• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Juhlanäyttely, Vantaa 12.05.2013

Aloittaja jjenni, 15.04.13 - klo:21:34

« edellinen - seuraava »

Vevve

Lainaus käyttäjältä: Viivi - 16.04.13 - klo:16:50
Toimihenkilöpaikoista kiinnostuneet saavat ruveta jo huutelemaan. Täydennetään listaa tuttuun tapaan viestiketjun aloitusviestiin. :)

Mä huutelin, mutta et ilmeisesti lukenut? Haluan siis lasten lemmikkien ja lemmikkikääpiöiden sihteeriksi.
[/quote]

Lisätty!

Ana

Jos me tullaan niin mää voin sihteeröidä niinaa ja mikki assaroida (eli cämpsyt ja kiinarit)

Ninde

Lainaus käyttäjältä: Vevve - 16.04.13 - klo:14:22
Lainaus käyttäjältä: Ana - 16.04.13 - klo:13:31
Onkos muuten tää näyttely josaki sivussa jossa on parkkitilaa niinkö näytsit yleensä? Vai onko keskustassa. Pelottaa kyllä ajaa vantaalla :/
Ei tuo mitenkään kovin ruuhkaiselta paikalta vaikuta, kaukana Tikkurilasta ja niin edespäin. Mikäköhän muuten edes on Vantaan keskusta, ei sillä taida olla sellaista selkeää keskusta-aluetta missään...

Joo ei Vantaalla oikein ole sellaista keskustaa kuin vaikka Helsingissä tai Tampereella, joiden keskustoissa ajaminen on kyllä oikeesti aika kamalaa.  :icon_cheesygrin: Näyttelypaikka on Hiekkaharjussa ja se on tosi rauhallista aluetta.

sarsu

Hiekkaharju on helppoa aluetta ajaa, eikä se Tikkurilakaan vaikeata ole vaikka onkin siinä aika lähellä, Tikkurila on ns. Vantaan keskusta. Liikennevaloja on paljon, mutta eipä siellä mitään tasa-arvoisia, yksisuuntaisia tai muita vaikeampaa juuri ole. Ihan eri luokkaa joku Helsingin keskusta, jonne nyt ei kukaan täysjärkinen autolla lähdekkään.  :icon_cheesygrin:
Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s

tiiahei-

Mahtaako ilmottautumiskaavake aueta milloin? :) Ilmottautumis aikaa kuitenkin 'vain' 2 viikkoa. :P

Meiltä tullaan tänne ainakin 10 syrkin ja yhden talvikon voimin, suurinosa vain pettiin, osa molempiin. Parin syrkin kohdalla mietin vielä otanko vai enkö :)

Ely

^On auennut jo puolisen tuntia sitten. Päivitä sivu jos ei näy lomaketta.
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Harmo

Voisin sihteeröidä Saijalle. :)

Viivi

Ilmoittautumisiin ei voi täyttää "väri" ja "turkkimuunnos" kohtia. Näin ollen se ei anna lähettää ilmoittautumista.

Viivi

Ja olen Viivi Peltola, en Peltonen  :icon_lol:

Ely

"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

MK

Tekisi kovasti mieli lähteä, mutta enpä taida raaskia. Suunnittelin kulkevani bussilla täältä Raumalta Helsinkiin, koska pääsen kätevästi ilmaiseksi, mutta ensimmäinen bussi on Hesassa vasta kymmeneltä... :icon_rolleyes: Itsekseen en viitsisi ajella tuota matkaa. Saattaa tietty käydä niinkin että oon töissä tuolloin.
Olisi hienoa päästä näyttämään hamsujaan hollantilaisille tuomareille, kun nyt sieltä tänne saakka eksyvät. :icon_smile:


Lainaus käyttäjältä: zazo - 16.04.13 - klo:13:28
Keskustassa Forumin parkkihalli, en kyllä suosittele...  Itsellenikin tämä oli ensimmäinen kerta kun parkkihalli menee noin kiinni, joten ei tullut sitten tarkemmin huomattua pikku printtiä jossain, jossa luki että se menee kiinni jo klo 18 lauantaisin ja sen jälkeen sinne ei pääse sisään tai saa autoaan ulos, jos ei maksa 20e  :rant: Aikaisemmin olen ollut kyllä halleissa, joihin ei pääse sisään enään tietyn ajan jälkeen, mutta ulos on aina autonsa saanut.
No onpa kumma, en ole itsekään moiseen törmännyt. :woot: Käytiin myös Forumissa lauantaina enkä missään huomannut tuollaista tekstiä. Itselleni on joskus Hesassa käynyt niin, etten meinannut päästä parkkihalliin hakemaan autoa, sillä mistään ei löytynyt yöllä avonaista sisäänkäyntiä vaikka kierrettiin ympäriinsä - lopulta käveltiin ajoluiskaa sisälle.

Katitar

mä en lähe, mutta pitäkäähän te muut hauskaa!  :mhappy:
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Annu

Tänne on nyt kyllä pakko lähteä. Enpä ole hamsterinäyttelyssä käynytkään sitten edellisen kerran, joka taisi olla vuonna 2008. Kaikki hurjat kolme syyrialaista taidan raahata mukanani. ;)

Sintturainen


Ana

Ei mua muuten kaupungissa ajo haittaa mutta hesaan en menis autolla ja kuulin et vantaa ois yhtä paha siks kyselin.