Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Iinu

Talvikollani olisi nuo kolme plh-sijoitusta FIN VLH:n, mutta sitä ei ole rekattu. Voinko siis rekisteröidä sen ja sitten lähettää anomuksen?

Sorry kuvien & muokkauksen laatu, eiköhän idea kuitenkin näy :D
BIS-1 oli kyllä tosi upee :)
Täältäkin päin kiitokset hyvin järkätystä näyttelystä jälleen! Ja menestystäkin tuli taas.
Nyt vaan bussimatkaa ootellessa...
Käpsyjä on _paljon_.... Tänä vuonna on kyllä niitten suosio kasvanu :)
Täältä siis tulossa kummankin neidin kanssa.

Pyydän anteeksi kuvan kokoa, ja, laatua myöskin :D
Ahkera Sydäntenmurskaaja "Suffeli" Limingasta 11.6.11 PLH-1 BIS-1!
Öää.. nyt oon ihan sekasin.
Eli siis, oliko ennen sillain et oli jalostusrekisteri & lemmikkirekisteri, ja jalostusrekisteriin pystyi ilmottamaan vaan L1 :n saaneet, toiseen mitkä tahansa hamsut, ja kummassakin oli eri rek. numerot? Ja nyt se jalostusrekisteri poistuu ja nyt on sitten avoin rekisteri? Jonne voi rekata minkä tahansa hamsun? Ja siis jos ilmottaa ulkomuotoluokkaan, pitääkö olla tuo rekisterinumero?
Oon aikas pihalla, ois kiva jos joku valaisis vähän  :D
Oho, laitoin vain että logohuppari, mutta sen lisäksi myös se kalenteri olis kiva  :)  Mieluummin tosiaan pelkällä logolla tuo huppari. Ei kyllä ees tietoa saisinko mut noin valitsisin ^^
Hamsut oli siinä ihan ylisöpöjä ja hauskoja, niille kyllä nauro, mutta ärsytti  jotkut virheelliset "vinkit", kuten että käpsyä kannattaa pitää mieluummin häkissä, jossa on pystysuuntaiset kalterit eikä vaakasuunaiset...
Asuminen ja tarvikkeet / Re: Virikkeet
11.09.10 - klo:22:53
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Cindu ja Iinu: KYllä mä ainakin kierrätän edesmenneiden hamsujen tavarat seuraaville, mä en tykkää että heitetään roskiin, jos jotain voi vielä käyttää :)

Äh, en osannu sanoa oikein  xD
En tietenkään heittäis mitään mökkejä pois, tarkoituksena oli kysyä että pitääkö puumökit tai heinäpallot ym. jotenkin puhdistaa, pestä esim., ennenkuin antaa toiselle hamsulle?

//muoks: Luin kyllä Mirkun kommentin, mutta oletteko muutkin pesseet ne? :)
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"^ 6.11 on SHY:n näyttely Oulussa!  :)
Sinne varmasti reissaa näyttelyvieraita muualtakin, kannattaa kysellä kasvattajilta ovatko tulossa paikalle tai voisiko hamstereita kuljettaa jonkun kyydissä.
//http://www.hamsteriyhdistys.net/nayttelykutsu.php?id=23

Joo, oon menossa sinne, niinkun yleensäkin kaikkiin OSJH:n juttuihin, mutta en yhtään älynnyt tuota  xD

Eli ihan vaan tännekkin tiedoksi että olisin kiinnostunut ostamaan kääpiöhamsterin tai kaksi, jos joku kasvattaja on tuolloin tulossa Ouluun näyttelyihin  :)
Hirviä hamsukuume, ois niin ihana kaks talvikkoa  :lov
Oon paljon kasvattajia katellu muttakun täällä Oulun lähellä ei oikein käpsykasvattajia oo. Ärsyttää välillä suunnattomasti asua tääl pohjoses kun aina kaikki tapahtumat ja muut on etelässä  :kieli
^ Silja sul on kyllä niin ihanan isot ja hyvät terrat jotka on sisustettu tosi hyvin!

Ja ne mirkun kuvatekstit oli ihan mahtavia tuos pari sivua aiemmin  xD
Asuminen ja tarvikkeet / Re: Virikkeet
04.09.10 - klo:16:47
Lainaus käyttäjältä: "Cindu"Kun mulla on semmonen heinäpesä joka oli mun entisellä hamsterilla niin voiko sen antaa seuraavalle hamsulle, lähteekö hajut pois. esim pakastamalla? :DDD

Mietin kanssa samaa? Ja entä kaikki puumökit myös?

Täältä saa hyviä vinkkejä, olen jo monta linkittäny suosikkeihin  :P
Sergei on nyt 2v 8kk. Hammasongelmia sillä on ollut jo ainakin puolitoista vuotta, mikä ei ole haitannut sen elämää. Siltä on vaan pitänyt leikata yhtä etuhammasta (3 puuttuu  :c8 ), ja ruokavalio on ollut tosi tärkeä. Nyt kuitenkin olen alle viikon sisällä huomannut vaaleat pilkut silmissä, eli kaihi ilmeisesti, sekä toisen silmän rähmimistä. Kyllä se pirteänä vielä touhuaa mutta alkaa jo vähän huolestuttaa papparaisen vointi :/
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Mäkin oon kyl käyttäny maitopurkkeja joskus, kylläkin tosi harvoin, koska en oikein tykkää maidosta. Mutta kun oon miettiny, että annan mä koirallenikin järsittäväks maito- ja mehupurkkien sisällä jotain makupaloja niin oon aatellu, että miten se hamsulle sen ihmeellisempää materiaalia olis. Nyt tulee tietty joku koiranomistaja sanoon, ettei niitä sais antaa koirankaan jyrsittäväks :)

^Samaa mieltä. Ei maitopurkkien antaminen koirille ainakaan pitäisi haitata mitään. Tosin en anna niitä, koska koirat silppuaa niin kamalaksi siivoksi xD