• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Mitä ostit viimeksi hamsterillesi (osa 2) ?

Aloittaja Minski, 09.08.09 - klo:20:35

« edellinen - seuraava »

Vevve

#450
^ Mullakin on niitä monta pakettia  :D Myös keraamisten ruukkujen alusastiat on hyviä.

KaisaM.

#451
Ostin maailman ihanimman häkin kirpparilta 25e  :lov  Se on kaiketi tämä Vivaldine's sivuiltakin ( http://www.freewebs.com/vivaldines/syyr ... toohje.htm ) löytyvä Voltregan Hamster Blanca. Todella hyvässä kunnossa ja kivasti tilaa, syvä pohjalaatikko jne. Mainio löytö. Joku onnellinen kiipeilijä saa sen, Lady kaiketi.  :)

Eilen ostin kirpparilta myös aivan kuin uuden Ferplastin minidunan, jonka mukana tuli tasot ja tavarat, 10e!  :)

Sen lisäksi ostin kukkaruukkuja ja puisia cd-telineitä, joista tulee kyllä hamsujen virikkeitä.  :D
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

ammie

#452
^ Voi vitsi, oon ihan kateellinen sun kirpparilöydöistä! Eikö noita cd-telineitä ole käsitelty millään, mikä haittais hamstereita? Kuulostaa meinaan hauskalta "piipeilytelineeltä" hamsuille. Mistä ne ostit ja mitä maksoi?  :)

Mä tilailin zooplussasta noille öttiäisille ruokaa ja virikkeitä. Toivottavasti tulee paketti pian!  :)
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Minski

#453
Lainaus käyttäjältä: "KaisaM."Ostin maailman ihanimman häkin kirpparilta 25e  :lov  Se on kaiketi tämä Vivaldine's sivuiltakin ( http://www.freewebs.com/vivaldines/syyr ... toohje.htm ) löytyvä Voltregan Hamster Blanca. Todella hyvässä kunnossa ja kivasti tilaa, syvä pohjalaatikko jne. Mainio löytö. Joku onnellinen kiipeilijä saa sen, Lady kaiketi.  :)
Väää, mä en ala, kun mä en ikinä löydä mitään tollasia. Tietääkö kukaan missä noita Voltregan häkkejä myydään ? En oo nimittäin missään nähnyt, mutta täällä Treellä nyt ei muuteskaan oo noita häkkejä missään myynnissä. Mitkä on muuten Voltregan mitat ?
Hamsteriton tätä nykyä

Vevve

#454
^ Tuolla Vivaldinen sivuilla ainakin lukee, ettei Hamster Blancoja enää valmisteta.  :S


Edit. No voi höh.
-Minski-

KaisaM.

#455
Oho enpäs huomannut vastauksia. :)

ammie: Tutkin telineitä ja vaikuttavat minusta ihan perus vanerisilta ja ei ole maalattuja. Pitää tietty tutkailla, mutta en usko että hamsut niitä jyrsii. Ne oli kanssa kirpparilta, mutta Ikeasta näyttävät olevan alunperin.

Minski: Joo, miekään en ole tottunut tekemään tommosia löytöjä etenkään Kotkasta, mutta kyllä toi Lahti vaan on suurkaupunki! :D Itseasiassa löysin yhden ison terrankin jossa jalustakin mukana 12e, mutta en ostanut sitä ainakaan vielä... :) Samoin yhden 70cm dunan näin aiemmin kesällä, mutta just silloin ei ollut rahaa (25e maksoi), pitäiskö mennä tarkistamaan... :) Pitää mitata tuo häkki joku päivä! Ihana se on, kivasti sai riippumattoja jne. :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Nape

#456
Siis joo mä en ala! Kaisalla aivan huippumahtikset kirpparilöydöt! Minen koskaan löydä mittään :kieli

Paitsi löysin mä yhdeltä Kokkolan minikirpparilta metallisen juoksupyörän 2e, samana päivänä kaupungilla eläinkaupassa katoin, että sama pyörä 20e :teipit  Pujottelin paperit siihen ja öljysin ja Linda tykkäs hulluna siitä.

Cindu

#457
Höh! Kaikki löytää aina jotain kivaa, mutta mä en koskaan mitään!  :pihalla:
[size=85]Cookie Dough \'\'Pipari\'\', naaras syyrialainen hamsteri, pks keltainen musta s. 09.09.10 ?
R.I.P Söpö uros roborovski normaali, s. 2008-10.08.10 ?[/size]

Minski

#458
- 1 rasia sinimailasen ituja
- 1 rasia mungpavun ituja
- Lottiinan terraarioon taustapaperia 2 metriä
- 1 heinätunneli
- 1 rasia Bello-jyväseosta
- 1 rasia jotain lintujen jyväseosta
- 3 pkt jyvätankoja
- 2 pss koirankeksejä
Hamsteriton tätä nykyä

Henni

#459
- yhden kuljetusboksin lisää
- 2 kpl tuoreruokakippoja
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

Vevve

#460
3 kuljetuskoppaa PetShopista tilasin jo maanantaina, mutta en ole saanut haettua niitä  :D Tiistaina, keskiviikkona ja torstaina en kerinnyt, perjantaina se oli kiinni ja tänään olin myöhässä ja noutopiste oli jo kiinni. No, ensi tiistaina sitten  :kieli

Joku

#461
Juomapullon :)
-Vkh talvikko Pekka-Top  ?, tutummin Toope 3.8.2010-21.6-2012
-Syyrialainen Jemma Peteriina ? s9-10.2011
-Maatiaiskissat Eero ?, Vilkas ? ja Noora?  26.7.2011
-Risteytyskani Juuso ? s. joskus talvella vuonna 2003

Anonymous

#462
20kg hamster naturea ja ootan vaan et veikka hakee/tuo sen mulle.

windy

#463
Zooplussasta tilasin:

- ruokakuppeja
- puisia tunneleita kääpiöille
- neljä kuljetusboksia
- kylpyhiekkaa

jem_ppura

#464
Erilaisia pilttejä ostin tänään  :)
Talvikoita, Syrkkejä sekä muita karvanaamoja <3