Sääntömääräinen syyskokous

Aloittaja Saana, 25.08.11 - klo:17:29

Saana

Suomen Hamsteriyhdistys ry:n sääntömääräinen syyskokous pidetään Lahden näyttelyn yhteydessä 24.9.2011 klo 12.

Tuleeko teille jotain tärkeää mieleen, mitä tarvitsisi käydä läpi siellä? Tai jotain vähemmän tärkeää, minkä voi käydä hallituksenkin kokouksessa läpi. Kirjoitelkaapas niistä vaikka tänne.

Entäpä joko porukka on alkanut miettiä ensi vuoden hallituskokoonpanoa? Ainakin pari on jo ilmaissut halukkuudestaan jatkaa/aloittaa hallituksessa sekä muutama vielä miettii.

viiru

Kirjoittelinkin jo tuonne näyttelyketjuun, kun en ollut huomannut tätä viestiketjua aiemmin. Kiinnostaisi tietää, ketä on ylipäätään osallistumassa kokoukseen? Entä millaista hallitusta olisi ensi kaudeksi muodostumassa?
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Saana

Minä oon näillä näkymin jatkamassa. Samoin Vevve. Myös hallituksen ulkopuolisia toimihenkilöitä on alustavasti ilmoittautunut. Mutta hallitus kaipaa mukaan toimintaan positiivisia aktiiveja. Mitä isompi porukka niin sitä vähemmän hommia / hallituslainen eikä kenellekään tule liian suurta taakkaa vuodeksi.

Eli reippaasti mukaan vaan ihan uudetkin harrastajat! Tärkeintä on innostus, kyky oppia ja mahdollisuus sitoutua vuodeksi hommaan. Yhdistyksen pyörittämisessä on paljon hommia, jotka voi nopeasti oppia ilman pitkää hamsterikokemustakin. :)

Anzukka

En ole ennen ollut mutta täällä voisi olla vapaaehtoinen auttamaan jossain "pikkujutuissa" mahdollisesti. :) Olen opiskejija ja iltaisin on reilusti aikaa joillekkin askareille.
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Saana

^Aivan loistavaa kuulla! :)