• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Mitä hamsterinne tekevät kun laitat kätesi niiden häkkiin ?

Aloittaja liljaa, 20.06.09 - klo:15:50

« edellinen - seuraava »

typynen

Minun vanha hamsu haisteli aina kun panin käteni sen häkkiin mutta nykyajan hamsu puree jos yritän ottaa sitä välillä ulos häkistä.

krisuliiih

Päivittelen:

Eli robot edelleen saattaa tulla haistelemaan, yleensä kuitenki juoksee piiloon :D
Kiinari yleensä haistelee, joskus vähän "maistaa" mut ei varsinaisesti edes näyki.
Talvikko on viel aika ujo, eli saattaa mennä piiloon, toisinaan uskaltaa jo tulla haistamaan.
Cämpsyt on armottomia sylivauvoja :puna: Haluu syliin koko ajan, ainaki toinen, mut yleensä kumpikii on odottamassa iltasin että millon pääsis syliin :)
Kotonamme hamstraa:
-kkh uros Valdemar (normaali)
-vkh rb urokset Tobias ja Wiljami (laikukas ja normaali)
-vkh rb naaraat Lilja ja Ninja (laikukas ja täplikäs)
-vkh tv uros Da-Capo (safiiri)
-vkh cb naaraat Riepu ja Nessu (normaali ja opal)

fxjvgxb

Talvikot on yleensä meillä kovasti olleet sellaisia että kiipeävät heti kädelle. Roborovskeilla tapana nuuhkia ja sitten kipittää piiloon, yhdellä oli tapana kiivetä käteen, istua siinä hetki ja pinkoa sitten matkoihinsa. Syrkit olleet vähän vaihtelevia, muutama on tullut mielihyvin käteen.
Nykyinen syrkki tulee kyllä "tervehtimään" mutta ei itse kiipeä käteen.

Lakupekka

Syrkki Wen kipittää roikkumaan kädelle siinä toivossa että pääsis terrastaan ulos. Kiinari Elli-lelli juoksee myöskin käden luo, mutta ruoan toivossa. Vielä ei ole itse kädelle kiivennyt, mutta omistajan yritys tämän asian edistämiseksi on kova.  :icon_cheesygrin: Samu vilahtaa piiloon.
Sydämen hamstrasivat pikku paholaiset,

Syrkki Wen ‹3
Kiinari Elli. ‹3