• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Re: Kuvia näyttelyistä

Aloittaja Minnaw, 14.07.07 - klo:11:42

« edellinen - seuraava »

AnsaLucia

#390
Kiitti Sirpa!
Grimaldi on se safiiri sinisellä kannella ja Puhina on tietty tyttömäiseen tapaan punaisella kannella oleva normaali (nro 181, näkyy kun tarkasti katsoo). Puhis mun piti tarkastaa luettelosta mutta Grimaldin tunnistin.
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

Minski

#391
Sirpa: Ihania kuvia meidän neideistä <3 Voi olla, että kopsaan joitakin jossain vaiheessa :)
Vieläkin tosin naurattaa se "pidä se paikallaan"-kommentti :D
Hamsteriton tätä nykyä

Sirpa

#392
Lainaus käyttäjältä: "AnsaLucia"Grimaldi on se safiiri sinisellä kannella ja Puhina on tietty tyttömäiseen tapaan punaisella kannella oleva normaali (nro 181, näkyy kun tarkasti katsoo). Puhis mun piti tarkastaa luettelosta mutta Grimaldin tunnistin.
Eli viralliset nimet Tarinan Puhina-Lempi ja Tarinan Grimaldi? Täytyy varmaan lisätä nekin tuonne kuvien yhteyteen, että tietää ketä ovat. Minä vain räpsin kuvia kun näin sööttejä talvikkoja siinä kansien päällä.
Kukahan tuo helmiäistalvikko on? Ilmeisesti nro 180.

Lainaus käyttäjältä: "Minski"Sirpa: Ihania kuvia meidän neideistä <3 Voi olla, että kopsaan joitakin jossain vaiheessa :)
Vieläkin tosin naurattaa se "pidä se paikallaan"-kommentti :D
Kopioi ihan rauhassa vain. Oli niin nättejä tyttöjä ettei tosikaan. Ja vilkkaita  xD Mutta hyvin onnistui kuvat vaikkeivät hamsterit ihan paikoillaan pysyneetkään. Se mikä laadusta uupuu, voidaan aina korvata ylenpalttisella söpöydellä.

AnsaLucia

#393
Juu, siis Tarinan ötöjä ovat Grimaldi ja Puhina-Lempi.
Nro 180 on Jonnan ihanainen Helmi-Orvokki.
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

Sirpa

#394
Lainaus käyttäjältä: "AnsaLucia"Nro 180 on Jonnan ihanainen Helmi-Orvokki.
Tänks! Onko vielä tietoa, kumpi on virallinen väri, helmiäisnormaali vai -safiiri?

jonna

#395
Lainaus käyttäjältä: "Sirpa"Toki saat ottaa niitä kotisivuillesi, olisi kiva jos mainitset kuvaajan nimen kuvan yhteydessä (Sirpa Tähkämö). Ja muutkin saavat käyttää kuvia omista eläimistään, vaihdoinkin tuolta kaikkien hamsukuvien lisenssin CC:ksi enkä laske hamsterikasvatusta kaupalliseksi toiminnaksi :)
Kuka noista muuten on Grimaldi ja kuka Puhina-Lempi?

Kivaa, kiitos! kerrankin saisi omistaankin kunnon kuvia!
Aijuu ja helmiäinen on helmiäissafiiri.

Saana

#396
Lainaus käyttäjältä: "Minski"
Lainaus käyttäjältä: "Lakupekka"Hahaa, tää kuva ei varmaan paljon ketään muuta kiinnosta kun mua
Mua kiinnostaa, koska Saanasta näkee harvoin näyttelykuvia :P Oon nyt sit tuijottanu tota ainutta viimeset puol tuntii :D
Minski, repesin tolle kommentille niin että nauroin ainakin puol tuntia sille maha kippurassa. :haha Ja kiitos vaa, ku olitta poistanu sen kuvan. Mä en tosiaan tykkäile naamastani, jos sitä ei ole shopattu siihen kuosiin, miltä se näytti vielä 10 vuotta sitten. :D

Ja Sirpalla oli niin kivoja kuvia, että olis saanu olla enempikin!

Hamsu_86

#397
Ei näkynyt kuvia?  :pihalla:

mirauh

#398
Olisiko joku tulossa ottamaan kuvia PiNan ystävänpäivä näyttelystä?:)
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Marla

#399
Lainaus käyttäjältä: "mirauh"Olisiko joku tulossa ottamaan kuvia PiNan ystävänpäivä näyttelystä?:)
Mä varmaan heilun jonkin verran kameran kanssa siellä, ellei nakiteta jotain hommaa. :D

mirauh

#400
Lainaus käyttäjältä: "Marla"
Lainaus käyttäjältä: "mirauh"Olisiko joku tulossa ottamaan kuvia PiNan ystävänpäivä näyttelystä?:)
Mä varmaan heilun jonkin verran kameran kanssa siellä, ellei nakiteta jotain hommaa. :D

No toivotaan että meidänkin pojasta sattuu sekaan pari kuvaa:)
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

NormaJeane

#401
Mie otan myös kameran mukaan, rottien assaroinnin lomassa voin napsia kuvia :)
//http://romagro.groneri.net/

Fuji, Putte, Hynynen

Lakupekka

#402
Laittakaa kuvia jos Hyvinkäällä kameran kanssa heiluitte, sitten kun ehditte. Odotan innolla.  :lol:
Sydämen hamstrasivat pikku paholaiset,

Syrkki Wen ‹3
Kiinari Elli. ‹3

Karvakorvathamsula

#403
Tässä kuvaa Hyvinkään näyttelyistä! :)[attachment=0:2ezq7a7j]Hyvinkään näyttelyt 2011 005.jpg[/attachment:2ezq7a7j]

Vähän hiiripuolta ... :)
http]

[size=85]
lk normaali umb. vkkk Delfoin Saimi
lk nvkkk Alise (sijoituskodissa)
kanat ja lampaat
lk collie Sandcastle's Treasure Me, tutuimmin Napsu
[/size]

viiru

#404
Onpa ihanan näköinen näyttelypaikka tosiaan!
Cheersbigears-talvikkokasvatus