Poskipussi 2/10

Aloittaja HamsterSailor, 12.06.10 - klo:15:36

viiru

Lainaus käyttäjältä: "muumimamma-64"Voisiko joku lehden saanut kertoa minulle löytyykö sieltä tuo meidän yhdistyksen näyttelymainos eli PPKJY:n näyttely 18.9.2010 Haapajärvellä ja , että sieltä löytyy kaikkien muitten pet-eläinten paitsi hamstereitten ilmojen vastaanottajana Paula Latvakoski.
Itse, kun en ole jäsen en voi tarkistaa sitä mistään.
Kiitos etukäteen :)
Kutsu löytyy lehdestä, hamstereiden ilmojen vastaanottajana Sharon Garnett ja muiden Paula Latvakoski (mailto:naksuttajat@gmail.com">naksuttajat@gmail.com).
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Minski

Huomasin äsken, että tuossa sivulla 45 kun ohjeistetaan kasvattajanimimuutoksista lukee, että "Uusia värejä, turkkimuunnoksia, yhteystietomuutoksia ym. varten riittää vain ilmoitus, joka tehdään Maiju Peltoselle." Sitten alla lukee kyllä oikea tieto "Kasvattajanimimuutoksia hoitaa Marjut Kaakinen" Eli jostain vanhasta tekstistä ilmeisesti jäänyt tuo Maijun nimikin tuonne ? Ei nyt kummoisempi virhe, mutta ajattelin ilmoittaa, jos samaa tekstiä copypastetaan seuraaviinkin lehtiin, ettei mene porukka sekaisin, että mihin ne muutokset nyt tehdäänkään :)
Hamsteriton tätä nykyä

viiru

^ Oijoi, kiitos huomautuksesta! Itseltä jää niin helposti huomaamatta, kun ei energia riitä lehden lukemiseen kun sen tekemiseen käyttää niin paljon aikaa. Loogista?
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Tiina

Onko tietoa, koska joulunumero tulee perille?

Nilla

Meillekkin tuli tossa oisko ollu eilen tai edellispäivänä. Noi uudet värikkäät kannet ja pienempi lehti on kyllä paljon kivempi kun se iso väritön.  :p
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Vevve

Hmm, meille ei ole vieläkään tullut. Alan pelätä, josko joku onnellinen naapuri olisi saanut sen. Meillä näet käy taloyhtiössä jokseenkin huolimaton postipoika, joka kiikuttaa meillekin naapureiden laskuja ja ulosottoilmoituksia  :D