• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista -4

Aloittaja Mandi, 02.11.10 - klo:09:44

« edellinen - seuraava »

noora

Marsut muutti isompaan, joten Risto sai marsujen vanhan kämpän. :)


Alkemistin

^Oho, hetken luulin katsovan omaa kuvaani.  :msilly:  Meillä on samanlainen lattiakin.
Tosin tuolla "tuplahäkissämme" asuu kaksi hamsua omissa kerroksissaan - tällä erää Balladi ja Lula-mamma.
Ristolla on hienot tilat!

noora

Haha, osaan kuvitella sellaisen hetkellisen tyrmistyksen, että miten mä en muista laittaneeni tänne kuvaa. :D
Kyllä mullakin mielessä kävi, että ton häkin sais kahteen osaan, mutta en sitten raaskinut kuitenkaan kun Riston lempparijuttu tossa häkissä on noi rappuset.

talvikko00


littlepaws

#1054
Syyrianhamsteri Viljon asumus (Ikean Detolf)


Viljon kämppä oikealla, osa gerbiilien terraa vasemmalla ja lattialla multy duna odottamassa kiinaria. Dunalle täytyisi löytää vielä taso.


Muoks. päivitetty uudet kuvat

Alkemistin

^Oikein kiva tuokin detolf  :icon_cheesygrin:  Onko kansi avoin päältä vai miten ilmanvaihto toimii?

littlepaws

#1056
Hyvin toimii ilmanvaihto tuolla verkkokannella :) Avoimesta varmastikin karkaisi..




SatuH


Murmelsson

#1058
Vau, tuo detolf on tosi upean näkönen!
Mielestäni Ikea sais perustaa noita liikkeitään ympäri Suomea, niin useammalla jyrsijäharrastajalla olis mahdollisuus hankkia noita edullisia ja hyvän kokosia vitriinejä terroiksi!

Meilläkin aika tiukoille meni että saatiin tuollainen, vaikka vaan tunnin ajomatka lähimpään Ikeaan onkin. Onneksi kuitenkin onnistui, olen kyllä itse ollut todella tyytyväinen.

Tällä hetkellä meillä detolfissa asuu Goldilock's Virnaperhonen eli Vilja eli Rääbelssön. :D


Vevve

^Kyllä on vaan komea!  :sydan:
Meidän Detolf oli jaettuna kahdeksi, toisessa leopardigekko ja toisessa hiirihamstrukas. Möin sen sitten pois kun vei niin paljon tilaa, mutta hieno oli.

SatuH

Saako enään mistään ostettua gabbereita? Verkkokauppoja/eläinkauppoja tarkoitan :)

Vevve

^ Ainakaan Googlella ei löydy mitään nettikauppaa josta niitä saisi.

SatuH

Itse yritin etsiä verkkokauppoja, muttei tullut vastaan. Harmi :(

Susanna

Onko olemassa muita syyrialaisille sopivia isoja varastolaatikkomerkkejä kuin Ikean Samla (se suurin koko)? kokemuksia?
Say -talvikot / http://say.hamsterit.net/

Eve87

Ei ole ainakaan itselle tullut vastaan tarpeeksi suurta kokoa muissa lootissa  :mhappy:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani