• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely Humppilassa 04.10.2014

Aloittaja Anchali, 07.08.14 - klo:12:29

« edellinen - seuraava »

Anchali

Pähkinävorot- blogi: http://nuuskuttimet.blogspot.fi/

S.D.G.

Yeaaaaaah we're so in. Edelliskerrasta Suomen näytseissä onkin aikaa, viime marraskuussa viimeksi. It is about a bloody time!  :icon_cheesygrin:  Näillä näkymin poikasia on luovutusiässä näyttelyn aikaan, mutta valitettavasti omia tuoreita kasvatteja ei ole vielä näyttelyiässä tuolloin. Pitää tuoda nuo britti-ihmeet näytille. Ja ah, tällä kertaa en aio tehdä muuta kuin nauttia the näyttelyfiiliksestä!  :mgrin:
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

Vevve

Lainaus käyttäjältä: S.D.G. - 11.09.14 - klo:22:21
Yeaaaaaah we're so in. Edelliskerrasta Suomen näytseissä onkin aikaa, viime marraskuussa viimeksi. It is about a bloody time!  :icon_cheesygrin:  Näillä näkymin poikasia on luovutusiässä näyttelyn aikaan, mutta valitettavasti omia tuoreita kasvatteja ei ole vielä näyttelyiässä tuolloin. Pitää tuoda nuo britti-ihmeet näytille. Ja ah, tällä kertaa en aio tehdä muuta kuin nauttia the näyttelyfiiliksestä!  :mgrin:

Mahtavaa nähdä pitkästä aikaa!  :peukku:

S.D.G.

Lainaus käyttäjältä: Vevve - 11.09.14 - klo:22:33
Mahtavaa nähdä pitkästä aikaa!  :peukku:

Sama täällä! On tätä odotettukin!
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

Tiipukka

Mä voisin ilmoittautua lasten lemmikkiluokkaan sihteeriksi :)

- Johanna Vihavainen

Vevve

Lainaus käyttäjältä: Tiipukka - 12.09.14 - klo:16:12
Mä voisin ilmoittautua lasten lemmikkiluokkaan sihteeriksi :)

- Johanna Vihavainen

Lasten lemmikkien ja lemmikkikääpiöiden tuomari on sama, sihteeröitkö molemmat luokat vai meinaatko että haluat pelkästään lasten lemmikit?

Kysymys näyttelynumeroista:
voiko ne jälleen lunastaa ennakkoon mailitse?

Ana

Huh melkein kävi niin ettei päästykkään. Koirien hoitajatko ulkomailla. Kauan pitää koirien olla yksin, mutta pitäisi onnistua. Hotellinki sai vielä varattua! Pari huonetta oli enään vapaana. Nyt vielä osais päättää kekkä hamsut mukaan lähtee! :)

Tiipukka

Voin sihteeröidä molemmat :)

- Johanna

Susanna

Tarkoitus olisi tulla talvikoiden ja campsyjen kanssa, jos nyt vihdoin saisin noi rekkaukset hoidettua, laiska kun oon niin nekin ovat jääneet...  :icon_rolleyes:
Say -talvikot / http://say.hamsterit.net/

viiru

Ennakkolunastusmahdollisuudesta (jos sellainen on) tiedotetaan näyttelyvahvistuksessa. Niille numeroille kun pitäisi olla joku tekijä (ja niin, että ne ovat oikein)...
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Vevve

Lainaus käyttäjältä: viiru - 19.09.14 - klo:22:16
Ennakkolunastusmahdollisuudesta (jos sellainen on) tiedotetaan näyttelyvahvistuksessa. Niille numeroille kun pitäisi olla joku tekijä (ja niin, että ne ovat oikein)...

Voin jeesata ilman muuta!

Ely

Olen tosiaan tuomassa pitkästä aikaa myös elukoita, yksi syrkki, yksi cämpsy ja pari roboa.  :mgrin:
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Kiiskinen

Onkohan jossain nähtävissä tän Humppilan näyttelyn aikatauluja? Lähinnä nyt siis kiinnostaa että milloin alkaa ja milloin about päättyy, että osaan vähän arvioida, ehtisinkö vielä töiden jälkeen piipahtamaan. Koitin itse jo etsiä mutta joko olen sokea tai sitten niitä ei vielä ole julkaistu?

Koskaan en ole hamsterinäyttelyssä käynyt, joten nyt voisin vähän käydä katselemassa, kun on ensimmäinen omakin hamsu hankinnassa ja sattuu olemaan ihan tässä lähellä. :D

Ilmeisesti hamsunäyttelyissä on ihan ok kenen vain valokuvata? Voinko vain mennä tuomaripöydän viereen kytikselle ja kuvailla hamsuja arvosteluhetkellä, vai häiritseeköhän kovinkin tuomareita? Olen kuvaillut vuosikaudet lähinnä vain hevostapahtumia, niin on etiketti vähän hukassa tämmöisten tapahtumien suhteen. :)

Vevve

Lainaus käyttäjältä: Kiiskinen - 20.09.14 - klo:00:29
Onkohan jossain nähtävissä tän Humppilan näyttelyn aikatauluja? Lähinnä nyt siis kiinnostaa että milloin alkaa ja milloin about päättyy, että osaan vähän arvioida, ehtisinkö vielä töiden jälkeen piipahtamaan. Koitin itse jo etsiä mutta joko olen sokea tai sitten niitä ei vielä ole julkaistu?

Koskaan en ole hamsterinäyttelyssä käynyt, joten nyt voisin vähän käydä katselemassa, kun on ensimmäinen omakin hamsu hankinnassa ja sattuu olemaan ihan tässä lähellä. :D

Ilmeisesti hamsunäyttelyissä on ihan ok kenen vain valokuvata? Voinko vain mennä tuomaripöydän viereen kytikselle ja kuvailla hamsuja arvosteluhetkellä, vai häiritseeköhän kovinkin tuomareita? Olen kuvaillut vuosikaudet lähinnä vain hevostapahtumia, niin on etiketti vähän hukassa tämmöisten tapahtumien suhteen. :)

Arvostelu alkaa klo 10 ja päättyy sitten kun on valmis. Ei siis ole mitään tarkkoja loppuaikatauluja. Yleensä noin 15-17 aikaan kuulutellaan tuloksia.

Kuvata saa, myös tuomarin arvosteluita, kunhan ei häiritse arvostelua.

Vevve

Huhuilen täällä pikaisesti: minun ja toisen ulkkistuomarin Elyn kyyti peruuntui yllättäen, mahtuisiko jonkun kyytiin Helsingistä tai pk-seudulta? Mukana on hamstereita, ja paikalla pitäisi voida olla arvosteluiden loppuun saakka.