• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Tilaa SHY-huppari! (31.5.2011 mennessä!)

Aloittaja Vevve, 14.05.11 - klo:15:25

« edellinen - seuraava »

Henni

#30
Lähetin jo tilausviestin ja nyt meinasin maksaa niin ainakaan minun silmiini ei osu että mille tilille se kuuluu maksaa? :)

Edit: Huomasin jo itse että lopussa luki "Tarkemmat tiedot maksusta lähetetään sähköpostitse."
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

Vevve

#31
Lainaus käyttäjältä: "Eeve87"Laitoin tilauksen ehkä viikko sitten hupparista, mutta ei ole kuulunut vielä vastausta...onkohan maili mennyt vastaanottajan roskikseen vahingossa, pistänkö uutta mailia tulemaan vai odottelenko vielä?  :D

On tullut perille, en ole vaan vastannut mitään.  :)

Lainaus käyttäjältä: "Henni"Lähetin jo tilausviestin ja nyt meinasin maksaa niin ainakaan minun silmiini ei osu että mille tilille se kuuluu maksaa? :)

Edit: Huomasin jo itse että lopussa luki "Tarkemmat tiedot maksusta lähetetään sähköpostitse."

Lähetän maksutiedot kaikille  kun tilausaika loppuu.  :)

HamsterSailor

#32
Miten se logo tehdään sinne selkään? Brodeeraamalla vai miten?

Vevve

#33
^ Painatus. Brodeerauksella hinta ois kivunnu aika korkealle.

Hupparit mahdollista tilata ja maksaa myös Lempäälän näyttelyssä 28.5.

Vevve

#34
Maksutiedot lisätty aloitusviestiin, maksettava 31.5. mennessä.

Vevve

#35
Nyt hei vielä te jotka ette ole vielä tilanneet, muistakaapa laittaa postia! Tilaus- ja maksumahdollisuus myös huomisessa näyttelyssä! :)

Henni

#36
Tulikohan mun posti perille? Taisin joskus viime viikonloppuna sen kirjoitella. :)
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

spellcaster

#37
Tuleeko ens kuun puolella heille jotka ovat sitten ajallaan tilanneet ja maksaneet, niin jokin vahvistusviesti säpöön? Ihan vaan että tiedän itsekin sitten että maksu ja tilaus on tullut vastaanottajalle perille :)

Vevve

#38
Juu kun tilausaika loppuu, laitan säpöä kaikille.

Vevve

#39
Viimeinen mahdollisuus!

Eve87

#40
hui, onneksi tulin lukemaan että huomiseen mennessä pitää olla maksettu! :D
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Takku-Turkki

#41
Kysyn nyt täälläkin että onko tätä hupparia mahdollista saada myöhemmin? Niinkuin joku jo ketjun alussa sanoi, ajankohta huonoin mahdollinen opiskelijalle. Ja kovasti hupparin tahtoisin kuitenkin  :D
Pieni tassu voi jättää suuren jäljen sydämeen.

[size=85]Syrkit, hiiri, robo ja gerbiilit.[/size]

Vevve

#42
^ Tilataan ehkä myöhemmin uudelleen jos kiinnostuneita riittää, mutta myyntiin ei tilata.

Huppareita tilattiin kivat 18 kappaletta, kiitos! Tilanneille on lähetetty sähköpostitse vahvistus jossa maksutiedot, maksattehan niin pian kuin suinkin että saadaan hupparit nopeasti! :)
Jos olet lähettänyt tilauksen mutta maksutietoja ei tullut, pistäthän sähköpostia minulle heti!

Eve87

#43
Maksoin itse jo 30.päivä :) nyt vaan hupparia odotellessa, siitä tuleekin sitten talviajoiksi hyvä huppari näyttelyihin ja muihin. Oikeen pyhähuppari  :D
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

jensku

#44
Täälläkin ollaan jo maksettu huppari. :) En malta odotta. :pileet:
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks