• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

PetExpo 16.-17.4.2011 Helsinki, Messukeskus

Aloittaja Ninde, 28.02.11 - klo:14:31

« edellinen - seuraava »

Sirpa

#15
Minä en siis ole varma vielä edes siitä sunnuntaista. Se on varmaa että lauantaina en ainakaan pääse. Eli älkää minua laskeko vahvuuteen mukaan ainakaan vielä.

nippinappi

#16
ok

Anonymous

#17
Munkin tulo on vielä auki (rahatilanteen ja lasten hoidon takia).

Wige

#18
Onkos Pet Expoon tulossa myytäväksi hamsuja?

Nape

#19
Mä voin lähteä toisena päivänä tuonne.

Vevve

#20
Lainaus käyttäjältä: "Wige"Onkos Pet Expoon tulossa myytäväksi hamsuja?

Ei ole tulossa, on vain yhdistyksen esittelyständi  :)

viiru

#21
Jos tarvitsette vielä yhdistysmannekiineja, niin voisin olla käytettävissä 16.4.2011 vaikka muutaman mukavan talvikonkin kera. Vaalipäivän olen kiinni hommissa, eli vain tuo yksi päivä on mahdollinen. Harmi, jää Jyrskän kokouskin sitten välistä, se kun siirrettiin ennakkotiedoista poiketen sunnuntaille.

Ja jos joku haluaa Turun seudulta messuille, niin minun kyydissäni pääsisi matkakuluihin osallistumalla.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Vevve

#22
Kaikki jotka nyt on aikeissa tulla, lähettäkääpä mulle sähköpostia että minä päivänä, kuin kauaksi aikaa ja minkä eläinten kanssa! Plus kotiosoite, että voin pistää kulkukortit postitse. :)

Vevve

#23
Alkakaapas pistellä niitä osoitteita jos korttinne haluatte! Ne jotka eivät lähetä osoitetta, saa sitten soitella mulle paikan päällä niin tulen tuomaan.

...laiskuutta ilmassa!!  :evil:

Mustikkamaan

#24
Ei oo reilua pistää Veeraa juoksemaan ovella, messarissa on tosi pitkät kävelymatkat ja Veeralla on varmasti muutakin tekemistä kuin juosta tulijoiden perässä ovilla! Nyt ne tulijoiden osoitteet heti tietoon Veeralle!
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Maiju*

#25
Tartteeko vielä messuille apujoukkoja?
Mä voisin tulla jompana kumpana, kera hamsujengin.
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Vevve

#26
^ Enpäs osaa sanoa tarvitaanko koska en tiedä ketkä kaikki on tulossa ja milloin, mutta uskoakseni sunnuntaina on vähemmän tulijoita.

Eevi

#27
Ketäs täällä ständillä on ? Vois itekkin tulla seisoskelemaan. :D

Voiko tonne tuoda esille hamsua? Meinaan ton nuoremman vois tuua jos tarvii. Eppua en ottas ainakaan ko se stressaa niin helposti. :P
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Rossu

#28
Mulle tulikin este, enkä ois muutenkaan varmaan enää kerennyt "ilmoittautua" tänne :|
Syrkkipoitsu Locking Up The Sun "Leevi", lks blondi (26.11.2010)

Muistoissa]Talvikkotyttö Milla, normaali (29.7.2008-16.12.2010)[/color]
Syrkkineiti Lilac"Lili", pk keltainen umborous

Vevve

#29
^^ Minä, Mirkku ja Nape ainakin lauantaina. :)