• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterihaaveet

Aloittaja Wiivi, 08.12.09 - klo:16:14

« edellinen - seuraava »

Wiivi

#15
Mustakin ois kiva joskus kasvattaa hamsuja. Unelmien täyttymys olis kuitenkin se syyrialainen  :lov  :sydan
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

Vilma

#16
Vauvoja 2011? :)
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

tintsku

#17
Lainaus käyttäjältä: "Vilma"Vauvoja 2011? :)

Sama, mutta vuosi 2010 :)

Lisäksi vielä, soopelisuklaa vn tai suklaa vn, lk kyyhkynharmaa kk tai vkkk ja hu-ky vn :lov  Ja normaali vkkk ja musta vkkk on kans nättejä :sydan

MirkkuH

#18
Robovaaveja :sydan  ...ja se talvikko joskus, vaikka ensi vuonna :P  :sydan

töttis

#19
Haluaisin joskus kaks cämpsyä... :lov

Karvatassu

#20
Mä haluaisin roboja, mutta äiti halusi mielummin talvikoita. Sellaiset ja terran haluaisin :sydan  :msilly:
Eetu talvikko s. 20.6.09-16.12.2010<3
Elmeri talvikko s. 20.6.09-10.8-10<3
Roudan Jasmiini "Jassu" s. 17.10.2010

Miltsii

#21
haluisin ihan hirveesti luonnonvalkostahamsua <3
ja sit pari roboo ois ihana  :lov
[size=85]vkh talvikko Mario 8/08
creme syrkki Antti 7/09

R.I.P
Syrkki Nökö 1/08-7/08
Talvikko Leevi 5/05-2/08
[/size]

Hamsuli71

#22
Sellaisen joulukalenterin Hermannin näköisen nappisilmä creme vai karamelli (vai mikähän se väri onkaan) syrkki pojun. Mutta meille ehkä lyhytkarvaisena...onkohan sellaista olemassakaan, kun mulla ei noista syrkkien väreistä ym. ole kauheasti tietoa.

Lyhytkarvaisena (tai satiinina) siksi, kun pelottaa, että pitkä laahuskarva olisi aina takussa. JOssain olen sellaisia pikkuisia nähnyt myynnissä ja olipa kyllä suloisia. Tosin taisivat olla pitkäkarvaisia. Olis joku sellainen melko pitkäkarvainen lyhytkarvainen (onko se siis kiharakarvainen)  :roll:

Älkää vain laittako myytävänä palstalle sellaista vaavelia ja vielä dunan kera... :teipit  ;)

tontut korvat kiinni!
2 VKH campbelli urosta, (s.15.6.20  Nappi (*Juniperus) R.I.P 6.10.2011 ja Jippii (*Jaguar)  R.I.P 31.5.2011 VKH talvikko Villiina (*Helmililja R.I.P 15.1.2012
VKH talvikko Ilo safiiri R.I.P 15.9.2011 , Syrkki pitkäk. valkoinen, punas. Hermanni s. 30.12.2009, R.I P 24.6.2012, Havannakoira Mimmi 2v

Hamsuli71

#23
Etan Aliisasta ja Sintturaisen Nelli hamsuista löytyi pari ihanaa kuvaa
Kopioin ensin kuvat tähän, mutta poistin, kun en ole varma, saako toisesta ketjusta toiseen kopioida kuvia ja varsinkaan toisten kuvia. Löytyvät syrkkien kuva ketjusta 4 molemmat kuvat.

Onkohan Nellillä poikasia.. :teipit  :teipit  :teipit
2 VKH campbelli urosta, (s.15.6.20  Nappi (*Juniperus) R.I.P 6.10.2011 ja Jippii (*Jaguar)  R.I.P 31.5.2011 VKH talvikko Villiina (*Helmililja R.I.P 15.1.2012
VKH talvikko Ilo safiiri R.I.P 15.9.2011 , Syrkki pitkäk. valkoinen, punas. Hermanni s. 30.12.2009, R.I P 24.6.2012, Havannakoira Mimmi 2v

wiidii

#24
^Nelli taitaa olla vielä niin nuori ettei poikasia ole. :) Hermanni on väriltään karamelli (eli ruskeasilmäinen creme) - sen veljelle Kaktusviikunalle on mahdollisesti tulossa poikasia jossain vaiheessa (menossa mahd. astutuslainaan emonsa kasvattajalle) ja sisko Ananakirsikka on tällä hetkellä toivottavasti kantavana - tosin meille tuskin syntyy karamellia kun en cremeistä kauheasti välitä..

Minä haaveilen edelleen siitä suklaa kilpikonnasta/valkokirjokilpikonna. Pelkkä hyvä suklaakin tietysti kävisi.  :lov
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Hamsuli71

#25
Elikkä ruskeasilmäinen creme... Täytyypä pitää mielessä, jos ja kun ja jos vaikka.. :)


Tää löytyi ja on ihan pakko liittää tähän. Joku tuollainen vaaviolisi kyllä ihana saada meidän perheenjäseneksi... :lov

Lainaus käyttäjältä: "^Natina"Tässä vielä edellisen sivun vauvoista kuvaa kun tuo "ruoste" lapsi mua epäilyttää kun se on niin vaalia (tosin enhän mä väreistä mitään tiä).
Tässä kuvaa kuvassa näkyy myös emon pyllyä ja väritkin on suht luonnolliset nytten :

sullakin wiidii oli tosi ihania kuvia siinä samaisessa ketjussa.. :) Voi pikkuisia poikasia kämmenellä niin luottavaisina.
2 VKH campbelli urosta, (s.15.6.20  Nappi (*Juniperus) R.I.P 6.10.2011 ja Jippii (*Jaguar)  R.I.P 31.5.2011 VKH talvikko Villiina (*Helmililja R.I.P 15.1.2012
VKH talvikko Ilo safiiri R.I.P 15.9.2011 , Syrkki pitkäk. valkoinen, punas. Hermanni s. 30.12.2009, R.I P 24.6.2012, Havannakoira Mimmi 2v

Pähkinä

#26
Minulla olisi haaveissa lk suklaa valkokirjokilpikonna, valkonauhainen kupari tai soopelisuklaa sekä karamelli. Muitakin värejä kyllä on mitä voisin ottaa.  :D

Marsipaani

#27
Mulla on haaveissa syrkki poika joka toteutuukin ensvuoden alussa.  :lov

Minski

#28
Lainaus käyttäjältä: "Wiivi"Tänne voi siis kertoa hamsteriaiheisista haaveistaan. Ihan mitä vaan hamstereihin liittyviä haaveita :D
Hamsuille oma huone olis kyllä niin haaveissa, mutta en tiiä tuleeko ikinä toteutuun.
Haave kuitenkin :)

Ja tietty ihania hamsupoikasia kun saisi kasvatettua; kyyhkynharmaa vkkk ja hunaja-kyyhkynharmaita ja muita ihania :lov

Ja toivon, että pääsen ensi vuonna mahdollisimman moniin hamsunäyttelyihin :)
Hamsteriton tätä nykyä

ZiiCan.

#29
Suurin hamsuhaaveeni olisi saada hamsu...tuskin koskaan toteutuu.. :kuiva:
[size=85]Keho, on mun temppeli,
sä oot kaunis kun amppeli,
ja tää asia on kaikille ihan simppeli.[/size]