Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - sarsu

Heh, päätettiimpä mekin kavereitten kanssa lähteä extempore-reissulle täältä etelästä.   :nuija:
Paitsi että Tikkurilasta eli Vantaan puolelta joutuu ostamaan seutulipun joka on kalliimpi, kuin jos tulisi Pasilasta Helsingin puolelta sisäisellä.  :tongu:
Miksi todella moni ajattelee, että Helsingissä ja Vantaalla on samanlaista ajaa kuin Helsingin keskustassa?  :nuija:

Me ollaan tulossa kun on vain viiden minuutin ajomatka, jos ei tuoda näytille mitään niin ainakin käydään pikavisiitillä.
Onhan se hyvä kysyä lupa ja itsekin kysyn muulta hallitusporukalta, vaikka hallitukseen kuulun ja aiemminkin on koira ollut mukana.  :prll:

Mun tietääkseni Tikkurilassa ei kyllä ole kuin korkeintaan kaksi maksullista pysäköintipaikkaa, mutta mulla taitaa muutenkin mennä ihan ohi tää juttu.  :icon_cheesygrin:
Pystyy kävelemään ja bussitkin kulkee hyvin. Paikan pihassa on tilaa ihan kivasti eikä parkkimaksuja ole, vai mitä maksuja meinasit?
Marjutin arvostelemat syrkkiurokset voi tuoda mun pöydälle suoraan, josta mä hoidan ne sitten takaisin. Pitää näin etukäteen jo muistaa sanoa.  :icon_cheesygrin:
Ruoka on vähälaktoosista ja lisäksi on myös kasvisvaihtoehto.
Neljä syrkkiä ilmotettu lemmikki- ja ulkomuotoluokkiin, joista yhdellekään en kyllä odota mitään, muttei viitsinyt ilman hamstereitakaan lähteä.  :tongu:  Päivä kuluu viimeistä koearvostelua tehdessä ja tosiaan olisi kiva jos Marjutin assari toisi hamsterit suoraan mun pöydälle, josta voin ne sitten itse hoitaa takaisin. Lisäksi meiltä tulee myyntiin kasa pitkäkarvaisia syrkkimuksuja, ostakaahan pois!
Meiltä tulee myös todennäköisesti paljon poikasia myyntiin, jos kaikki menee niin kuin on suunniteltu.  :loov:
Tulossa, muttei mitään hajua ilmotettavista elukoista, montaa tuskin lähtee kun ei ole kovin tasokkaita eläimiä kotosalla nyt.
Leimaa ei nykyään tarvitse, lomakkeesta ei ole vielä ehditty poistamaan tekstiä koskien leimaa.
Tuleekohan ensimmäinen näyttely 3-4 vuoteen mistä meidän porukka jää pois.  :woot:  No, Vantaalle sitten viimeistään!
Viisi syrkkiä ja kaksi cincua lähtee mukaan sekä talvikkomuksut myyntipöydälle, mikäli ovat vielä koteja vailla.  :icon_smile:
Aina kun meillä on ollut tuotteita rikki, eli lähes joka kerta kun tilaan koska tilaan kymmeniä kiloja kissanhiekkaa samalla, on riittänyt kun on lähettänyt kuvan rikkinäisestä tuotteesta, vastattu on vuorokauden sisällä ja lähetetty uusi tulemaan, eikä vanhaakaan ole tarvinnut lähettää takaisin.

Lainaus käyttäjältä: Humselo - 11.06.14 - klo:18:56
Lainaus käyttäjältä: sarsu - 11.06.14 - klo:17:11
Me ollaan tod näk tulossa Ouluun, eli Lahdesta pääseepi kyytiin.  :peukku:

Otatko Sarita pelkkiä elukoita kyytiin? Mulla kun edellinen viikonloppu vapaata koiranäyttelyn takia, niin tiedän jo nyt etten tota vapaaksi saa.

Voin ottaa korvausta vastaan, tehdään varmaan viikonlopun reissu siskon luo jos ei ihmisiä tule kyytiin.  :icon_smile: