• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Rekisteröinnit

Aloittaja gimlixx, 30.12.12 - klo:01:19

« edellinen - seuraava »

gimlixx

Olen ehkä hätäinen, mutta koskahan voi taas rekisteröidä, kun tämän tiedotteen mukaan rekisteröijä vaihtuu, vanhalle ei voi enää lähettää rekisteröintejä ja uudesta ei mitään tietoa missään?
Ei muuten mitään, mutta paperit ja kaikki tuossa valmiina. Onneksi sattui tuo tiedote täältä foorumilta silmään kun kotisivuilla ei ole mitään asiasta ilmoitettu, melkein oli jo paperit lähdössä vanhalle rekkaajalle...

sarsu

Mulle saa varmaan jo pistää papereita tulemaan, aloitan hommat heti kun olen saanut rekisteröintitarvikkeet käsiini.  :icon_smile:

Sarita Kokkoniemi
Vesivehmaantie 305 as 5
17130 Asikkala
Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s

Alkemistin

Pistin äsken neljän otuksen paperit postiin näillä ohjein: http://www.hamsteriyhdistys.fi/yhdistys/hamsterin-rekisterointi/

Luin tekstin varmaan kolmeen kertaan, mutta koska usein silti turaan eli kämmään jotain, niin palautetta voi laittaa YV:nä  :icon_e_wink: En tajunnut laittaa esim. säpoa mukaan, vaikka toki postimerkillä varustetun palatuskirjekuoren osoitteineen pistinkin. Meijän otukset näkee alta..

EmmaTi

Lainaus käyttäjältä: Hajime - 02.01.13 - klo:11:03
Pistin äsken neljän otuksen paperit postiin näillä ohjein: http://www.hamsteriyhdistys.fi/yhdistys/hamsterin-rekisterointi/

Luin tekstin varmaan kolmeen kertaan, mutta koska usein silti turaan eli kämmään jotain, niin palautetta voi laittaa YV:nä  :icon_e_wink: En tajunnut laittaa esim. säpoa mukaan, vaikka toki postimerkillä varustetun palatuskirjekuoren osoitteineen pistinkin. Meijän otukset näkee alta..

Tuossa ohjeessa oli vanhat rekisteröintimaksut! Maksoitko mahdollisesti liikaa??
Marraskuussa hallituksen kokous päätti tämmöiset alennetut hinnat:

Joulu-helmikuun hinnat:
1. hamsteri 1 €, 2. hamsteri 2 €, 3. hamsteri, 4. hamsteri 4 €, 5. hamsteri 5 € jne. Poikuerekisteröinti 4 €.


Alkemistin

Lainaus käyttäjältä: EmmaTi - 08.01.13 - klo:07:24
Lainaus käyttäjältä: Hajime - 02.01.13 - klo:11:03
Luin tekstin varmaan kolmeen kertaan, mutta koska usein silti turaan eli kämmään jotain, niin palautetta voi laittaa YV:nä  :icon_e_wink: En tajunnut laittaa esim. säpoa mukaan, vaikka toki postimerkillä varustetun palatuskirjekuoren osoitteineen pistinkin. Meijän otukset näkee alta..

Tuossa ohjeessa oli vanhat rekisteröintimaksut! Maksoitko mahdollisesti liikaa??
Marraskuussa hallituksen kokous päätti tämmöiset alennetut hinnat:

Joulu-helmikuun hinnat:
1. hamsteri 1 €, 2. hamsteri 2 €, 3. hamsteri, 4. hamsteri 4 €, 5. hamsteri 5 € jne. Poikuerekisteröinti 4 €.

Maksoin varmaan euron liikaa :icon_mrgreen: Se voi mennä vaikka korjausmaksuksi, kun päivitin myöhemmin erään Napoleonin esi-emän  :icon_razz:

Tuossa ale-hinnoissa muuten, kun on pisteet numeroiden perässä, niin sehän tarkoittaa, että ensimmäinen hamsu 1 €, toinen 2 €, kolmas 3 € jne. :haha: No sitä tuskin kukaan oikeasti väärinymmärtää!

EmmaTi

Joo, totta. Simppelimmin sanottuna 1e/hamsteri ja 4e/poikue.

-Titiuu-

Minua askarruttava kysymys osuu varmaankin tämän samaisen rekisteröintiotsikon alle.
Jos rekisteröitävän eläimen fenotyyppi olisi erilainen kuin mitä se genotyypiltään oikeasti oliskaan, niin kumman mukaan se tulisi rekata?
Näyttelyissähän luokka määräytyy tämän mukaan ja arvostellaan juurikin fenotyyppiä. Esimerkkinä genotyypiltään laikukas, mutta fenotyypiltään kokonaan valkoinen eläin, jolloin se edustaisi omaa väritystään ja kuviota hyvin heikosti, mutta valkoisena menisi täydestä. Olikohan tarpeeksi epäselvästi esitetty kysymys... :woot: :icon_e_biggrin:

Eve87

Näyttelyissä itseasiassa eläin arvostellaan genotyypin mukaan, joten se tulee myös rekata sen mukaisesti.
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

-Titiuu-

#8
Lainaus käyttäjältä: Eve87 - 11.04.13 - klo:18:11
Näyttelyissä itseasiassa eläin arvostellaan genotyypin mukaan

Ilmaisin huonosti, mutta siis kyllä näin ajattelin ja asian tarkoitin, genotyypin mukaista ilmiasua.  :nuija: Ja vastaus kysymykseenkin oli juuri niin looginen kuin sen olettaa olisi voinut, mutta kun aina pitää pyöritellä asioita mielessään   :mgrin:

Kiitos Eve

Dee

"Rekisteröintiviesti lähetetään normaalina sähköpostiviestinä osoitteeseen vainiokaroliina(a)gmail.com"

^nii että mihin se sitten lähetetään jost tuosta osoitteesta saa vastauksen että se on väärä. Sokea olen varmaan kun en mä löytäny muuta.

Vevve

#10
shyrekisteri@gmail.com

Sivuille on vahingossa eksynyt väärä osoite :icon_smile:

Unipallo

Eikö sähköistä rek.kaavaketta voi täyttämisen jälkeen tallentaa koneelle? Tää ois kauhian kätevää. Siis pitääkö minun nyt täyttää se, tulostaa ja skannata se uudelleen koneelle ja liittää liitetiedostoksi meiliin?  :icon_question:

Ely

Ei ole mahdollista täytettävälle pdf:lle, ei siis ole mikään ominaisuus mihin tekijä voi vaikuttaa. Jos tallennat kaavakkeen ensin koneelle ja sitten täytät sen niin sen pystyy tallentamaan tietoineen.
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Unipallo

Lainaus käyttäjältä: Ely - 12.09.15 - klo:11:22
Jos tallennat kaavakkeen ensin koneelle ja sitten täytät sen niin sen pystyy tallentamaan tietoineen.

Miten ihmeessä tämä tapahtuu? Tallensin tyhjän kaavakkeen ja sitten kun täytin osan tiedoista kokeeksi, niin tallennusvaiheessa ilmoitti ettei tallenna kun tyhjän kaavakkeen.

Ely

Onhan sinulla Adobe Reader?
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."