• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Mikä väri? - kysymykset hamsusi väristä tähän ketjuun

Aloittaja allysia, 26.10.07 - klo:07:15

« edellinen - seuraava »

wiidii

#990
Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"^^Voisko olla keltainen suklaa??
Näyttää minustakin keltaiselta suklaalta/rs. kemulta! :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Ninde

#991
^Niin eikös tuossa poikueessa rs kemuja ollut (muitakin), joten se lienee todennäköisin vaihtoehto. Eikä noi sen silmät mustiltakaan näytä. :)

Ninde

#992
Lainaus käyttäjältä: "Annina"Mä olisin varmaan sanonu cinnamoniks tuon kuvan perusteella.
Mä taas sanoisin että ruoste. Keltainen ei ainakaan ole, liian ruskea.

Mustikkamaan

#993
^Mä kans katoin et liian ruskeet poskimerkit ollakseen kinnamoni.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Minski

#994
Lainaus käyttäjältä: "Ninde"
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"
Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"^^Voisko olla keltainen suklaa??
Näyttää minustakin keltaiselta suklaalta/rs. kemulta! :)
Niin eikös tuossa poikueessa rs kemuja ollut (muitakin), joten se lienee todennäköisin vaihtoehto. Eikä noi sen silmät mustiltakaan näytä. :)
Ok. Toi vois ollakkin, kun taisi siinä poikueessa sellaisia olla pari muutakin, tosin ne oli paljon tummempia kuin tämä mun hamsu, mutta tää taitaa olla sit vaan platkun värinen. Ylläri kyllä tuo värin "muutos", tähän asti Davy on mennyt sekä mulla itelläni että näyttelyissä ihan täysin hunaja-kyyhkynharmaana. No ei tuo värin muutos kuitenkaan pahasti sotke mun odotuksia (edelleen voi tulla niitä kyyhkynharmaa vn, kk, vkkk-lapsia mitä odotin tähän aiemminkin ja sit vaan lisäks mustaa vn, kk ja vkkk:na). Toivottavasti emo ei kanna rs:ää, kun mä en halua mitään semmosia rs:siä tähän nyt kyllä sotkemaan. No poikaset näytti kyl ihan mustasilmäsiltä (ja osa punasilmäsiltä), kun eilen kurkkasin niitä (ikää silloin 2 vrk) :)
Hamsteriton tätä nykyä