• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Voisiko näyttelyden järjestämisessä auttaa rivi"jäsenet"?

Aloittaja Anonymous, 15.07.09 - klo:23:41

« edellinen - seuraava »

Anonymous

Jos halukkaita "rivi"jäseniä löytyisi näyttelyn järjestämisiin niin olisi hallituksen jäsenillä edes hiukan vähemmän hommaa. Eli tällä tarkoitan sitä että meitähän on paljon harrastajia joten eiköhän lyödä hamsutassut yhteen ja aleta hiukan kaikki laittaan pikku tassut järjestelyihin mukaan. laittakaa tänne nimiä ja ilmoituksia jos olette vapaaehtoisesti valmiit tekemään yhteisen hyvän eteen pikkasen hommia.

Marla

#1
No siis enköhän minä olisi kyllä valmis osallistumaan, jos suinkin. :)

Jane_O

#2
Siis ainahan näyttelyissä hommia riittää ja avustavia käsiä otetaan aina vastaan. Ilmoitusta vaan hallituksen jäsenille esim. yksärillä tai mailitse. Mahtavintahan olisi jos ihmiset vapaaehtoisesti etukäteen hyvissä ajoin ilmoittautuisivat, ilman että aina pyytämällä täytyy pyytää ;).
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Avalon

#3
Meinaako tämä sitä, että tulee esim pöytiä kantamaan ja siirtelemään tavaroita yms yms.?
Syyralaiset:
Lilli, lk normaali 02.08.2008 - 02.08.2010
Laikku, lk vn normaali 02.08.2008 - 29.01.2010

Talvikot:
Obe-Liski "Obelix", helmiässafiiri 28.08.2009 -->

Meillä pyörii myös pari rotta ystäväistä \":)\"

Minski

#4
Mä luulen, että tarkottaa ihan kaikkea näyttelyyn liittyvää; näyttelypaikan järkkäämistä aamulla, sihteeröintejä, assarointeja ym. tehtäviä näyttelyn aikana ja loppusiivousta näyttelyn jälkeen. Taikahamsu voi tietty tarkentaa, että mitä kaikkea ajatteli :)

Lainaus käyttäjältä: "Jane_O"Siis ainahan näyttelyissä hommia riittää ja avustavia käsiä otetaan aina vastaan. Ilmoitusta vaan hallituksen jäsenille esim. yksärillä tai mailitse. Mahtavintahan olisi jos ihmiset vapaaehtoisesti etukäteen hyvissä ajoin ilmoittautuisivat, ilman että aina pyytämällä täytyy pyytää ;).
Varmastikin näin :yes:
Hamsteriton tätä nykyä

Anonymous

#5
No juuri tuota mitä minski tarkoitti eli yleensäkin näyttelypaikan järkkäämisessä. Ettei vain joillekkin jäisi nuo "ikävimmät" hommat aina. Eli reippaasti vain ilmottautuun tehtäviin ja yhteistuumin laitetaan hommat pyöriin. :)

Avalon

#6
Mä voisin ainakin tulla tuonne Vaasan näyttelyyn järkkäämään paikkoja. Kahvintuojankin (en tiedä onko yhteen vai erikseen :D) homma kelpaa mulle. Mitä vaan kunhan voin edes vähän auttaa. :)

E: Niin ketä täällä pitikään sillä PMällä heittää?
Syyralaiset:
Lilli, lk normaali 02.08.2008 - 02.08.2010
Laikku, lk vn normaali 02.08.2008 - 29.01.2010

Talvikot:
Obe-Liski "Obelix", helmiässafiiri 28.08.2009 -->

Meillä pyörii myös pari rotta ystäväistä \":)\"

Ninde

#7
Vaasan näyttelyn järkkäilyistä vastaa varmaankin suurimmilta osin EPJY, eli siihen suuntaan kannattaa ottaa yhteyttä.