Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Miharu

^ Oih! Minunkin pitäisi ostella jotain kivaa netistä pitkästä aikaa. :) (siis ja sori off.)
Voi noita Helin palleroita  :lov
Tänään ostin pari uutta ruokakuppia, herkkutankoja ja minihammasharjoja. :)
Kävin tänään Lemmikin valinnassa katselemassa hamstereita ja häkkejä. :) Siellä oli yksi ilmeisesti talviturkin omistava talvikko, joka oli kyllä mielestäni tosi isokokoinen. Samassa terrassa oli myös poikasia, joten ajattelin että talvikko saattoi olla vasta synnyttänyt tai sitten tiineenä, en tiedä. Lisäksi oli muitakin talvikkoja, tosi suloisia.  :lov
Haaveina nyt olisi siis helmiäissafiiri ja safiiri-talvikot, sekä luonnonvalkoinen tai creme -värinen syrkki. Uiui :) :sydan
Meille voisi kyllä tuollainen wiidiin mumsteri matkustaa tänne  :lov Aivan ihania on kyllä  :sydan
Päivällä siirsin Aapon dunan uuteen paikkaan ja laitoin uudet ruuat, johon Aapo heräsi ja kipusi kädelle, joten vähän pitelin sylissä ja laitoin sitten takaisin häkkiin.  :)
Meilläkin se Aapon keraaminen kurpitsa (pohjasta auki) on ostettu eläinkaupasta, täältä Rovaniemen Lemmikin valinnasta. Taisi maksaa jotain kympin verran  :)
Roope  :puna:
Miekin olen nykyään innostunut enemmän noista kirppareista, kuin ennen. Aina pitää olla melkeinpä silmät selässä, kun katselen, että jos löytyy joku häkki tai muu, niin pakko keretä ottamaan se.  xD Kerran oli syrkille tosi hyväkuntoinen häkki, muttei rahaa mukana ja kun seuraavana päivänä menin sinne, oli häkki lähtenyt jo..  :< Mutta enemmän kuitenkin noita duniakin katselen, jos sitten joskus tulee niitä poikasia, niin sitten niihin voi sijoittaa pikkuisia.  :)
^ Oiii  :lov Toisiks viiminen kuva on ihanin!  :sydan Toiset niin suloisesti siinä.
^ :---D Minäkin joskus näin AAPOSTA, joka olisikin varmasti aika ihme, jos tuo herra saisi vauvoja..  xD

Mutta niin siis. Kun kerroin siitä, että meille tulee se hamsu joskus syksyllä, niin nyt olen vain hirveästi miettinyt, että mitä pitää ostella ja kaikenlaista. Huoh.  :oops: Mutta on vain kivaa, kun saa vihdoinkin toisen hamsterin, joka on sitten taas hamsuharrastusta jatkamassa.  :sydan
^ Oho.  :D Lemmikin valinnan hintaa jo pidin suht koht. halpana, mutta tuo on sitten jo tosi hyvä hinta. :) Haluan tampereelle!  xD
Aivan ihania kuvia Anninalla  :lov