meillä adre (1v 7kk) on jo esittänyt vanhuuden merkkejä. Laihtunut aika paljon (painaa enää 162g), ja juo enemmän ja turkki on harventunut. Mutta aktiivinen silti on. Tuoreruoka kelpaa, mutta kuivaruoka ei näytä maistuvan.
edit: Tänää löyty hamsteri häkistä kuolleena  :cry:
Lainaus käyttäjältä: "Minski"^ Toi on kyllä kans tosi hieno
Menikö kauan tota tehdessä ja oliko kädet verillä :D Ainaki itellä on kädet miljoonilla naarmuilla aina ton seulaverkon kans pelatessa. Onko toi pohja tehty sängynaluslaatikosta ? Niin ja millaset luukut tossa on, siis että saako hamsun helposti pois tuolta ? En oo aikeissa ite tehdä tollasta, mutta kiinnostaa vaan, kun on niin kivan näkönen :)
Alle tunti meni ja ei tullut naarmuja :D. Ylhäällä on luukku, ja edessä on luukku, kätevästi saa hamsterin pois. Juu sängynaluslaatikko se on (80cmx40cm)
http://i51.photobucket.com/albums/f399/ ... ioi184.jpg

tuollanen , kuva on otettu n vuos ssitten. Kaks oon tollasta tehnu
Olen hamsteriyhdistyksen jäsen.
Puruun menee 0 euroa, Ruokaa kuussa n. 1kg = 2 euroa, herkkutankoja muutama paketti 5 euroa, ja tuoreruokaan ehkä n. 3 euroa kuussa. Kaksi syrkkia siis omistan.