Millaisia mökkejä hamsuillanne on ?

Aloittaja Minski, 24.07.07 - klo:00:39

nuppuska

Pahvimökkejä ja pari keraamista.Pahvimökeissä kyllä nukutaan enemmän ja parempia ovat.Nyt ois kyl tähtäimessä olkimökki.

[size=85]Nuppu[/size]

Potmo

Abigailin terrassa on sen verran purua (jos kiipeilee ja putoaa niin ei oo niin paha), että se pystyy tekemään pesänsä siihen. Ja niin on tehnytkin. Paperia tietenkin mukana. Oli sillä sellainen pahvilaatikkokin ja alkuun sitä käyttikin, mutta sitten tajusi että hei, sitähän onkin mukava järsiä :D Nyt siitä on pohja ja seinien riekaleet jäljellä, pesä tehty ruukun taakse. Tarkoitus olisi laittaa toinenkin pahvilaatikko jahka sopivan jostain saan.
[size=85]Abigail 12.8.2007 - 24.4.2009
Amor Vincit Omnia, "Amo", 29.3.2009 -
Life isn\'t about waiting for the storm to pass, it\'s about learning to dance in the rain.[/size]

shadieeyah

Meillä löytyy puinen mökkerö tolta Mimiltä..semmoinen Karlie woodlandin? kakskerroksinen mökkerö. Siinä oli "parveke" mut se otettiin pois kun oli enemmän tiellä semmonen n.2e:n kolikon levynen.

Sitten Nellalla on yksinkertainen puulevystä nakutettu koppi(kaupasta ostettu) jossa 2sivulla aukko. Hää on niin "nirso" ja vaatelias että mikään muu mökki ei kelpaa.  XD  mielenosotuksellisesti kaikki pistetään sen tuhannen säpäleiksi...Nykyään pringles putkilotkin ovat näköjään ei sisustuksen maun mukaisia kun silpuiksi vedellään  :D  :c8

excitant

Ihan tavallisia puumökkejä, ainakin vielä :)

hhein_i

Meillä on muovisia, pahvisia ja puisia mökkejä. :)

Blizzard

Kaikilla muilla on pahvilaatikot, paitsi Hipulla on keraaminen kurpitsa.
Hamsulauma ja koiruus

Linda

Meillä on pari normaalia puumökkiä ja tilauksessa on kookospähkinästä tehtyjä mökkejä IsoPekalta.
Kaikille omat pikku mökit ennen talvea :P

MurderDoll

Yleensä nukkuu (Karlie Wonderland?) puumökissä, mutta toisinaan myös kukkaruukussa tai pahvilaatikossa  xD
Vili & Hippu <3

GaneshaX

No, meidän talvikko ei nuku mökeissä.
Eli edessä on mökkien vaihto varmaan hieman pienempiin. :mrgreen:
Mutta se nukkuu monesti samassa nurkassa puruihin kaivautuneena heinien alla.
Nyt on sellanen päärynämökki. Mutta oten sen pois kun saan tilalle heinäpesän ja kurpitsan.

Pystyiskö joku muuten kertomaan onko se kurpitsamökki paljon päärynää pienempi? Vai olisko talvikolle sellasta kurpitsaa mieluisampi "yhden kolon jalasmökki"? Jos ette hoksannut voi jossain välissä liittää kuvia. xD
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

maria-helena

Meillä on muovisia, puisia ja pahvilaatikkoja.. Eli tuollaisia perusjuttuja :)
On yksi vessapaperipesäkin, mutta enempää en ole jaksanut tehdä, kun on vain (kohta toivottavasti enemmän) yksi asukki.

Linda

Tällaiset mökit hankin IsoPekalta kaikille hamsuille.
Niin onnellisina niihin muuttivat.
kuvassa näkyy helm.norm tyttöni

blood.and.tears

Meiltä löytyy pari itse tehtyä kookosmökkiä, karlie wonderlandin mökkejä taitaa olla 3 tai neljä, sitten löytyy vanerisia pyöreällä oviaukolla (syrkeille), sitten on yksi labyrintti mökki ja juuston muotoisia muovimökkejä (ne on söpöjä  :lov ) ja kurpitsan mallisia keramiikka mökkejä. Pitäs varmaan luopua osasta, noita on varmaan yhteensä kymmenkertaisesti hamsuihin verrattuna  :mrgreen:
Kotona tassuttelee
Cämpsyt Pilli ja Pulla
Puput Myrtti ja Tohveli
Maatiaiskisut MiuMiu ja Pantteri

tyttö_vaan

Mun hamsteri nukkuu yleensä hillopurkissa. :D

e??a

Lilolla on sellanen puinen pesäkoppi, ja joskus se nukkuu myös vessa-astiassaan.. xD Ja nyt on tulossa se paperi-iglu, kunhan se vaan tosta kuivuu. :) Ja muuten on varalla sellanen mandariinikoppi ja sellanen kankainen ripustettava koppi. :D Ois kyl kiva laittaa myös pahvilaatikoita.. Mut en tiä saanko niitä mahtumaan.. ;)
[size=85]Lil Mr Mysterious "Lilo"
musta poika
s. 2.7.07 ?[/size]

Juulia

Meillä hamstereilla on erilaisia pesämökkejä. On pahvisia karkkipatukkalaatikoita, keraamisia "hedelmä"mökkejä, muutama puinenkin on joskus ollut, mutta koin ne huonoiksi, koska ainakin meillä ne likaantuivat nopeasti.

Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta