• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Vaasa, lokakuu EPJY ry

Aloittaja GaneshaX, 13.07.09 - klo:20:23

« edellinen - seuraava »

GaneshaX

#105
Siis ihan mielettömän mahtavaa  :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

wiidii

#106
Loistavaa!  :sydan  Nyt alan pohtimaan ilmoja vauhdilla. :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Yadell

#107
Loistavaa. 8)
Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.

Minski

#108
Kun ulkomuotoluokan ja lemmikkiluokan ilmot lähetetään eri vastaanottajalle niin riittääkö, kun laitan sen kuitin vain toiselle heistä liitteenä vai pitääkö se laittaa molemmille ? Menin jo maksamaan kaikki hamsuni könttäsummana enkä eritellyt ulkomuotoluokkalaisten ja lemmikkiluokkalaisen maksuja, joten jos lähetän kuitin myös sille lemmikki-ilmojen vastaanottajalle niin siinä on summana 30 e eli kaikkien hamsujeni summa ja lemmikkiin ilmotin yhden ainokaisen hamsun, joten onko tässä nyt joku trabolssi ? Miten te muut ootte tehneet sen kuitin kanssa ? Otteko te siis maksaneet ulkomuotohamsut erikseen ja lemmikkihamsut erikseen ja lähettäneet sitten omat kuitit molemmille vastaanottajille ? Mua sekottaa toi, kun ne ilmot laitetaan eri henkilöille.
Hamsteriton tätä nykyä

GaneshaX

#109
Mä lähetin ulkkismaksujen kuitin ulkkisten vastaanottajalle ja petkuitin petilmojen vastaanottajalle  :)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Avalon

#110
Kyselyä: Onko tuonne ketään tuomassa talvikkopoikasia myyntiin?
Syyralaiset:
Lilli, lk normaali 02.08.2008 - 02.08.2010
Laikku, lk vn normaali 02.08.2008 - 29.01.2010

Talvikot:
Obe-Liski "Obelix", helmiässafiiri 28.08.2009 -->

Meillä pyörii myös pari rotta ystäväistä \":)\"

marlena

#111
Mulla olis poikasia mutta tuon vaan jos joku haluaa... xD
Susa-Erma´s Syyrialaiset ja Venäjänkääpiöt: Talvikot ja Campbellit
Asumme Tampereella! 040-5839435  
http://susaermas.suntuubi.com/

@amorous

#112
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Kun ulkomuotoluokan ja lemmikkiluokan ilmot lähetetään eri vastaanottajalle niin riittääkö, kun laitan sen kuitin vain toiselle heistä liitteenä vai pitääkö se laittaa molemmille ? Menin jo maksamaan kaikki hamsuni könttäsummana enkä eritellyt ulkomuotoluokkalaisten ja lemmikkiluokkalaisen maksuja, joten jos lähetän kuitin myös sille lemmikki-ilmojen vastaanottajalle niin siinä on summana 30 e eli kaikkien hamsujeni summa ja lemmikkiin ilmotin yhden ainokaisen hamsun, joten onko tässä nyt joku trabolssi ? Miten te muut ootte tehneet sen kuitin kanssa ? Otteko te siis maksaneet ulkomuotohamsut erikseen ja lemmikkihamsut erikseen ja lähettäneet sitten omat kuitit molemmille vastaanottajille ? Mua sekottaa toi, kun ne ilmot laitetaan eri henkilöille.
Saa maksaa könttäsummana. Sama kuitti liitteeksi molempiin ja vaan maininta ilmon mukaan, että maksettu myös petilmoja tai umluokan ilmoja samassa.

Minski

#113
^ Kiitos tiedosta :)
Teinkin juuri noin.


Meiltä löytyikin vain yhteensä 6 lähtijää tänne eli kaksi kassillista kuihtui yhdeksi kassilliseksi hamsuja :)
Hamsteriton tätä nykyä

Avalon

#114
Marlena, otan vähän myöhemmin yhteyttä niistä poikasista. =) Eli täällä on varmaankin yksi ostajaehdokas!
Syyralaiset:
Lilli, lk normaali 02.08.2008 - 02.08.2010
Laikku, lk vn normaali 02.08.2008 - 29.01.2010

Talvikot:
Obe-Liski "Obelix", helmiässafiiri 28.08.2009 -->

Meillä pyörii myös pari rotta ystäväistä \":)\"

Marla

#115
Hienoa, hyvä mä... Unohdin sitten tyystin ilmota lemmikkiluokkaan. :nuija: No, onneksi noin päin, ettei ulkkislaiset unohtuneet.

Mianna

#116
edit. asia tulikin jo hoidetuksi. ;)

Ninde

#117
^Ilmojen vastaanottajaan kiiruusti yhteyttä, ei tälläistä foorumilla kannata kysyä vaan suoraan ko. henkilöön yhteys, niin saa asian selvitettyä nopeammin!

Minski

#118
Näyttelyvahvistus tuli juuri. Ulkomuotoluokkien hamsumäärät sen mukaan:
 
lyhytkarvaiset: 14
pitkäkarvaiset: 23
koestandardi syyrialaiset: 5
ei-standardi syyrialaiset: 4
roborovskit: 1
kiinankääpiöhamsterit: 3
campbellit standardi: 3
campbellit koestandardit: 2
talvikot: 9


Kiva määrä hamsuja, luulin että olis ollut enemmänkin. Noihan olis periaatteessa voinut vaikka yksi tuomarikin arvostella kaikki lajit :)

Olispa jo ens lauantai :pileet:
Hamsteriton tätä nykyä

GaneshaX

#119
Mä olen hämmästynyt, että noin vähän eläimiä. No, me ollaan ainakin tulossa  :)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki