PiNan Ystävänpäivänäyttely, 26.2.2011, Tampere

Aloittaja Marla, 22.12.10 - klo:02:23

LainaaPirkanmaan Nakertajat ry järjestää
YSTÄVÄNPÄIVÄNÄYTTELYN

Ikurin Virelässä (Tuohikorventie 27-29, Tampere) lauantaina 26.02.2011 Näyttelyssä järjestetään lemmikkiluokat kaikille jyrsijöille (Huom.! Ei kaneille. Kaneja muistetaan jälleen seuraavassa näyttelyssä), sekä ulkomuotoluokat kesyrotille. Lisäksi näyttelyssä järjestetään rottien agility (ilmoittautumiset agilityyn näyttelyaamuna) Agility-tuomarina toimii Leif Palmroth

Näyttelyn tuomarit:
Pet-rotat, naaraat: Riitta Haveneth
Pet-hiiret: Riitta Haveneth
Pet-chinchillat: Maria Nokso
Muut pet-tuomarit selviävät myöhemmin. Ulkomuotoluokkiin on suunnitteilla ulkomaiset tuomarit, jotka myös päivitetään nettisivuille niiden varmistuttua. Seuraile siis nettisivuja.

Ilmoittautumismaksut lemmikkiluokissa

Saman omistajan ensimmäinen ja toinen eläin 7€/kpl, kolmas, jne. 5€/kpl

Ilmoittautumismaksut ulkomuotoluokissa

Saman omistajan ensimmäinen ja toinen eläin 7 €/kpl, kolmas, jne. 5 €/kpl Näyttelyluettelo sisältyy ilmoittautumismaksujen hintaan. Pirkanmaan Nakertajat ry:n jäsenet saavat em. hinnoista alennusta 1 €/eläin, mikäli ilmoittautumisten mukana on jäsennumero tai kuitti maksetusta jäsenmaksusta. Jyrsijöiden veteraani-ikäiset eläimet kilpailevat ilmaiseksi.

Hiiret ilmoitetaan tuttuun tapaan vasta paikanpäällä.

Maksut suoritetaan yhdistyksen tilille Nordea 224318-14400 viimeiseen ilmoittautumispäivään mennessä. Käytä viitettä 3557. Ilmoittautumiset kuitteineen tulee lähettää 16.02.2011 mennessä osoitteeseen Johanna Revonniemi, Kuninkaankatu 5 H 203, 33210 Tampere, tai sähköpostitse osoitteeseen johanna.revonniemi@gmail.com). Talkoolaiset saavat vaivanpalkaksi välipalan sekä talkookortin, joka käy tulevissa näyttelyissä vaikkapa yhdestä ilmaisesta ilmoittautumisesta.

Pääsyliput: Lapset 1 €/kpl, aikuiset 2 €/kpl.

PiNa:n näyttelyihin ei saa tuoda koiria, joten jätäthän koirakaverisi ystävällisesti kotiin.

TERVETULOA!

Tuossa helmikuun lopulla tiedossa siis. :)
Eiköhän tuonne olla menossa, kun aivan lähellä kerran järkätään, eli ei tarvitse kyytiä miettiä.

NormaJeane

Mie tuun ison rotta kasan kanssa :)
//http://romagro.groneri.net/

Fuji, Putte, Hynynen

Minski

Täytyy katsoa lähempänä ajankohtaa, että onko intoa lähteä. En ole Pinan viimeisimmissä näyttelyissä ollut, joten siksi voisi käväistä tuolla, mutta jos intoa ja vietäviä hamsuja ei löydy niin ei sitten tietty väkisin viitsi lähteä, aika veteraanijengiä tämä mun on tällä hetkellä. Mulla edelleen olis kyllä yks Pinan talkookortti käyttämättä. No katellaan.
Hamsteriton tätä nykyä

Sabat

mielelläni tulisin mutta kyyti vielä vähän auki... :roll:

stoude

Täältä voi kysäistä jos olen tulossa voi 1 saada ehkä kyydin jos uskallan noita kahta syrkkiä tms tuoda näytille.

Saana

^Totta kai uskallat.

Minä olen kanssa tulossa.

Jinny

Olikos tämä se aika pienehkön oloinen paikka (siis talo itsessään) keskellä omakotitaloaluetta, johon ainakin me Hämeenlinnasta päin tulijat ajettaisiin Nokian Kodin Terran ohi? Mahdollisimman hankalasti kysytty :D

Minä voisin olla tulossa, jos tuolloin vaikka olisi jo jotain näyttelytettävää. Noita puikularoboja en kyllä viitsi tuoda enää näytille, mutta toivon mukaan tuohon aikaan voisi olla jo syrkki taas talossa :)

Saana

^Joo pienehkö paikka keskellä omakotitaloaluetta on. :D

ammie

Mut jes, ei tuu kaneja, niin ehkä siellä mahtuu hengittämään!  :D Toi Virelä on vaan niin hirviän pieni tila ja helmikuun viimassa ei siinä ulkossalakaan kehtaa paljoa pyöriä.

Mulla olis kans kaks PiNan talkookorttia, joten jos nyt tänne saisin hilattua itseni. Tietääkö muuten joku, että käykö talkookortti jälki-ilmojen kanssa, vai pitäiskö talkookorttia käyttävän ilmoittaa eläimet etukäteen? Tietty pyrin siihen etukäteen ilmottamiseen, mut tiedä aina mun mielenliikkeitä.  :P
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Sabat

Miten sinne paikan päälle pääsee jos se on jossain omakotialueella kun tosissaan ehkä olen tulossa,jos tulen niin tulen Hyvinkäältä.;D

Marla

^ Kannattaa kysellä, josko joku tamperelainen ottaisi vaikkapa keskustasta kyytiin. :) Tuonne pääsee kyllä Tampereen kaupungin liikennelaitoksen bussilla nro. 13 viereen, mut ulkopaikkakuntalaiselle voi olla hankalampi - tietty, jos jonkun kanssa voi tulla samalla bussilla, sekin helpottaa.

mirauh

Meillä olis toi Bilbo kotona nyt 3kk 2vk, eli ihan hyvässä iässä, mutta tiedä sitten uskaltaako sitä tulla paikalle kun ei olla vielä oltu missään näyttelyissä koskaan aikasemmin, siis hamsterin kanssa.

Eikä me olla kynsiä leikattu tai onnistuttu leikkaan ja toisaalta Bilbolla on käsissä hieman vauhtipäällä, mutta kai se olis joskus alotettava jos aikoo alottaa:D
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Marla

^ Bilbohan on syyris, joten niiltä ei siinä määrin tarvitse kynsiä leikata kuin kääpiöiltä, ja tuohan on sen verran nuorikin, että tuskinpa ovat haitallisen pitkät. :)

yennni-

voisi yrittää meidän Pamsun kanssa tulla :) vähän kyllä epäilyttää kun koskaan aiemmin ole hamsterinäyttelyissä käynyt :'o
jos rakastat minua, rakastat myös lemmikkiäni
syrkkineiti, kaksi robopoikaa ja kaksi hauvavauvaprinsessaa ?