• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely 22.2.2014, Littoinen

Aloittaja Ely, 03.01.14 - klo:13:18

« edellinen - seuraava »

Alkemistin

Lainaus käyttäjältä: Vevve - 15.02.14 - klo:18:37
Tosi vähän roboja  :icon_eek:

Joo, miten tässä näin kävi?  :dry:  Pitäisköhän vaihtaa kasvatuksessa nuo cämpyt roboihin...

CaroR

Jollei tolle Sebbelle ketään muuta sihteeriä saada niin mä oon siinä tapauksessa, ei sitä kehtaa jättää silleen ettei sille ois ketään halukasta mutta jos joku kokee yhtään intoa niin tervetuloa vain kokeilemaan =) Kiinaireita onneksi vain 19 joten ei ne sitten maailmanlopulta tunnu. Mun pitää vain ehtiä vaihtaan eläimiä siellä jne mutta onneks siinä on se tauko. Cämpsyt on sen verran vahva alue mulle, että ei se harkkari varmasti tuu oleen ongelma tehdä vaikka sihteeröisi samalla, kunhan saan pistettyä jotain muistiin jos tarve iskee =)
Cämpsykasvatusta useissa eri väreissä <3

Janika S.

Minen ilmoittanut tänne yhtään mitään, liekkö siis syypää robojen vähyyteen  :icon_e_wink: Täytyy katsoa jos jonkun ottaisin jälki-ilmona mukaan.
Venäjänkääpiöhamsteri roborovskit väreissä normaali, normaali laikukas ja normaali husky.
Jämtlanninpystykorvat nimellä Pyssytorin.
Lemmikkinä lisäksi muutama syyrialainen hamsteri.

viiru

CaroR, mahtavaa!

Vielä olisi hirmu kasa toimihenkilöpaikkoja täytettävänä - ennen kuin töillä on tekijänsä, ei näyttelypäivä voi lähteä käyntiin! :( Näyttelypaikalla toimihenkilö saa lämpimän lounaan ja virvokkeet talon puolesta, sekä talkookortin, joka oikeuttaa yhteen ilmaiseen ennakko-ilmoittautumiseen SHY:n näyttelyssä!
Cheersbigears-talvikkokasvatus

viiru

Näyttelyvahvistuskirjeet ovat lähteneet osanottajille eilen. Mikäli et ole saanut kirjettä sähköpostiisi, laita minulle viestiä tulemaan, niin korjataan asia. Parista sähköpostiosoitteesta on tullut over quota -herjoja (luukku.com-osoitteita), joten tehkääpä myös tilaa lootikkoihinne.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Humselo

Minä, Heidi Seppälä, voin olla Janikan assari.
Haluisko joku ihana iltapäivästä tunnin tuurata mua? Se olis tosi ihana juttu, mä kun olen luvannut mukana olevat lapset käyttää jossain syömässä.

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki

windy

Minä (Tuuli Pietilä) voisin tulla vaikka Janikan sihteeriksi :)

Alkemistin

Lainaus käyttäjältä: CaroR - 15.02.14 - klo:23:28
Jollei tolle Sebbelle ketään muuta sihteeriä saada niin mä oon siinä tapauksessa, ei sitä kehtaa jättää silleen ettei sille ois ketään halukasta mutta jos joku kokee yhtään intoa niin tervetuloa vain kokeilemaan =) Kiinaireita onneksi vain 19 joten ei ne sitten maailmanlopulta tunnu. Mun pitää vain ehtiä vaihtaan eläimiä siellä jne mutta onneks siinä on se tauko.

Tule nykimään mua, jos tulee hätä/kiire, niin voinen tuurata jonkin aikaa. Vaikkei kyllä ole kokemusta ulkomaantuomareista, mutta hätätilanteessa.  :icon_cheesygrin:
Muuten koitan olla nyt sihteeröimättä, jotta ehtisin hoidella kaikkia yleisiä asioita. Tuurailen ja auttelen toki kuitenkin.

Tyttäreni eli Eevin voinee merkata Marjutin assariksi. Jos se on Marjutille ok? Eevi on assaroinut jo pariin otteeseen kunnialla ja tekee paikalla/poissaolo-listan eläimistä etukäteen. Mäkin tietty autan ja Saara tuntee Eevin sekä toisinpäin  :icon_e_wink: Jos ei siis kukaan muu tule hommaan.

CaroR

Sain puhuttua Anskun Sebbelle assariksi  :icon_cheesygrin:
Cämpsykasvatusta useissa eri väreissä <3

Rukyo

Hei onks tietoa että otetaanko syrkkien ulkomuotoon tai lemmikkiin jälki-ilmoja? Olin just ton ilmottautumisajan laivalla töissä ja meni multa siis ihan ohi koko homma ja nyt sit en viittis turhaan hamsteria ottaa tuonne turkuun mukaan jos jo nyt näyttää siltä ettei ylimääräisiä paikkoja ole :)
> Pienimuotoista kasvatusta pk syrkkien kanssa. Väreissä tavoitteena hopeasoopeli, luonnonvalkoinen, ms. valkoinen ja creme. <

BLOGI - WWW

Crodino

Ulkomuotoon ainakin otetaan jälki-ilmoja max. 5
VKH talvikoiden kasvatusta Vantaalla

sarsu

Robojen ja talvikoiden ulkomuotoon otetaan jälki-ilmoja. Jälki-ilmot eivät mene määrällisesti, kuten aiemmin oli virheellisesti kommentoitu.
Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s

viiru

Hops, kyllä otetaan ja tällä kertaa määrä on rajoitettu, koska tuomareille on jo ennakkoilmoitettu niin runsaasti arvosteltavaa. Molemmille tuomareille kuitenkin sopi muutaman eläimen jälki-ilmoittautumismarginaali, eli jos on aikaisin (yhdeksältä) aamulla paikalla jälki-ilmoittamassa, niin syyrialaisen voi saada mukaan. Tämä luki kyllä Sarsu näyttelyvahvistuksessakin. ;)

Lemmikkiluokkiin on rajoituksen jälki-ilmoittautumismahdollisuus, samoin talvikoiden ja roborovskien ulkomuotoluokkiin ei katsottu tarpeelliseksi rajoittaa jälki-ilmojen määrää.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

sarsu

Ai no anteeksi, mulla ei ole tapana lukea vahvistuksia niin en tämmöisestä tiennyt.  :peukku:
Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s

Minnaw

Mukavaa näyttelypäivää kaikille! Mie jännitän tuloksia kotona ja odottelen pientä pehmeää pakettia kotiutuvaksi Ruotsin puolelta  :icon_smile:
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/