• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

SHY:n 21-vuotisjuhlanäyttely 6.6.2010, Littoinen

Aloittaja Juulia, 24.04.10 - klo:19:47

« edellinen - seuraava »

windy

#120
Itse olen ostanut putkia Eurokankaasta, jossa maksavat euron kappale. Eli eivät mielestäni ole kalliita sielläkään vaikka vähän maksavatkin kun kuitenkin yhdestä sellaisesta isosta rullasta saa sahattua vaikka kuinka monta palaa.

Minski

#121
Mä sain niitä ennen akvaarioliikkeestä (niitä akvaarion taustapaperirullien hylsyjä) ja sillon ei ollut pahviputkien saannin kanssa mitään ongelmaa, mutta liikettä ei ole enää. Kangaskaupoista en olekaan kysynyt, pitääkin koklata mitä sanovat niissä. Työpaikka mulla ei ihan oo semmonen, mistä jotain pahviputkia sais työsuhde-etuna :D
Hamsteriton tätä nykyä

Jane_O

#122
Makuuneista saa kanssa pahviputkia, kun niillä tulee ne kaikki julisteet sellaisissa putkiloissa.
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Minski

#123
^ Ok. Thanks eli sieltäkin voisin kysästä :)

Mutta nyt tää ketju menee kyllä aivan OT:ksi, joten jatketaanpa taas näyttelyasioilla :D
Hamsteriton tätä nykyä

Vilma

#124
Lainaus käyttäjältä: "HamsterSailor"Oon ensikertalainen, vaikka hamsuja on ollut jo kauan, joten kyselen ehkäpä hieman tyhmiä :grin: , mutta kuinka kauan näyttelyt yleensä kestää :pihalla:
Riippuu ihan eläinmäärästä ja tuomarista. Kun näyttely alkaa klo 10, niin kyllähän se useita tunteja kestää. Eiköhän johonkin viiteen asti vähintään mene :)
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Sirpa

#125
Kiitos Saanan kyytitarjouksen, minäkin olen nyt sitten tulossa  xD
Parhaassa tapauksessa saan sekä elukan/elukat mukaan jälki-ilmoina ja itse olen hyötykäytössä sihteerinä, mutta jos vaikka kävisi niin ikävästi ettei kumpikaan onnistu, niin palloilenpahan siellä sitten ainakin turistina.

Saana

#126
Melkeinpä siis koko Pirkanmaa on liikenteessä! :) Minä laitoin jo boxit valmiiksi, ettei jäisi taas kaikki viimeseen iltaan. :D

Ps. Ne Marlan tuomat pahvirullat on muuten semmosia isompia ku mitä esim. Eurokankaasta saa. Eli semmosia syrkkikokosia.

MirkkuH

#127
Nyt on kynnet leikattu kaikilta ja voisi laittaa myös boksit valmiiksi :)

Juulia

#128
Uu, voisin minäkin laittaa nyt jo kaikki valmiiksi perjantai-iltana on kuitenkin vielä niin paljon tekemistä ja lauantai-aamuna on kevätjuhla, jonka jälkeen lähdetään melki heti ajamaan, että silloin ei oikein ehdi...

Meillä on nyt tosi kivassa kunnossa (kerrankin!) hamsut ja toivottavasti ainakin juniorit saisi kivat arvostelut... :)
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Minski

#129
Mun näyttelymaksu on vaatimaton, vaan 27 e. Selittyy sillä, että 3 mun ilmottamaani on ei-standardeja, eihän mulla melki muita enää ookkaan, on hiukan muuttunu mun hamsuvärit tässä vuosien varrella, muistan ajat kun mulla oli standardiluokkaan 6 syyristäkin tuoda, nyt ei oo kun hätinä yks rupunen :)

Kaks poikasta muuttaa uusiin koteihin tästä näyttelystä.


Kauheen aikasin te laitatte bokseja :pihalla: Mä huiskasen ne taas näyttelyä edeltävänä yönä ja nukun 3 tuntia :D
Hamsteriton tätä nykyä

Vevve

#130
Mullakin on jo kopat valmiina. :D  Pelkään aina, että jää vahingossa joku kotiin tai unohdan ottaa kopan jollekin uudelle eläimelle. Muutenkin aina viikkoja ennen näyttelyä jo kirjoittelen listoja että mitä pitää muistaa ottaa mukaan ja mitkä eläimet menee mihinkin luokkiin. Muuten olen ihan hukassa.

Saana

#131
Käväsin eilen Tampereen Onnen Lemmikeissä, joka taasen ystävällisesti lahjoitti meille laatikollisen koirannappuloita. Kaikki pussukat eivät ikävä kyllä mahdu mukaan, mutta kyllä niitä kassillinen on ja loput tuon sitten seuraaviin näyttelyihin. Ajattelin myös itse väsäillä jotain pientä.

Tänään hain karkkilaatikoita Makuunista ja olen pakkaillut lisää boxeja. Tavoite on, ettei lauantaiksi jäisi muuta kuin tarkastaminen, että kaikki on pakattu.

Meiltä lähtee myös muutama hamsu uuteen kotiin näyttelystä. Ja tuon toki kaikki robopennut ja syrkkikakaran nähtäville, jos joku vaikka ihastuisi ja haluaisi viedä kotiinsa. :)

viiru

#132
HUOM! Tuomaripulan takia jouduimme järjestelemään ulkomuotoluokkien arvioinnit uudelleen. Viime hetken tuomarimuutoksista johtuen voi poikkeuksellisesti ilmoittautumisensa tähän näyttelyyn halutessaan ulkomuotoluokkien osalta perua. Mahdolliset suoritetut ilmoittautumismaksut maksetaan takaisin.

Ulkomuotoluokan syyrialaiset ja venäjänkääpiöhamsteri talvikot - Lotta Ling (SWE)
Ulkomuotoluokan venäjänkääpiöhamsteri roborovskit, campbellit ja kiinankääpiöhamsterit - Sebastian Mårtensson (SWE)
Lemmikkisyyrialaiset - Salla Salonen
Lemmikkikääpiöhamsterit - Saija Kukkohovi
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Ninde

#133
Ihan mieletön määrä Lotalla arvosteltavaa, että varautukaa sitten pitkään päivään (ja valituksiin päivän venymisestä, mistä muistaakseni jo viimeksi tuli ko. tuomarin kohdalla valituksia ja elämiä lienee nyt enemmän...)Onneksi en ole tulossa. ;)

Tuomaripulaan on mielestäni kyllä hieman outo vedota, jos/kun kotimaisia tuomareita ei ole edes kysytty avuksi, itselleni ainakaan ei ole tullut yhteydenottoa. Ilmeisesti on sitten ollut pakko saada ulkomaalaiset joka luokkaan.

Vevve

#134
Toivottavasti ei ihan yöhön asti menisi, mun pitää lähteä töihin maanantaina  :D Jännää että tulee tuo Sebastian, ei ainakaan ole mun eläimiä arvostellut ikinä jos edes on ollut Suomessa?