• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista- 3

Aloittaja Hamsufani97, 06.12.09 - klo:16:36

« edellinen - seuraava »

Saana

#465
Lainaus käyttäjältä: "ammie"Ehkäpä vähän täytyy raivata tilaa vaatehuoneeseen... Näin ne hamsujen tavarat valtaa jo vaateehuoneenkin.  XD
Meillähän ensin hamsut ja sen jälkeen pelkät hamsukamat valtasivat vaatehuoneen jo ajat sitten. Siitä se ammie lähtee! ;) xD

NormaJeane

#466
Voi kumpa olis vaatehuone, mut ku ei oo :(. Pitää tyytyä täyttämään häkeillä makuuhuone :D
//http://romagro.groneri.net/

Fuji, Putte, Hynynen

ammie

#467
Lainaus käyttäjältä: "Annina"Siitä se ammie lähtee! ;) xD
Pelkään pahoin, tai ainakin äiti pelkää.  :D
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Saana

#468
Lainaus käyttäjältä: "ammie"
Lainaus käyttäjältä: "Annina"Siitä se ammie lähtee! ;) xD
Pelkään pahoin, tai ainakin äiti pelkää.  :D
Äitit tietää nää jutut! :haha

Anonymous

#469
Että mulla on kauhea hinku että voisin ostaa Leeville isomman asumuksen halvalla jostain hyvässä kunnossa...  :lov  : D

suski87

#470
Itsellä on joskus ollut yhden edellisen asunnon vaatehuone elukkahuoneena ja sielä sitten asui Heimo syrkki niin että häkki oli aina auki vaatehuoneeseen. Ja Heimon lisäksi sitten talvikot ja muutama gerbu.

Nyt sitä vain haaveilee että olisi vaatehuone vaatehuoneeksi, kun vaatekomeroihin ei mahdu sitten yhtään mitään ja ovat niin epäkäytännöllisen syvätkin vielä.

NormaJeane

#471
Meijän hamsut pääs tänään dunaan asustelemaan. Oli pakko vaihtaa, se häkki oli niin ISO että meni hermot sen siivoamiseen. Hiiret sai vanhan akvaarion ja marsu asustaa edelleen omassa yksiössään :)
//http://romagro.groneri.net/

Fuji, Putte, Hynynen

eta

#472
Meidän talvikkotyttö Arielin asumus. Lasiterra leveys noin 70 cm.

s.at.u

#473
Mie oon ihastellu noita Saksalaisten terraarioita vaikka kuinka kauan, ne vaan on niin ihania! Saa kivoja sisustusideoitakin. ;)
Mie meinaan tilata zooplus.com:ista Sagalle kamaa terraan. Ja vihdoinkin saan sen Karlien pyörän, jota olen niin kauan metsästänyt!
Siellä zooplussassa kun on se kolmitasoinen puujuttu, mitä teilläkin on täällä, niin onko se siis 38 senttiä korkea!? Näyttää noissa tein kuvissa matalammalta.. Vai onkohan se mitta edes se korkeus, vai joku muu? En oikein päässy selvyyteen. :D

Minski

#474
Lainaus käyttäjältä: "Annina"
Lainaus käyttäjältä: "ammie"
Lainaus käyttäjältä: "Annina"Siitä se ammie lähtee! ;) xD
Pelkään pahoin, tai ainakin äiti pelkää.  :D
Äitit tietää nää jutut! :haha
Joo kyllä se on nyt lähtemässä käsistä; matkalla jo suunniteltiin Ushminalle poikasia :P

Lainaus käyttäjältä: "eta"Meidän talvikkotyttö Arielin asumus. Lasiterra leveys noin 70 cm.
Ihanan näköinen :sydan
Puuvirikkeet tekee heti paljon luonnollisemman näköiseksi tuon sisustuksen :yes:
Hamsteriton tätä nykyä

Vevve

#475
AARRRGGHHH. Mua ottaa sairaasti päähän!  :x

Meidän toinen hamsuhylly nimittäin sanoi sopimuksensa irti tänään. Siivoilin terroja ja nostin yhden siivotun takaisin paikalleen tokaksi alimmalle hyllylle, kun kuului niks naks ja hyllyn pidikkeet tippuili lattialle ja hyllylevy jäi roikkumaan pelkästään pahvisen taustalevyn varaan. Mitään ei sattunut onneksi terralle eikä sen asukeille, koska en ollut kerinnyt päästää vielä irti...

Se oiskin ollut ihan kauheeta, kun toi hylly ois tipahtanut vaikka yöllä tai kun olen poissa kotoa. Valmistajan sivut sanoo että hyllyn pitäisi kestää 30kg painoa, mutta ei toi terra ole kyllä läheskään niin painava kun jaksan sitä ihan kevyesti nostella. Joten kolkyt kiloa ja normaalin elämän kestäminen in my ass, ikea!  :evil:

Enkä mä saa tota edes korjattua, kun ne hyllypidikkeiden kolot on ihan revenneet auki eikä hyllyä voi laittaa muuhun kohtaan kun just siihen koska muuten terra ei mahdu siihen taikka en saa alemman terran kantta auki.  :<

Ken_G

#476
Onko kuinka vanha hylly ? Jos itse ostit Ikeasta, niin sinne vaan valitusta menemään.

Vevve

#477
Oiskohan jo pian pari vuotta vanha. Pistin kuitenkin Ikean sivujen kautta postia.

Minihamsteri

#478
Jess! Jonkun ajan päästä olisi siis tulossa Iinekselle uusi vanha terraario!  :pileet:  Mitat olisivat sitten muhkeat 120x40x40!  :D
Ja juuti tänään lähtivätkin sitten myös zooplussalta tilaamani virikkeet postiin, ja tulevat varmasti tämän viikon sisällä!  :nuija: Tyypillistä siinä oli se, että kaikki tilatut tavarat olivat tarjouksessa.  xD Oon niin onnellinen! :pileet:

Vevve

#479
Pämppellien terra.