• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kääpiöhamsterinäyttely 17.10.2015, Tukholma

Aloittaja Vevve, 03.08.15 - klo:00:06

« edellinen - seuraava »

Vevve

Ruotsalaiset ystävämme Svenska Dvärghamstersällskapetissa haluaisivat kutsua myös suomalaisia kääpiöhamsterinäyttelyynsä Tukholmassa 17.10.2015. Lupasin laittaa kutsun tänne, jos jotakuta kiinnostaisi :icon_smile:

Itse harkitsen osallistumista, jos matkaseuraa jakamaan risteilyhytti löytyy.


Ninde

Meinasitko lähteä Turun vai Helsingin kautta? Turun kautta ehtisi paremmin, voisi jopa harkita...

Susanna

Minuakin kiinnostaisi, jos asiantunteva matkaseura löytyisi. En viittis yksin lähteä, kun en tiedä miten Ruotsin puolella näyttelykäytännöt yms menee...  :no:
Say -talvikot / http://say.hamsterit.net/

Vevve

^ Minä, Ely, Marika ja Pauliina olemme varanneet jo neljän hengen hytin Turusta Viking Linella.

Ruotsin näyttelykäytännöt ovat melko iisit. Svenska Dvärghamstersällskapet noudattaa samoja kuin Svenska Hamsterföreningen, ja sivuja voi lueskella Google Translatorilla. Emmepä mekään ole siellä aiemmin olleet  :icon_cheesygrin:

Alkemistin

Lainaus käyttäjältä: Susanna - 31.08.15 - klo:15:26
Minuakin kiinnostaisi, jos asiantunteva matkaseura löytyisi. En viittis yksin lähteä, kun en tiedä miten Ruotsin puolella näyttelykäytännöt yms menee...  :no:

Turusta voisi olla yksi kiinnostunut lähtijä lisää (Vevven mainitsemien lisäksi, joissa olen itsekin mukana). Ota yhteyttä, jos lähteminen kiinnostaa - vaikka meili mulle nyt ensi alkuun: marika@hamsterit.net