• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Itsetehdyt asumukset

Aloittaja Maikkis, 17.07.07 - klo:17:06

« edellinen - seuraava »

Ana

Jaa-a ei mun mielestä mikään, mutta tuo yks on niin tarkka :D Vois lempäälän reissulla kyllä käydä ikeassa ostaan yhden semmosen ison samlan ja muokata vaikka hätävara häkiksi tai joksikin :) Kun hyvin näytti käyvän laatuun sitte loppuje lopuks.

Never

Mua pelottaa paksusta purukerroksesta huolimatta korkeus. Entä, jos hamsu putoaa virikkeiden päälle tms.? Onneksi mulla on aikaa miettiä ja suunnitella tätä häkkiprojektia. Lapsukaisen tuloon on vielä pari kolme viikkoa.

Ely

Muakin pelotti aluksi että miten hamsteri pärjää korkeassa häkissä mutta ei nuo miksikään mene vaikka toilailevatkin  :hauskaa:
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Never

Okei, ehkä huolehdin turhaa :)

GaneshaX

Vieläkö ikeoista saa niitä isoja syrkille sopivia samla-laatikoita? Ainakaan pari viime kertaa mitä olen raision ikeassa käynyt, niin ei ole näkynyt  :mad:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Vevve

^Kyllä niitä vielä pitäisi saada.

GaneshaX

Muistaako kukaan, mitä niillä oli hintaa kannen kanssa?
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Ely

"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

GaneshaX

Hui olkoon, että on suomessa kallis  :10125b5d:

No, tarvitsee pari ostaa, kun jostain ikeasta löytyy.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Sintturainen

Ruotsista ostaessa tulee vielä kalliimmaksi ku kurssi on nyt niin huono meitä ajatellen. Meillähän tuo ruotsin puolen Haaparannan Ikea lähin, mut mitä oon hintoja katellut, on Suomen Ikeoissa halvempaa...  :prll:

EmmaTi

Ely onko toi verkko sisä vai ulkopuolella? Mua pelottaa että hamsu kiipeillessään laittaa jalan noitten pinnojen ja verkon väliin ja jää roikkumaan tms. Onko toi verkko vaan reunoilta kiinni vai muualtakin?
Mulla olis kaks marsuhäkkiä jotka vois verkottaa noin...

Ely

^Se oli sisäpuolella ja vain reunoilta kiinni.
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

EmmaTi

Ok.
Laiskana ajattelin että esim takaseinän vois tiivistää pelkällä pleksillä tai lasilla tai ehkä katon niin se ärsyttävä katossa apinointi estyisi..

Alkemistin


Mites te olette kiinnittäneet tuota tiheäsilmäistä metalliverkkoa puuosiin? Tarvitsisi verkko kiinnittää puurimaan välitasoksi, ja epäilen ettei nitominen riitä. Ainakaan jo hamsteri tipahtaa melko korkealta verkon päälle. Ja Naksuhan tipahtaa..

Sitten ois hakusessa mahdollisimman tarkkaan 69x47x16cm muovilaatikko, jossa olisi ihan suorat reunat. Noissa sängynaluslootissa ei tunnu olevan. Taitaa olla toiveunta.  :icon_e_confused:

GaneshaX

Mä olen nähnyt vain nidottuja. Kyllähän se kestää, kun nitoo voimanitojalla tihein välein.  :icon_smile:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki