• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely, 5.4.2014 Jyväskylä

Aloittaja Tinjau, 23.02.14 - klo:11:18

« edellinen - seuraava »

emmesyys

Vevve: Oi kun näyttävät ihanilta, oot ihanasti jaksanut askarrella tuommoisia suloisia ja siistejä! Tai mistä minä tiiän mimmosia ne yleensä on, mutta silti ihanat! :D

Ja hui että kun edelleen jännittää kamalasti! Me ollaan myös metsästetty semmosta läpinäkyvää kuljetusboksia tuolle meidän hamsterille tämän viikon ajan (Kuopiossa käyty kaikki eläinkaupat eli Musti ja Mirri, Pets and Friends, Lemmikkiasema sekä Pieni Eläinkauppa) eikä oo löytyny mistään! Tuolla Pets and Friendsissä oli semmoinen joka jo ostettiinkin, mutta todettiin se ihan totaalionnettomaksi sen kannen suhteen enkä tuota meidän täystuhosyrkkiä siihen kyllä laittaisi, joten palautettiin. Joten tuolla vanhalla boksilla (aladino-mallinen) varmaan nyt tämä näyttely sitten mennään, jos innostutaan näyttelyistä niin sitte pitää varmaan vaikka netistä tilata tuommonen läpinäkyvä boksi! Mutta eihän oo ihan katastrofi sitä tuoda tuossakaan boksissa eihän?
♥ roboneidot Wippee's Maggie Mango "Maggie" sekä Goldilock's Kleopatra "Saga"
♥ syrkkipoitsu Morinehtar the Blue "Valo"
♥ kiinaripoika Wonderland's Down-To-Earth Dewberry "Odin"
♥ pikkuinen talvikkoherra Tinytail Mr. Twister "Viima"
http://hamsterbox.blogspot.com

Vevve

^Aladinokin käy, mutta jos ryhdytte näyttelyitä harrastamaan niin kantsii vaikka netistä tilata sitten sellainen läpinäkyvä. Eläinkaupoissa ne usein löytyvät matelijaosastolta.  :icon_smile:

saija

Huutelen taas täällä, että tarvitsen kyydin asemalta näyttelypaikalle (ja iltapäivällä varmaan takaisinkin). Juna olisi Jyväskylässä klo 10.36.

Tuomariksi siis ole tulossa, mukana myös muutama hamsteri.

jensku

Toivottavasti nummerolaput tulisi tänään. Itse kun en enään huomenna pääse koneelle.  :msilly: Käääääk, huomenna reissu alkaaa.  :hyper:
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Alkemistin

#109
Vevve: Uuu.. hienoja palkintoja! Mun pitää varmaan jälki-ilmoittaa joku.   :hauskaa:

Lainaus käyttäjältä: Tiipukka - 02.04.14 - klo:21:35
Mä voisin tulla Merjan sihteeriksi. Eli Johanna Vihavainen :)

Merkkasin sinut. Hienoa, nyt on sihteerit kaikilla.  :icon_biggrin:  Vielä assareita tarvittaisiin, rohkeasti hommiin!  :peukku:

Ana

#110
Voi Veerapa on tehny kivoja palkintoja!

Mää kans mietein, että saakkohan numerot tänään huomenna niin kiire päivä, etten tiijä kerkeekö :/

Tarinan

Onpas kivaa taas päästä pieneläimien kanssa reissuun...pieni irtiotto.arjesta, sitähän nää näyttelypäivät ovat. Aina vaan valmistelut jäävät viimeiseen iltaan, joten kiirus ilta tulossa. Mutta jee, kivaa!

viiru

Tiedoksi kaikille numeroita ennakkoon lunastaneille: niiden suhteen komento takaisin, numeroissa oli valitettavasti niin paljon virheitä, että kaikki joudutaan jakamaan uudelleen. Koska näyttelyyn on niin vähän aikaa, näiden osalta toimitaan nyt niin, että uudet versiot toimitetaan ennakkolunastajille sähköpostitse ja sen lisäksi tehdään varmuuden vuoksi kopiot näyttelypaikalle siltä varalta, että näytteilleasettaja ei enää ehdi tulostamaan uusia numeroita.

