• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Virikkeet

Aloittaja Maikkis, 17.07.07 - klo:19:11

« edellinen - seuraava »

s.at.u

#420
Mianna, kiitos ohjeesta. Pitää mennä heti kokeilemaan. ;>

Hessuinen

#421
Munkin piti heti viestin luettuani eilen illalla (yöllä..) ruveta tuommoista iglua väsäämään. Tosi kivaa puuhaa (niin minulle kuin hamsullekin), pitänee vaan vähän paksuntaa tuota kun mielestäni jäi vähän turhan ohueksi.   xD
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

s.at.u

#422
^Miekin tein varmaan liian ohkasen. On nyt kuivumassa, kattoo sit mitä siit tulee.  xD

Mianna

#423
Eipä sillä ole niin suurta merkitystä, hamsu silppuaa/tuhoaa sen paksuudesta riippumatta.. :)  Jos on tosi tosi ohut, iglu voi revetä kun sitä irrottaa "muotista", mutta tuskin se hamsua haittaa..  ;)

NuclearBitch

#424
Meillä ainakin hamsut silppuaa ne iglut samantien  xD

ammie

#425
Mä kerran väkersin ihan innoissani tuollasen paperi-iglun, mutta koko homma lässähti siihen, että kastelin sitä likaa, taitava kun olen.  :D Monta päivää sen annoin kuivua, mutta se vaan alkoi haista ja ilmeisestikin homehtua. Jep, ehkä ensi kerralla osaan jo käyttää vettä kohtuudella.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Vevve

#426
Meillä ei ollut pullasutia eikä suihkepulloakaan kun rupesin tekemään paperi-igluja meidän hamsuille. Taputtelin paperit märillä käsillä siihen purkin ympärille. Ei ainakaan homehtunut, mutta tyttöhamsut kuorivat siististi kerros kerrokselta paperit pois kunnes jäljelle jäi vain se alin paperikerros joka lässähti kasaan.   xD
Sitten en ole igluja tehnytkään vähään aikaan.

Mä en sitten yhtään ymmärrä miten saviruukusta saadaan muka lohkaistua siististi pieni oviaukko!  :kieli Yritin sitä tänään meidän ainoaan saviruukkuun – kopautin, ei tapahtunut mitään, kopautin vähän kovempaa, meni paloiksi koko kippo. Tuli toisesta puolikkaasta sentään jonkinlainen maja, mutta toinen puoli meni ihan pikkupaloiksi...

Hessuinen

#427
Laitoin iglun tänään dunaan, kun edellinen hitti, kananmunakenno oli silputtu täysin loppuun. Naperolla näyttää olevan todella hauskaa, ikäänkuin juoksee iglun sisällä ollessaan seinää päin, jolloin saa todella kevyesti kuljetettua sitä ympäri dunaa. Ja välillä tullaan ulos ja mennään päälle, maistetaan vähän jostain kohtaa ja sitten taas sisälle ja jatketaan. :D
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Vevve

#428
Mäkin tein eilen iglun meidän huomenna tulevalle syrkkiherralle. Se on hienon hempeä vaaleanpunainen, kun jostain syystä meillä on vaaleanpunaista vessapaperia... Pitäs vaan odottaa kuivamista.

Rassy

#429
Tein noita igluja vähän enemmän, ku ensimmäinen revittiin palasiksi nopeasti. Kyllä se tykkäää  :pileet:
Kaikki yhden ja yksi kaikkien puolesta!

tintsku

#430
Pitäis itekki joku päivä tehdä igluja 3kpl kaikille yksi :)

KaisaM.

#431
Onessa haluaa tämmösen http://www.petshop.fi/small_pet_accesso ... tairs.html
Mut ei jaksais tilata nettikaupasta ja Faunattaressa toi maksaa 18,90e. Vaikeeta.  :D
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

tintsku

#432
^Tuomonenhan olisi kiva :)  Tosin postikulut on 7,90e joten eläinkaupasta ostamalla saa halvemmalla, ainakin täällä päin :)

Scarlett

#433
Minä himoitsisin Eetulle sellaista puuhapäätyä, jossa on 2 tai 3 kerrosta ja yksi seinä pleksistä. Mutta onkohan se liian pieni syyrialaiselle?

KaisaM.

#434
Olisi tuolla PetShopissa halpoja mökkejäkin ja ehkä pari pajusiltaa hmm..  :)  Ehkä tilaan jotain kivaa.
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.