• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

näyttelyitä ensi vuonna?

Aloittaja AnsaLucia, 29.09.07 - klo:23:42

« edellinen - seuraava »

Aya

#15
Eikös ainakin Pina ole hämeenlinnassa näyttelyitä järkännyt? Ellen nyt ihan väärin muista. Ja ei nyt hämeenlinnasta oikeesti oo pitkä matka esim. Tampereelle, oisitte vaan tyytyväisiä kun ne näyttelyt on siinä likellä :D

maarit

#16
Boikotoin Pinan näyttelyjä.Viimeksi lähdin ainoastaan siitä syystä että kaveri suorastaan pakotti ja eipä se meno ollu siitä mikskää muuttunu. :kuiva:  :nihkee:
Tällä hetkellä hamsteriton

GaneshaX

#17
Hämeenlinnasta on hei tunnin matka esim. vantaalle. Mä en ymmärrä. Mä hyppisin riemusta jos näyttely tulisi niin lähelle.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Minski

#18
Musta hamsunäyttelyitä on järkätty ihan kivasti ympäri Suomea; Turussa, Tampereella, Jyväskylässä, Oulussa, Espoossa, Vantaalla, semmoisissa kaupungeissa, joissa on järjestäjiä eli hamsuihmisiä.

Eikös näyttelyt vielä muutama vuosi sitten ollut aina pääkaupunkiseudulla, vai muistanko väärin ? Ite oon ainakin tyytyväinen tähän nykytilanteeseen, että niitä on eri puolilla Suomea :)

Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"Länsisuomeen olis joskus kiva saada joskus jotain :oops: turku/ pori
Viime vuoden Juhlanäyttely oli Turussa, mutta ei ole tänä vuonna tainnut Turussa olla näyttelyä ? Se oli kyl kiva paikka se T-talo(?) näyttelyä aatellen.

Niin ja mulla ei oo mitään pahaa sanottavaa Pinan näyttelyistä, en oikein ymmärrä miks ihmiset jaksaa mollata, kun vois olla ilonen, että on semmonen taho, joka aktiivisesti järkkää täällä Treen alueella näyttelyitä, nih.

(mulla on positiivisuuspäivä tänään :D )
Hamsteriton tätä nykyä

GaneshaX

#19
T-talo on kiva paikka.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Juulia

#20
En mä ala nurisee, jos Kotkassa ei ole näyttelyä. Pk-seudulle on enintään 2h ajomatka ja se on oikeesti lyhyt matka!
Porinkin suunnalle saadaan varmasti näyttelyä, heti kun siellä on tarpeeksi aktiivisia järjestäjiä ja on valmiita järkkäämään näyttelyn. Porin suunta on epäkäytännöllinen näyttelypaikka, koska kaupungit siellä on niin pieniä ja joka paikasta sinne on niin pitkä matka. En usko että tulisi kovin paljon osallistujia :P .

Lycka till kuitenkin!
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

venomenom

#21
eikös nyt ole sit pidetty se syyskokous? eli ens vuodelle pitäs olla se alustava kalenteri päätetty? joten millos niitä näyttelyitten ajankohtia julkistetaan?
[size=85]syrkki Chick, lk s musta 100608
kinkit Pyttis, normaali 101207, Raoul, normaali 130109

why isn\'t life as easy as taking candy from a hammy?[/size]

Ninde

#22
Toimintasuunnitelmassa ensi vuoden alustava näyttelykalenteri oli seuraavanlainen:

8.2. Espoo
4.-5.4. Helsinki, Pet Expo -messut
16.5. (la) Jyväskylä, 20v. juhlanäyttely
2.8. Tampere
loka-marraskuun vaihde (tarkkaa päivämäärää ei vielä tiedossa) Vantaa, lemmikki 2009 -messut (2 pv)
5.12. (la)   Turku, Grand Gala -09

Päivämäärät ja paikat ovat siis alustavia ja kalenteriin voi tulla vuoden aikana muutoksia, niin kuin on tänäkin vuonna käynyt erinäisistä syistä johtuen.

venomenom

#23
ok tänks ninde =) voiks tohon listaan tulla viel kuitenki lisäyksii? peruutuksii ainaki varmaanki
[size=85]syrkki Chick, lk s musta 100608
kinkit Pyttis, normaali 101207, Raoul, normaali 130109

why isn\'t life as easy as taking candy from a hammy?[/size]

Heli

#24
Lainaus käyttäjältä: "venomenom"ok tänks ninde =) voiks tohon listaan tulla viel kuitenki lisäyksii? peruutuksii ainaki varmaanki

Lainaus käyttäjältä: "Ninde"kalenteriin voi tulla vuoden aikana muutoksia
Destiny's hamsterit 2001-2009

venomenom

#25
ok kelasin lähinnä et päivämäärät voi muuttuu mut minkäs sille voi ku ei osaa sisäistää tekstiä =D
[size=85]syrkki Chick, lk s musta 100608
kinkit Pyttis, normaali 101207, Raoul, normaali 130109

why isn\'t life as easy as taking candy from a hammy?[/size]

Marla

#26
Nuo vaikuttavat kivoilta. Tampereelle, Turkuun ja Jyväskylään melko varmasti suuntaan, kun ovat lähimpänä.

Enkeli89

#27
jyväskylän näyttelyviikonloppu onkin rankka kun 17.5 on ylivieskassa pieni paikallisnäyttely mis on suunittella kaneille viralliset
enää neljä syrkkkiä, kaksi gerbiiliä, kolme karvaista kania ja kissat-liian moni rakas on nyt tähtenä taivaalla \":(\"

Sohvi

#28
:sydan  Täydelliset näyttely kaupungit  :D Tapsu ja mä tullaan ehkä tohon ekaan (8.2) ja sit lemmikkimessut 09- vantaalle :) riihimäeltä katos tullaan ni ei tarvii kulkee "  pitkii matkoi "  :sydan
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Bellusmus

#29
Ja mähän änkeen joka ikiseen näyttelyyn ens vuonna vaikka pitäs tulla läpi tiiliseinien :D
Oot kuin samettia beibi,enkeliks sua luulla vois.Ethän kulta Angelini koskaan luotain lennä pois.
Rotat Mauska,Haaska,MarMar,Toto,Huppu ja Lappu
Hamsut:Toivo ja Tatti
RIP.Rie,Bam,Nuu,Mustis,Huli <3