Korjailen numeroita parhaillaan, ja pyrin saamaan kaikki uudet versiot matkaan ennen neljää iltapäivällä.

Pahoittelemme sekaannusta, mutta välttääksemme kaaoksen näyttelypaikalla huomenna on numerot yksinkertaisesti saatava eläimille oikein... Trust me, ei minustakaan hauskaa viime tinkaan näitä korjailla.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Vevve

^Voi harmi! Jos vielä tarviitte jeesiä jossain niin olen käytettävissä klo 20 asti illalla!

viiru

Kiitti Veera!  :peukku:

Nyt alkaisi olla kaikki paperihommat pikkuhiljaa kasassa ja vuorossa viimeinen kauppareissu sekä auton pakkaaminen aamun pikalähtöä varten. Toivottavasti matka sujuu hyvin, ja toivottavasti tuo poikaseni jaksaa viihtyä näyttelypaikalla. Me ollaan molemmat valitettavasti pienessä flunssassa, joka vähän latistaa reissutunnelmaa...

Laittakaa ihmiset suoraan viestiä minulle, jos numeroidenne tai muiden näyttelyjärjestelyiden osalta on kysyttävää. Janika S. ei ole näyttelyssä huomenna paikalla, joten on sikäli parempi, jos poissaolo- ym. ilmoitukset tavoittaisivat minut suoraan.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

viiru

Joltain jäin nlypaikalle iso puinen juoksupyörä. Sen voi hakea huomiseen klo 10 mennessä Jyväskylästä tai sit Turusta.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Vevve

Kiitos kivasta ja onnistuneesta näyttelystä!  :icon_smile: odottelen tässä kyytiä kotiin Hyvinkään mäkkärissä :nuts:.

Meillä meni oikein hyvin. Erityisen tyytyväinen olen sertit saaneisiin kiinareihini Goldilock's Niskavuoren Naiset** ja Goldilock's Balance of Terror*  :loov: lisäksi tuli yksi ksert roboille ja kaks muuta robosijoitusta.

Syyrialaisten lemmikkinaaraiden luokassa oli paljon hyviä eläimiä ja erityisesti nuoret loistivat! Kaikki sijoitetut olivat ERIn saaneita, ja lisäksi jaoin aika ison joukon kunniamainintoja. Kiitos paljon kaikille osallistujille!

emmesyys

Kiitos ihanasta näyttelystä! Oli meidän ensimmäinen näyttely, ja sujui tosi mahtavasti. Etukäteen kyllä jännitti hirmuisesti, mutta meidän Ninni (Ruusa Runoilija) saikin syrkkinaaraiden lemmikkiluokasta ERIn ja sijoittui PLH3. Ihan uskomatonta, jäi tosi hyvä mieli ja ehdottomasti jatkossakin tullaan näyttelyissä käymään jahka sattuvat taas jotenkin sopivasti! :)
♥ roboneidot Wippee's Maggie Mango "Maggie" sekä Goldilock's Kleopatra "Saga"
♥ syrkkipoitsu Morinehtar the Blue "Valo"
♥ kiinaripoika Wonderland's Down-To-Earth Dewberry "Odin"
♥ pikkuinen talvikkoherra Tinytail Mr. Twister "Viima"
http://hamsterbox.blogspot.com

Ana

#118
Oli kyllä ihan huikee päivä ja ihan uskomattomasti menestystä :D Kaikki ilmotetut hamsterit saivat palkinnon! Blogista ei tutkailla lisää kunhan saan postattua.

Ja tuonne tuloksiin pikku korjaus LK syrkkeihin Yön Uljas Ritari on Yön Uljas Prinssi.

Jassicha

Olin eilen saijan assarina ja unohdin kokonaan sen talkookortin. Kuinka saan sen vai saanko ollenkaan?
Hippu Harmaja "Xena" <3
Fontana <3
Regalis League Of Shadows "sandy"<3
Lumiruusu "ruusu"
RIP Salmix <3