• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Jyväskylä 13.4.13

Aloittaja jensku, 28.02.13 - klo:17:38

« edellinen - seuraava »

Humselo

Onko ilmottautumisvahvistuksen lopussa ollut sähköpostiosoite hamsterinayttelyyn@gmail.com toiminnassa?
Laitoin siihen postia, mutta minkäänlaista vastausta ei ole tullut, niin mietin lukeeko tuota osoitetta kukaan vai onko mun posti vain kadonnut matkalla jonnekin.

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki

MirkkuH

Laitan Veera mut Evilammen Satulle assariks  :msilly:

Vevve

Lainaus käyttäjältä: Humselo - 03.04.13 - klo:19:44
Onko ilmottautumisvahvistuksen lopussa ollut sähköpostiosoite hamsterinayttelyyn@gmail.com toiminnassa?
Laitoin siihen postia, mutta minkäänlaista vastausta ei ole tullut, niin mietin lukeeko tuota osoitetta kukaan vai onko mun posti vain kadonnut matkalla jonnekin.

On toiminnassa, aletaan huomenna purkaa noita kyselyitä sieltä. Pahoittelemme viivästystä.

Ilmomäärät tulevat mahd pian  :peukku:

Ely

#48
Ilmomäärät

Lyhkikset: 32 kpl
Pitkikset: 32 kpl
Ei-standu syrkit: 9 kpl
Talvikot: 23 kpl
Robot: 13 kpl
Koestandardi robot: 12 kpl
Ei-standu robot: 7 kpl
Campbellit: 3 kpl
Ei-standu campbellit: 4 kpl
Kiinarit: 13 kpl
Lemmikkiluokan syyrialaiset, urokset: 48 kpl
Lemmikkiluokan syyrialaiset, naaraat: 31kpl
Lemmikkiluokan kääpiöt: 28 kpl
Lasten lemmikit: 12 kpl
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Vevve

Lemmikkiluokan syyrialaisia on sen verran paljon, että naaraat tulee arvostelemaan Eve Immonen.

sarsu

Jonne Korhonen sihteeröi Elyä  :peukku:
Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s

Humselo

Mä voisin olla Even assari, jos ensikertalainen Evelle kelpaa  :icon_smile:

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki

Vevve

Lainaus käyttäjältä: Humselo - 05.04.13 - klo:18:54
Mä voisin olla Even assari, jos ensikertalainen Evelle kelpaa  :icon_smile:

Assaroi toki! Ja jos tulee mitään kysyttävää, niin hallituslaisia vaan vetämään hihasta  :peukku:

Ely

Me tullaan Even kanssa sitten silloin lauantaiaamuna junalla Jyväskylään niin voisiko joku ystävällinen henkilö noukkia meidät asemalta?  :mhappy:
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

saija

Myös minä olen edelleen kyytiä vailla juna-asemalta näyttelypaikalle. Vai oliko paikka kävelymatkan päässä asemalta?

Humselo

Millä te Ely, Eve, Saija ootte tulossa? Siis kellon aikaa tarkoitan?
Jos kukaan muu ei aiemmin jouda hakemaan, mä voin hakea, mut ensin pitää heittää lapset ja hamsut näyttelypaikalle.

Helsingistä Jyväskylään näytti sille aamulle löytyvän myös tarjoushintaisia linja-automatkoja, vain 19 euroa kpl. Ihan noin vain vinkkinä  :icon_e_wink:

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki

Ritu

Voin kanssa hakee kyytiin immeisiä, kuhan ovat ajoissa, jos aion sihteröidä tai muuten autella  :icon_smile: . Ei ole nimittäin kävelymatkan päässä.
- Riikka

Humselo

Lainaus käyttäjältä: Ritu - 05.04.13 - klo:23:36
Voin kanssa hakee kyytiin immeisiä, kuhan ovat ajoissa, jos aion sihteröidä tai muuten autella  :icon_smile: . Ei ole nimittäin kävelymatkan päässä.

Mä luovutan homman sitten sinulle. Paikallisena varmasti paljon helpompaakin  :yes:

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki

Tinjau

Mitä jos on ilmoittanut hamsterin mutta kyseinen hamsteri ei ole "näyttelykunnossa" kyseisenä päivänä ,esim turkki ei kunnossa. Niin voiko siitä jollekkin ilmoittaa ettei tule ,mutta maksaa tietysti näyttelymaksun?

viiru

Lainaus käyttäjältä: Tinjau - 06.04.13 - klo:10:27
Mitä jos on ilmoittanut hamsterin mutta kyseinen hamsteri ei ole "näyttelykunnossa" kyseisenä päivänä ,esim turkki ei kunnossa. Niin voiko siitä jollekkin ilmoittaa ettei tule ,mutta maksaa tietysti näyttelymaksun?
Juuri näin. Poissaolot kannattaa ilmoittaa suoraan numerolappuja noudettaessa infopisteessä, infopisteen neidit vievät tiedon sitten eteenpäin niille tuomareille, sihteereille ja assistenteille, jota asia koskee.
Cheersbigears-talvikkokasvatus