Uudet tulokkaat

Aloittaja jennu, 26.02.09 - klo:19:00

Minski

^ Oi, tää on tää jännänvärinenpoikanen :)
Selviskö tän väri muuten eilenkään, kun jossain vaiheessa kuulin Saanan kyselevän Andrewiltakin sen väristä ? Mä oon katellut kaikki tikatut hamsuvärit tuolta yhdistyksen sivuilta ja mikään muu kuin keltainen musta ei mielestäni osu lähellekään, mutta sehän se ei voi siis olla sukupuolensa perusteella. Olis kyllä hauska joskus saada tietää tuon oikea väri, mua jää aina vaivaamaan kaikki epäselvät asiat :)
Onnea hamsusta !
Hamsteriton tätä nykyä

Santsa

^ Andrew (tai joku brittituomari ainakin, en niin tunne) arveli, että tämä olisi creme kilpikonna tai soopeli kilpikonna. :)

Minski

^ Ok. Aika jännät veikkaukset; kun tuohan on tikattu, mitä creme ei ole ja soopeliksikin tuo on jännän värinen. No mitäpä sillä värillä on väliäkään, kun on kuitenkin ihana lemmikki, omaa uteliaisuuttani vain kyselin :)
Hamsteriton tätä nykyä

Taake

Meille saapui tänään Rymy! Rymy on cremen värinen syrkki, jossain vaiheessa voisin kuvaakin laitella, kun herra asettuu aloilleen. : >

Anonymous

Meillekkin saapui 2 uutta hamsua Joda Jaymond pk satiini poika Lappalaisen piialta ja Susa-Erma's Diiva helmiäisnormaali Marjalta. Molemmat ovat syötävan suloisia ja todella kesyjä  :lov .  Kiitos molemmille suuresti.
Diiva :sydan

Joda :sydan

tiiitu

Tämmöiset kotiuitui eilen  :sydan Superstars Baby D, lk rex musta kk ja Zheverez Pamlico, lks kemu joka tuli Ruotsista. Kiitos wiidii ja Sintturainen avusta :) Eilenkin tuli vähän ylimääräistä vaivaa kun junat myöhästeli..

RoBo97

Taikahamsun ja Tiitun Robot on ihania! Hyviä kuvia ootte saanu. Ei pysyis mun robot vielä sekuntiakaan paikalla. Uusia tulokkaita kyllä vielä ovat. HOSULI JA HEMULI <3
Hosuli ja Hemuli roborovskit <3
s.14.3.2010

Taake

Tässäpä olisi nyt tuoretta kuvaa uudesta lapsosesta. Juuri äsken nappasin, kun pieni vetelee hirsiä omassa nurkassaan :)

Sintturainen

Meidän uusi talvikkovauva veljensä kanssa. Mulle tuli siis tuo helmi, "Teemu"  :lov

Vielä yksityiskuva, vähän tärähtänyt mutta piti laittaa kun toinen niin söpönä nököttää:

Ja toinen tupliksesta meille muuttanut hamsu, "Dani", pk creme white poitsu:

minttunen

Eilen hain kotiin maailman suloisimman karvapalleroisen, Tahmatassun

[size=85]Tahmatassu <3 R.I.P. Myyrä, Siiseli ja Nokkonen[/size]
[size=85]mukana menossa mäyris-tyttö Pipsa ja poikansa Pessi[/size]

Saana

^Voi Tahmatassukkaa :sydan

Taaken hamsulla on kyllä loistoasento! :D

KaisaM.

Minäkin sain eilen viimein meidän ulkomaan elävät  :lov  Lk satiini kyyhkynharmaa vn poika Exentrion's Camden Gaist "Göran" Ruotsista ja lk satiini cinnamon kk tyttö Nastik's Barbariska "Nadja" Venäjältä.

Molemmat ovat tosi kilttejä ja kesyjä kiiltoturkkeja, hienoja lapsia, joista toivottavasti kasvaa isoja ja komeita. Kuvia myöhemmin.  :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Annina, Jep! :D Se ottaan rennosti ja haluaa samalla tervehtiä teitä!^^

HamsuLove