• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hyviä nettikauppoja

Aloittaja GaneshaX, 04.11.07 - klo:13:48

« edellinen - seuraava »

s.at.u

#75
Minihamsterille, postikulut tuolta .comista on Suomeen 6.90 euroa. ;] Mie meinaan nyt piakkoin tilata sieltä, juurikin noiden Karlien pyörien houkuttelemana. Ja tottakai muutakin tilaan, laskeskelujeni mukaan lähes 40 euron edestä.
Kuinkakohan kauan tavaroiden saapumisessa about kestää? :]

saija

#76
Kun zooplussasta tilaa tietyllä summalla niin ei tartte maksaa toimituskuluja ollenkaan.. oliskohan ollu jotain 40e?? MUlla on menny joka kerta yli sen niin ei oo tullu tavaroiden lisäks mitään ylimäärästä maksua..
Oon ollu palveluun tyytyväinen, valikoimaa riittää ja hinnat on edulliset, varsinkin pesämökkejä tms. saa tosi edullisesti. Kuivikkeita ja ruokia vois ehkä olla monipuolisempi valikoima..

Minihamsteri

#77
Lainaus käyttäjältä: "s.at.u"Minihamsterille, postikulut tuolta .comista on Suomeen 6.90 euroa. ;] Mie meinaan nyt piakkoin tilata sieltä, juurikin noiden Karlien pyörien houkuttelemana. Ja tottakai muutakin tilaan, laskeskelujeni mukaan lähes 40 euron edestä.
Kuinkakohan kauan tavaroiden saapumisessa about kestää? :]

Muistaakseni tuolla se tais olla jotn 60 e se raja et ei tartte maksaa postimaksuja tai jotn.. En oo ihan varma kuitenkaan.

Ninde

#78
Mä yritin tilata Zooplussan fi-puolelta koiranruokaa, mutta jostain syystä Nordeasta ei nyt pysty maksamaan EU-maksuna, niin taitaa jäädä saamatta. Pitäis Nordeasta selvittää, että mikä siellä mättää, kun kuukausi sitten onnistui EU-maksuna maksaminen Liettuaan ihan hyvin. EU-maksu olisi ainoa mistä ei tarvii maksaa mitään ylimääräisiä kuluja pankille. Luottokorttia mulla taas ei ole eikä tule.  :S


edit: ah kuinka hämäävää, selvittelin vähän ja ilmeisesti sen sittenkin pystyy maksamaan EU-maksuna - nettipankissa ei vain ole suoraan vaihtoehtoa "EU-maksu". Todella loogista.  :roll:

s.at.u

#79
Mie kysyin jo tuossa aiemminkin, mutta kukaa ei tainnu huomioida sitä. :D
Elisiis, kauankohan siinä tavaroiden saapumisessa suunnilleen kestää?

Ninde

#80
^Mistä tilattuna? Zooplussasta joku mainitsi tuolla edellisellä sivulla, että kestäisi 5-7 (arki)päivää.

petosiru

#81
Vinkkaan muillekin.. http://www.petshop.fi :ssa on remonttiale.
Itse tilasin ruokia, herkkuja (koirillekin) ja jonku mökin ym...  :oops:
Oli myös marsujen ja kanien ruokia tarjouksessa..  :mrgreen:
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

Ninde

#82
Koiratuote poistettu listalta: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010052 ... 9_uu.shtml

Ja Eläinkeskuksen nettikaupan uusi suora osoite on http://www.24pets.fi/

Minski

#83
^ Hitsi kun toi koiratuote oli tommonen putiikki, mä nimittäin himoitsin sieltä niitä yksiä metrisiä hamsupinnasia häkkejä; yks häkki oli jotain 92 euroo. Luin kans ton uutisen aikoinaan Iltalehdestä ja ajattelin, että onneksi en tilannut sieltä häkkejä. Harmi juttu kyllä tuo.



Voin suositella tuota Propetfoodia: http://www.propetfood.fi/?open=208
Tilasin sieltä 4 häkkiä ja Harry Hamsteria. Yhteydenpito oli hyvää ja nopeaa ja vastasivat mun sähköpostitiedusteluihin ja kysymyksiin ystävällisesti. Tilauksen jälkeen tulee lasku sähköpostiin, jonka maksettuani tavarat tulivat noin viikon kuluttua. Tavarat toimitetaan Kaukokiidolla kotiovelle ja tänne Tampereelle nuo kaikki kulkeutuivat vain 20 euron toimitusmaksulla. Pieni kömmähdys tosin kävi matkalla, kun olivat laittaneet rahtikirjaan osoitteeni kaksi kirjainta väärin ja sellainen katu sattui myös löytymään Tampereelta ja olivat menneet sinne ensin, mutta nykyaikana kun on kännykät niin tuokin selvisi ja kymmenen minuutin päästä olivat jo täällä. Tuotteet ovat myös juuri sellaisia kuin pitikin, ei valittamista :)
Hamsteriton tätä nykyä

Zinde

#84
Täällä kans yksi, joka liputtaa Zooplussan puolesta. Todella erinomainen putiikki. Zooplus.comista saa ilmaiset postikulut, kun tilaa yli 69 eurolla ja zooplus.fistä, kun tilaa yli 39 eurolla (jotkut tätä pohtivat aikaisemmin).

