• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulina nro 7.

Aloittaja Essi, 19.11.09 - klo:16:29

« edellinen - seuraava »

Santsa

#810
Ei tähän taida muuta lääkettä löytyä, joten vähän olen jo kysellytkin joo...:) Toivottavasti yksi suloinen mussukka löytyisi  :sydan

Anonymous

#811
Tämän päivän väsäys  XD (silitin t-paitaan Blue Maryn kuvan.)

ammie

#812
^ Hieno on!  :yes:  Kuinkas tuo juttu oikein toimii?
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Vilma

#813
Meidän Hermanni täytti eilen vuoden! Aika on mennyt ihan älyttömän nopeesti.... :lov

Päätettiin Juulian kanssa meidän uusien lasten nimetkin. Norre vkkk on Amalia, cinnamon vn Milo ja hunaja vn Onni. Ollaan nyt eilen ja tänään oltu pieniä katsomassa ja vitsit ne on ihania!
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

ammie

#814
Voi että ton Ushminan kanssa. Oli tarkotus ottaa hieman kuvia ja ajattelin, että hamsteri pysyisi hetken edes paikallaan, jos annan tuollaisen kovan minihammasharjan sille, että se voi koittaa sitä hieman nakertaa tai muuten vaan kummastella. Vielä mitä! Meidän Usu tunki sen hammasharjan kokoisena poskeensa ja sitten alkoikin hirveä kipitys, että mihin sen nyt veisi jemmaan.  XD Näytti kyllä hyvin mielenkiintoiselta tuo tyttö sen jälkeen, kun se hammasharja oli poskessa jemmassa. Jäi sitten ne kuvat ottamatta, ellei lasketa muutamaa heilahtanutta kuvaa, joissa hammasharja mystisesti katoaa.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Anonymous

#815
Ammie: mulla on tulostimeen tollassia siirto papereita johon tulostan kuvan ja silitysraudalla kiinnitetään paitaan.

Einoo

#816
Voi ei! Jalilla on nyt silmätulehdus 8"((( ja ihottuma vieläkin vaivaa. Joskus sitä miettii pitäisikö pikkuinen päästää tuskistaan , mutta vielä koitetaan! Jos talvikoillanne on ollut silmätulehdus , mitä lääkettä olette käyttäneet`?
Like the white sky and like the blue clouds
Yes, just smile like nothing is wrong

Ninde

#817
^Eläinlääkäri määrää silmätipat, en kyllä yhtään muista mitä merkkiä ollaan saatu (hamstereille ja koiralle haettu muutamia kertoja).

Minski

#818
Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Tämän päivän väsäys  XD (silitin t-paitaan Blue Maryn kuvan.)
http://i43.tinypic.com/15odkbn.jpg
Ihana :)
Hamsteriton tätä nykyä

Saana

#819
Omg! Per Lundin kirjotteli mulle että mun kasvatti United on nyt international premier. Oli tänään näytskässä paras robo ja BIS6. Uusi nimikin sillä nyt sitten VSV-10 IntPr United. Vähän mä halkeen ylpeydestä. :D :haha

Anonymous

#820
^ Jee (: Onnea !

MirkkuH

#821
^^Paljon onnea :)  ...sehän on meidän Jörden sisko :)

Einoo

#822
Lainaus käyttäjältä: "Ninde"^Eläinlääkäri määrää silmätipat, en kyllä yhtään muista mitä merkkiä ollaan saatu (hamstereille ja koiralle haettu muutamia kertoja).

Joo tietenkin mutta kun kissalle on annettu jtn silmätippoja niin tyhmyyksissäni eilen että olisiko voinut niitä antaa mutta eihän tietenkään ilman eläinlääkäri käyntiä voi antaa..
Like the white sky and like the blue clouds
Yes, just smile like nothing is wrong

Saana

#823
Lainaus käyttäjältä: "MirkkuH"^^Paljon onnea :)  ...sehän on meidän Jörden sisko :)
Olen kyllä kuullu paljon juttua ruottalaisista, mutta ei kai suomalaisista pojista tyttöjä tule vaikka Ruotsiin muuttaisivatkin. :P Kiitos onnitteluista kuitenkin. :)

MirkkuH

#824
^ :P ...no mulla meni noi honorit ja hanarit sekaisin...hoono rootsi :D