Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Lemmy

Mulla olisi campbelleihin liittyen pieni probleema. Mulla oli siskokset, joista toinen piti lopettaa pari päivää sitten ilmeisesti jonkin aivokasvaimen vuoksi. No tuo toinen nyt jäi ihan yksin ja täyttää vasta vuoden, en omista muita cämpsyjä (vain talvikon) ja en voi yhdistää tälle kaveria, onko se nyt tuomittu ihan yksinäisyyteen ja kurjuuteen loppuelämänsä ajaksi? Kasvattajat eivät varmaan tykkää, että "haluaisin kokeilla eka tuleeko poikanen juttuun mun vanhemman cämpsyn kanssa ja jos ei niin palautan". Nää siskokset nukkuivat aina vierekkäin ja tulivat ihan hyvin juttuun joitakin riitoja lukuunottamatta, nyt säälittää kun tuo on ihan yksin dunassaan :/ What to do?
Mä tilasin lemmikki expresseniltä supaa ja kuljetusmaksu oli 5 euroa, mutta muistaakseni siihen tuli kai jokin lisä riippuen miten maksoi, mutta olisikos ollut vain 3 erkkii lisää, en ole varma. Tilaus tuli tosi nopeasti, oli laitettu samana päivänä postin kuljetettavaksi, eli meni vain 2 päivää kun ruoka postissa. Tilaan varmaan uudestaan sieltä, supa ei myöskään ollut kovin aneemisen näköistä, niinkuin välillä supa tuppaa olemaan.
Mahdollisesti tuleva anoppini ja appeni on nyt koko 4,5 vuotta, mitä olen heidän poikansa kanssa seurustellut, jankannut että mitä niille mun/meidän marsuille kuuluu  :rant:  :rant: . Uskomatonta, kuinka tuo ottaa päähän todella lujaa, ja sitten kun ei viitti rumastikaan sanoa takaisin... Pitäisi miettiä jokin asiallinen kommentti takaisin, että miksi aina marsu?????!!!

Mä en tajua, koska mielestäni (ihan mutu-tuntuma) marsuja olisi lemmikkeinä vähemmän kuin hamstereita, koska marsut vievät paljon enemmän aikaa ja vaivaa kuin helppohoitoinen hamsteri. Melkein kaikki kaverit ja tutut, jotka on meillä käyneet, ovat sanoneet että "joo oli mullaki pienenä hamsteri", mutta marsuista ei oo vielä kukaan puhunut. Joten ihmettelen! Toi Peukaloinen-esimerkki oli aika hyvä, mutta siltikin siinä aina välillä mainittiin jotain että sinähän olet vain hamsteri tai jotain sinnepäin :P .
Pörrö syrkkini rupesi hamstraamaan lattialla olevaa vessapaperirullaa ja ihmetteli kun paperia vaan riitti ja riitti :D Että mä nauroin.