Me ollaan tilattu ruoat ja puisia mökkejä yms. hamstereille ja gerbiileille tuolta. Paljon halvempia kuin muualla. Tavarat on aina tulleet viikossa eikä mitään ole puuttunut tilauksista tai ollut rikki. Juuri pistettiin tilaukseen lisää ruokaa. Harmi tosiaan, ettei tuolta saa tilattua dunia tai purua (kun kuljettavat kotiovelle).

Tämä tekisi mieli tilata, mutta eipä meillä ole sellaisia eläimiä, jotka asumukseen sopisi (gerbiileillehän tuo ei käy vaikka kuvassa niitä onkin): http://www.zooplus.com/shop/rodents/cag ... ges/146714

petosiru

#85
^ Miksi tuo ei mielestäsi sovi gerbiileille? Hyvinhän siinä on tuota puru/kaivelutilaa..  :)
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

Zinde

#86
^Gerbiileille sopii mielestäni lasiterraariot paremmin, koska gerbiilit järsivät ja kaivavat paljon. Muovilaatikon nurkat saatetaan kaivaa hetkessä puhki ja samoin muoviset osat, mistä vain hampailla kiinni saadaan, järsitään rikki takuuvarmasti. Muovilaatikko tuskin on kovinkaan pitkäikäinen gerbiileillä ja muovin kanssa on myös tukehtumis- ja tukosvaarat, kun gerbiilihän saattaa yrittää syödä ne muovipalat. Kaltereiden järsiminen taas kuluttaa gerbiileiltä kuonokarvat ja kuka sitä kalkatusta viitsisi kuunnellakaan? :lol: Meillä esimerkiksi kaksi gerbiiliä saa alle kahdessa päivässä silputtua kokonaisen pizzalaatikon kaiken muun aktiviitetin ohella (puumökit syödään myös hitaasti mutta varmasti), joten kun kuvittelee sen energian käytettävän kaltereiden papatukseen niin apua.. Kaltereissa on myös sekin, että jos gerbiili lähtee kiikkumaan ja tippuu, hännälle voi käydä huonosti aivan kuten hamstereidenkin hännille.
Onhan tuossa häkissä tosiaan plussaa se, että siinä on sitä kaivelutilaa. Meillä vain gerbiilit kaivelee yllättävän vähän puruissa, vaan ne ennemmin kaivaa seiniä tai nurkkia, joista on potkittu purut pois. Fiksuja kun ovat. :roll:  xD

Mutta siis yhteenvetona mielestäni lasiterraario on turvallisempi gerbiileille ja mukavampi ratkaisu omistajallekin. Mutta toki mielipiteitä on ja kukin laittaa eläimensä parhaaksi kokemaansa asumukseen.

Tämä sepustus nyt ei varsinaisesti kuulu tähän ketjuun. :oops:

HamsterSailor

#87
Mun pitäis tilata Zooplussasta Crispyä, sen hinta on kylläkin noussut 2€:a... (silti halvempaa kuin eläinkaupassa) Muutamia virikkeitäkin ajattelin tilata.

Minski

#88
Zooplus on hyvä ja edullinen ja tulee kyllä nopeesti noi tilaukset Suomeen. Ainut hassu puoli on vaan se, että ne pakkaa ne äärettömän hyvin, jopa niin hyvin, että koiralle tilaamani valopanta, joka olis mahtunu postiluukustakin järkevästi pakattuna oli pakattu kauheen isoon pahvilaatikkoon ja jouduin sen sit Postista hakeen :D Postin tätikin nauro sille isolle paketille, jonka pohjalta sitten paljastu pieni tuote :) Mutta onhan se hyvä, että pakkaavat kunnolla, kun niin kaukaa tuotteet tulevat.
Hamsteriton tätä nykyä

Mustikkamaan

#89
^Mä kans tilasin ukolle häälahjaks Zipon (en tosin Zooplussasta :D), joka mahtuis iisipiisisti kuplamuovikuoreen ja postiluukusta - mut oli sit laitettu semmoseen joka suunnaltaan 15-20 cm kokoseen pahvilaatikkoon ja jouduin kans kävellä monta kilsaa postiin hakees :D Lisäks olis ollu halvemmat postikulut meikäläiselle ku ei olis tullu sitä 8,50 euron pakettimaksua vaan pelkkä kirjemaksu.

Onks näkyny jo vinkkei et Zooplus alkaa nostaa hintaa? Ainaki ton Crispyn osalta ilmeisesti? Mun täytyy varmaan tammikuussa tilata jotain ennenkö ne hinnat nousee liiaks :D Ainaki pari juoksupyörää ja mitähän sielt vielä löytäskään :P
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]