Hamsterinäyttely, Littoinen 26.3. (SHY)

Aloittaja Vevve, 12.02.11 - klo:21:44

jensku

Tännekin halu on kova, mutta kyytiä ei varmaankaan löydy, kun on niin pitkällä. :(
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Karvakorvathamsula

Meijän minihamsula tulee myös ! :) Tytti ja sijotushamsu tällä kertaa.
http]

[size=85]
lk normaali umb. vkkk Delfoin Saimi
lk nvkkk Alise (sijoituskodissa)
kanat ja lampaat
lk collie Sandcastle's Treasure Me, tutuimmin Napsu
[/size]

PiiaL

Minä vähän luulen, että olemmekin tulossa tänne. :)

wiidii

Voi pee, kirjoitin ohjeistuksen julkisesta liikenteestä näyttelypaikalle mutta viesti katosi bittiavaruuteen.  :D

No, jokatapauksessa, olen tulossa paikalle! :) Jos näyttelypaikan kokoamisessa tarvitsee apua, niin tulen mielelläni auttavaksi kädeksi.

Eli jos jollakulla on kiinnostusta tulla bussilla näyttelypaikalle, niin minulta saa ohjeita. Bussi pysähtyy n. 200 metrin päähän näyttelypaikasta, eli ei olisi pitkä kävelymatka. :)
Helsingin suunnalta junalla tuleville tiedoksi, että jääkää Kupittaa juna-asemalla jo pois - tulee lyhyempi matka näyttelypaikalla.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Saana

Itse en tällä kertaa pääse paikalle, mutta jos jonkun mukaan mahtuisi Tampereen suunnilta hamsu tai kaksi niin se olisi erittäinkin mukavaa.

viiru

Ilman muuta tulossa ollaan! Ehkä jopa muutaman eläimen kera... :)
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Maiju*

Lainaus käyttäjältä: "KaisaM."Mie olin ensin sitä mieltä, että en tule  :D  Mutta nyt keksin että noi mun vanhemmat vauvaset on iältään tasan 02.00 täällä, eli mun en ehkä pakko tulla jonkun superjunnun kanssa.  :D  Ja enpä ole ikinäikinäikinä käynyt Turussa, pitäiskö asia korjata?  :D
Ja mä olen koko ajan ollut sitä mieltä että me mennään kimppakyydillä, etkä sä voi hylätä mua!
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

KaisaM.

Lainaus käyttäjältä: "Maiju*"
Pitää suunnitella ja katsella! :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

viiru

Onko tuomareista mitään hujua vielä? Ulkomuotoluokissa ilmeisesti ulkomaiset tuomarit, miten lemmikkiluokissa?
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Ninde

Ulkkiksiin on tulossa Ruotsista tuomareiksi Sebastian Mårtensson, Lotta Ling ja Helena Gunnvik, tarkemmat luokkajaot on tarkoitus tehdä tässä ihan parin päivän sisällä. Lemmikkituomarit on vielä auki, yritän saada nekin tsekattua viikon loppuun mennessä kuntoon.

lentsu

Höh, tämä jää sitten pois, vaikka olin tulossa. Äitee päätti pitää isot synttärit samaisena päivänä.  :<

Ninde

Petri Pyysilta arvostelee lemmikkiluokan kääpiöhamsterit ja lasten lemmikkiluokan.

karov

Mitä todennäköisimmin tulossa ollaan! Ukissa vaan samanaikaisesti leikkimielinen pet-näyttely kaikille jyrsijöille ja kaneille ja ehdin ötöt ilmoittaa & maksaa sinne kun luulin että tää on eri päivänä, mutta kaippa ne voi perua ja ei ne ilmomaksutkaan niin kalliita ollut että se sit haittais.. Jos sais jotenki sompailtua. Littoinen on niin "lähellä" että pakko päästä :D
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa

Harmo

Tuolla jo kyytipalstalla huutelin josko jonkun kyydissä pääsisi paikalle,mutta toki matkaseura junalla tms. passais kanssa,kun ikävä lähteä yksikseen taittamaan matkaa,varsinkin kun ei tuo Littoinen ole tuttu millään lailla.Vantaalta myyrmäestä siis olisin hamsun tahi parin kanssa tulossa.

spellcaster

Harmo: Mun kyytiin saattais päästäkin, itse lähden Espoosta ajamaan autolla :)