Hamsteriharrastuksen väheksyminen

Aloittaja S.D.G., 02.09.07 - klo:16:59

GaneshaX

^^Äijä sanoi joskus, että sinkkunainen, jolla on paljon hamstereita, ei sais ikinä äijää ittelleen.

En tiedä sitten, onko toi jotain miesten logiikkaa :roll: Kun se "paljon" on niin suhteellista XD
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

hopeahamsteri

Saan silloin tällöin kuulla hamsteristani sellaisia kommentteja kuin : "Mitäköhän tapahtuu jos sen häkkiin laittaa hiirenloukun ?"  :roll: ja "Kyllä meidän kissa voi syödä sen sitten kun kyllästyt !"  :<
Kolme talvikkoa omistanut ja tällä hetkellä hamsteriton koirapersoona.

kita

Varmaan huvittavinta on enoni suhtautuminen hamstereihini, sillä hän on aina sanomassa, että vois ottaa yhden noista hamsuista ittelleen. Hänellä kun oli nuorempana ollut hamsteri, jonka nimi oli Vekku. Vein kerran syrkkini hänelle viikoksi hoitoon ja hän oli ihan kiintynyt siihen pikkuiseen. Ulkoiluttanut sitä joka päivä, pidellyt sylissä, vaihtanut veden tunnollisesti ja oli jollekkin kaverilleenkin näyttänyt hamsuani. Hän jopa sanoi, että voisi ottaa hamsterin toistekkin luokseen.
Veljeni on ihan hurahtanut uusimpaan tulokkaaseen, Nasuun. Joka ilta ottaa sen syliinsä. Ja äiti tykkää noista kanssa, vaikka ei tiedäkkään niistä paljoa.
Kaikki kaverit ovat tietysti ihan ihastuneita noihin hamstereihin.

Jatsi

Meillä isän ekat sanat olivat kun Molea pyytelin: "Meillehän ei mitään haisevaa rottaa tule!".

No Mole sitten tuli ja samana iltana iskä jäi rysänpäältä kiinni: oli polvillaan dunan eessä ja leperteli: "mitä isin pien mies tietää?" :''D
Pieni laumani:
Formula - lk soopeli vn - 10.05.-08
Paulette Vappupouta "Memmu" - pk soopeli - 30.04.-09

Oni

Oikeastaan ihan kivasti ihmiset on suhtautunut mun hamsterin paapomiseen. Ainoastaan on tullut kommentteja siitä, kuinka se varmasti haisee ihan kamalalle tai sitten kissat syö sen. Ehkä mun tuttavat on jo niin tottuneet mun kasvavaan elukka laumaan, sekä jatkuviin haaveisiin kummallisista otuksista (mainittakoon nyt vaikka sokeriorava).
[size=85]
Syyrialainen uros Oni s. 22.9.2008
\'You have the right to remain silent. Everything you say will be stupid anyway.\'[/size]

Anonymous

Äitini viimeisin kommentti tästä nykyisestä laumasta joka ei ole yksi ekä edes 10 niin tokasi että nuo ei kyllä meille enää tule :twisted:  No eipä tällä laumalla enää kaikkia voisi kuskatakkaan ja onneksi jos menen pidemmäksi aikaa niin on Turvallinen Olive hoitajana.

Vevve

Meillä kävi taannoin kylässä äitini ranskalais-suomalainen ystävä ja hänen ekaluokkalais-ikäinen poikansa. Edellisestä visiitistä oli jo aikaa ja siinä välissä eläinmäärä oli kerinnyt vähän kasvaa...  :roll:
Sopersi siinä sitten ranskaksi pieni poika että ihan kuin eläinkaupassa asuisitte. Vieraiden lähdettyä sain taas vaihteeksi kuulla kunniani näistä elukoista, äitiä hävetti... "siinäs kuulit ihan ku eläinkaupassa, voitas ruveta pitämään pimeetä eläinkauppaa!"

erya

Olin vähän yllättynyt, kun veljeni (28 v) ihastui täysin meidän Frillaan! Olisi vaan halunnut sylitellä sitä eikä olisi antanut laittaa takasin dunaan ollenkaan!  xD Veljen tyttöystävä tosin pelkäsi hirveästi meidän kaikkia elukoita, mutta lopulta Frilla käväisi pari kertaa hänenkin sylissään (eikä se lopulta ollutkaan niin hirveän pelottava).  :P

Scarlett

Minunkin veljeni (21-v) on ihan ihastunut meidän hamsuun :D

Aina kun se käy meillä, niin eka kysymys on "nukkuuko Eetu", ja yleensä se vielä nukkuu. Sitten kun se herää, niin Juha muljaa sen kanssa ihan innoissaan ja pitkään. Ja mikäpäs siinä kun sillä on luonnostaan niin hyvä ote hommaan :)

Hamuliini

En tiedä,kuuluuko tänne,mutta ensinnäkin. En harrasta hamsuja,ja tokaksi,tä oli kun ostin Hamun eläinkaupasta:
Kysyin,mikäs laji tällä hamsulla on? Myyjä vastasi,ettei muista O.O Mä sit sanelin et oiskohan roborovski? Tai talvikko? Talvikko kuulemma kuulosti tutulta O.O

Lolasiili

Joo, yritin kans luokassa selittää, että hamsteri, mut "sehän on ihan sama asia kun marsu"... :roll:
[size=85]Jumalan luomistyö näkyy luomakunnan pienimmisäkin yksityiskohdissa.
-Paulo Coelho[/size]
Pumpkin\'s I Believe \'Sampo\'

GerbuHamsu

Kaikki meidän perheessä on omistanut - isää lukuun ottamatta - gerbiilin, minä olen ensimmäinen hamsterin huoltaja. Isosiskon mielestä se on söpö pehmopallo. Iskä ei välitä, ainoastaan ostaa ruoat ja virikkeet ja sanoi että on se ihan hupsu kun juoksee juoksupyörässä. Äiti ei ole nähnyt sitä, ja isoveljen mielestä se on söpö ja pehmee.

Sattuma

Meidän isä nimesi Nessan hänen oltua n. puolivuotta meillä 'hörökorvaksi' ja kun kävimme hakemassa Lahjan ja pääsin vain autoon ja annoin iskän kurkata boksiin, niin pikku likasta tuli sitten 'karvapää' xD

Kauheuksia en ole kuullut kenestäkään sanottavan, mutta isä vitsailee aina välillä Nessasta, että jollei se käyttäydy kunnolla, niin peurantaljan vieressä on kyllä tilaa pikku taljalle  :roll:
Kyllä minä iskän vitsit ymmärrän ja otan ihan vitsillä kun osaan itsekin antaa samalla mitalla takaisin :D
Meillä seikkailee]
Loru-Iida, eli Loru(lk, soopeli vn)
Iiro-Poika, eli Iiro(vkh tv, safiiri)
Jappi, Zunami ja Kyösti(akaattikotilot)

Rassy

No tietenki ne hiiri/rotta kommentit.. mut isä nähdessään talvikkoni ihastui todellakin.  ;) Tykkää kovasti poijasta. Useimmat eivät edes tiedä lemmikistäni.
Kaikki yhden ja yksi kaikkien puolesta!

Cindy

Aina nimittelevät rotaksi/hiireksi, kai se on se yleisin nimitys niille. :<
Jasu 20.04.2007 <3
Toshio 16.02.2010 <3