Hyvinkää 29.8.2010

Aloittaja Vevve, 12.06.10 - klo:18:38

TiBe

Jos olisin terve, niin uskaltautuisin lupautua johonkin pestiin  :(
Mutta kun ihmiseen ei myydä varaosia ainakaan vielä tällä vuosituhannella  :cry:
Crystal\'s talvikot

KaisaM.

Voisi olla kyllä kiinnostavaa olla Heidin sihteerinä, mutta uskaltaako sitä ihan ekaa kertaa, kun noita hamsunäyttelyitäkään ei ole takana kovin montaa.  ;)  Eihän mun tarvi kun kirjoittaa arvostelut ja seurata mielenkiinnolla vierestä? Jos näin, niin voisin kyllä lähteä sihteeriksi!  :)

Muoks. Ja mie ilmoitin mukaan peräti 11 hamsua, ooops. Mitäköhän siitäkin taas tulee.  :oops:
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Anonymous

Se on ihan kivaa hommaa Kaisa ja uskon että pärjäät siinä vallan mainiosti.

Minski

Kaisa pärjää joo :yes:
Mutta herttinen, kylläpäs sulta löyty hamsuja mukaan reissuun  :)
Hamsteriton tätä nykyä

MirkkuH

^^^en mäkään ole ennen ollut sihteerinä...ainut pelko on, että kukaan ei saa mun käsialasta selvää :D

Sihteerinä näkee kivasti läheltä hamstereita :yes:

Anonymous

Noh onhan sitä pahemmistakin selvitty joten antaa palaa vaan kerran ku sen tekee ni on jo seuraavalla kerralla helpompaa.

Mustikkamaan

Mä laitoin Kaisan mun sihteeriköks!

Must tuntuu et jos Taru tulee niin hää on siskonsa Päivin sihteerinä. Mut jos ei tuu, niin napataan sit näyttelypaikalla Päiville joku sihteerikkö! :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Marla

Hmh... Jääpi tuo naaras sitten kotio tältä reissulta, kun tajusin vasta vahvistusviestiä lukiessani, et onhan sillä alle 5-viikkoiset poikaset - mua hämää, kun näyttelysivulla kumminkin lukee, että näyttelyyn osallistuvalla hamsterilla ei saa olla alle luovutusikäisiä poikasia, ja kyllähän siinä 4-viikkoisena poikaset periaatteessa ovat jo luovari-iässä... :roll:

On se outoa, kun arvosteltavaksi näköjään lähtee vain 2 omaa hamsteria aiemmin aiotun 4 sijaan - ja tuo yks nyt on vaan tavallaan mun puoliksi, käytännössä ei kyllä oo, joten jos senkin laskee mukaan niin 3. Ja vain yksi noista edustaa syyrialaisia! :shock:

Näyttelysäännöissä sanotaan seuraavaa:

5 § Osallistumisoikeus

Näyttelyyn voivat osallistua kaikki puhdaslajiset hamsterit, jotka ovat näyttelypäivänä 2 kuukauden ikäisiä tai sitä vanhempia. Näyttelyyn ei saa osallistua hamsteri, joka on vihainen, sairas, tiine, naaras jolla on alle 5 viikon ikäiset poikaset, tai hamsteri, jolla on ulkoloisia.

******

Oletko ihan oikeasti sitä mieltä, että naaras olisi jo siinä kunnossa että sen voisi tuoda näyttelyyn? Poikasten saaminen on kuitenkin naaraalle aika raskas urakka, josta täytyy saada palautua rauhassa.

Marla

^ Mä sitä mietinkin aika pitkään, että ilmoitanko ylipäätään vaiko en, ja oli avoinna muutenkin tuo, että tuonko sitä sitten lopulta.

GaneshaX

Lainaus käyttäjältä: "Ninde"Näyttelysäännöissä sanotaan seuraavaa:

5 § Osallistumisoikeus

Näyttelyyn ei saa osallistua hamsteri, naaras jolla on alle 5 viikon ikäiset poikaset

Säännöissähän ei sanota mitään suoraan luovutusiästä. Vain naaraista, joilla on alle 5 viikon ikäiset poikaset.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Ninde

Itseasiassa se "ei saa olla alle luovutusikäisiä" on vanha sanamuoto joka oli ennen käytössä, mutta on liian epämääräinen kun poikaset tosiaan voi luovuttaa jo neljäviikkoisinakin, vaikka suositus on viisi viikkoa. Näyttelysäännöissä on voimassa oleva. Toivottavasti saataisiin uudet näyttelysäännöt nettiin pian. Muutenkin yhdistyksen sivuja pitäisi uusia ja tsekkailla sieltä kaikki vanhat jutut ja ristiriitaisuudet pois, laahaavat nyt osin jonkin verran jäljessä.

viiru

Lainaus käyttäjältä: "Ninde"Toivottavasti saataisiin uudet näyttelysäännöt nettiin pian. Muutenkin yhdistyksen sivuja pitäisi uusia ja tsekkailla sieltä kaikki vanhat jutut ja ristiriitaisuudet pois, laahaavat nyt osin jonkin verran jäljessä.
Minulla on iso lista päivityksiä odottamassa, kunhan olisi vaan joku joka pääsisi päivitykset sivuille tekemään. Hallintapaneeli on ainoa, mihin olen päässyt kirjautumaan sisälle, ja niillä muutamilla hallintapaneelissa muokattavissa olevilla sivuilla ei kovin pitkälle pötkitä. :(
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Saana

Katselin tuota ilmoittautuneiden listaa ja siellä on hurjan paljon sellaisia nimiä, joista tiedän varmaksi, että olisivat erinomaisia tuuraajia assareille ja sihteereille. Nuoremmat voivat vallan mainiosti toimia välillä vaikka assarin apukäsinä eli ei tarvitse ottaa vastuuta koko hommasta. Rohkeasti vain vinkkaamaan itsestään Viirulle! (Tai vaikka mulle niin ilmoittelen eteenpäin!) Tähän ketjuunkin voi myös kirjoitella halukkuudesta. Olen 100% varma, että joku uudehko harrastaja siellä pohtii, että uskaltaisiko sitä ilmoittautua johonkin pieneen hommaan ja voin kertoa, että ihan varmasti uskaltaa! :)