Hyvinkää 29.8.2010

Aloittaja Vevve, 12.06.10 - klo:18:38

Nape

Hyvinkään juna-asemaltahan muuten pystyy ehkä hyvällä ilmalla käpytelläkki kätevästi sinne näyttelypaikalle, vai mitä mieltä oot Taikahamsu tai joku muu hyvinkääläinen? Siis jos mä nyt itte oon oikeessa siinä, että missä se näyttely täällä oikeen on :D

Anonymous

Nape: pystyy käveleen joo ihan kepeesti ja monessa muussa paikassa on paljon pidempikin matka assalta näyttelypaikalle.

Nape

No sittehän ainakin tästä lähipaikoista pääsee aika helposti junalla tänne :)
Voihan sitä tulla asemalle vastaan niin ei tarvi kartta kädessä kulkee jos ei ennen oo käyny hyvinkäällä!

Anonymous

Nape: Me pistetään kuule kaikki peliin kimpassa tähän näyttelyyn ku samassa pitäjässäki ollaan  XD (+Suski)

Jep niin tehdään!!!!

Sirpa

Mä katsoin VR:n aikatauluhausta, että sunnuntaiaamuisinkin lähtee Tampereelta puoli kasin tienoilla paikallisjuna etelää kohti ja se olisi tasan klo 9 Hyvinkäällä. En tiedä kulkeeko se elokuussakin, mutta miksei kulkisi? Ei tarvitsisi vaihtaa Riihimäellä pikajunasta/IC:stä paikallisjunaan, pj:t ja IC:t eivät pysähdy Hyvinkäällä.
Että Tampereen porukka ja kaikki, jotka tässä radanvarressa asuvat pääsisivät aika näppärästi sillä (jos se nyt tosiaan siis kulkee myös elokuussa, ei 100% varmuutta). Mitä kartasta katsoin, niin ei ole kuin ehkä kilometrin verran näyttelypaikalle tai vähän enemmän. Tietysti sekin on aika matka jos on mukana tsiljoona hamsteria, mutta jos vaikka kantoapua löytyisi tai jotain. Tai sitten pari autoilevaa paikallista järjestää non-stop-kuljetuksen hamsteribokseille asemalta näyttelypaikalle, omistajat kävelkööt  :D

Katitar

Hmmhmm.. tarttee nyt katsella että tuliskohan sitä tänne ja jos kerran Marla on sitä mieltä että PiNakin jotain järkkää tässä samana viikonloppuna? PiNan jutut yleensäkun on vähän lähempänä tätä mun asuinkaupunkia niin ei olis ainakaan sitä kahden ja puolentunnin matkaa ajettavana. :) Toisaalta jos varat antaa myöden ni voi vierailla molemmissa.  :D
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Veda

Tarkoitus olisi tulla tänne useamman hamsun kanssa :)

MirkkuH

^kiva, siellä nähdään :)  Minäkin ilmoitan pari-kolme tai ehkä enemmän :P

eta

Tänne täytyy yrittää päästä. Nyt kun on uusi hamsukin  xD

Marla

Mites sen pehmoleluluokan laita, kun sellaisesta on ollut puhetta? Olisiko jo tähän näyttelyyn mahdollisesti tulossa?

Anonymous

Joo mä olen sitä mieltä että se pidettäisiin täällä ekan kerran ja MirkkuH on lupautunnut tekemään ruusukkeita sitä varten.

GaneshaX

Kyllä se nyt pahasti näyttää siltä, että tänne ollaan tulossa, mutta loppuvuoden näyttelyistä en niin tiedä  :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Mustikkamaan

Hitsi, mulla alkaaki mennä vähän kysymysmerkiksi tää näyttelyyn tulo, kun koiran lekuriin saa todnäk sullottua useemman satasen tossa kuun vaihteessa :( Nooh, teen silti luettelon ja laitan tuomariluettelot ym. vaikka postiin, en vaan siinä tapauksessa saa tehtyä lupaamiani lounaita!

Harmittaa sinänsäkin, että olisin halunnut tuoda muutaman hamsterin - ja Hyvinkää on niiiiiiiiin lähellä! Kuun vaihteessa selviää varmasti tulenko vaiko enkö, että viekö se eläinlääkäri mun kaikki rahat vai sääliikö se vähän :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

X-File's/JonnaMilaya

Mä olen kyllä paikalla kanien kanssa koko viikonlopun.Hamsterit on vähän hakusessa,tuntuu että kaikki on ihan rupsahtanut.Motivaatiokin on kateissa.
~Solnechnyi Trusha~