Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - ammie

Ihanan paljon kasvinimellisiä hamsuja tuloslistalla.  :sydan:
Laadidaaa, että oon taitava! Kyllä mä oisin ton yhden rotikan ainaki ilmonnut, mutta kun en jaksanut perehtyä vikaan ilmopäivään, niin löysin eilen illalla itteni yhdeltätoista tietokoneettomasta kotikolostani ja huono siinon mitään tehdä.  :D

Ehkäpä kuitenkin saavun paikalle - hamsteritilannetta ehdin vielä miettiä.

Edit// No hehheh, eipähän tarvitse miettiä, kun jälki-ilmoja ei otetakaan.
Meillä tällä hetkellä viisi, mutta määrä taitaa piakkoin laskea parilla hamsterilla, kun alkavat olemaan niin ikääntyneitä. Tällä hetkellä lemmikkinä nämä hamsterit, joskus tulevaisuudessa ehkä muutakin.
Nonnih, josko minäkin jo pystyisin kirjoittelemaan hieman, kun oon saanut nukuttua (liian kauan). En edes kehtaa kertoa, miten pitkät yöunet tuli nukuttua, mutta sen voin kertoa, että tänään ei illalla väsytä ihan heti.  :D

Me oltiin eilen Saanan autolastillisen kanssa näyttelypaikalla jo ennen puolta ysiä, minkä jälkeen rehattiin paljon tavaraa sisälle, ja sit alettiinkin järkkäämään pöytiä ja tuoleja oikeille paikoilleen. Sitten siinä tuli kiinniteltyä papereita ja roskiksia ja tehtyä yleistä häärintää. Lisäks juoksin vielä Lidlissä ennen arvostelujen alkua.

Kaiken kaikkiaan sen puoli ysin jälkeen, kun näyttelypaikalle saavuin, niin oli kyllä koko ajan jotain hommaa, lukuun ottamatta muutamia lyhyitä taukoja. Sihteeröin koko päivän, ja illalla vielä siivoiltiin hieman näyttelypaikalla ennen lähtöä. Ehdin kuitenkin siinä arvostelujen lomassa käydä moikkaamassa kaveria ja sen kanejakin, joten eipä tuo hommien teko mua haitannut.  :)

Musta oli iiiihanaa olla Martinan sihteeri, tykkäsin tosi paljon!  :sydan  Musta on ylipäätään kiva sihteeröidessä huomata, kuinka erilaisia tuomarit on - Niin luonteeltaan kuin arvostelutavoiltaankin. Sihteeröinnin alussa oli pientä kankeutta, kun en nyt muutamaan näyttelyyn ole päässyt sihteeröimään, mutta kyllä se rutiini aika tosi nopsaan sit löytyikin. Mua kyllä sattui muutaman viimeisen hömpsterin kohdalla niin paljon tohon oikeaan käteen, että meinasin jo huikata jonkun tuuramaan mua, mutta kaikilla näytti olevan omia hommiakin ihan riittämiin, niin jaksoimpa kuitenkin loppuun asti.

Ai niin, sit Martina myös opetti mulle uuden sanan, "lunki". Eräs hamsteri oli "lunki tyyppi", ja mä sit kovasti kummastelin, et eikö tohon muka tule kahta k-kirjainta, mut ei kuulemma. Ni ei sit.  :D  Aina oppii uutta!

Mulle iski kyllä niin karsee väsymys siinä näyttelyn loppupuolella, että aivot alko tilttaamaan, eikä käsi enää kirjottanut suoraan (että anteeksi vaan niistä siksak-käsialalla kirjoitetuista kaavakkeista  :D ), mutta kuitenkin kaiken kaikkiaan oli oikein mukava päivä. Mun puolesta iso kiitos kaikille ahkerille toimihenkilöille ja ihan kaikille, jotka autto saamaan tänkin näyttelyn päätökseen kunnialla.  :)

Ps. Niin ja me saatiin vihdoin uus puhis!  :sydan
^^ Eli valkonauhaisuutta ei voi kantaa.
Tässä on tainnut käydä niin, että kun kääpiöiden ulkkostuomareita ei lukenut listassa, niin heille ei oo ketään myöskään lupautunut assareiks/sihteereiks. Ainakin selasin koko ketjun läpi, eikä mun silmääni osunut muita sihteereiksi/assareiksi lupautuneita kuin he, jotka jo listalla ovat.

Paitsi NormaJeane, ootko tulossa paikalle ja kenties assariksikin?  :)

Mä voin toimia sihteerinä (tai miksen assarinakin), mikäli joku muu hallituslainen repeis infoon. Täytyy selvittää.
^^ Saana.  xD En kikata täällä ääneen.

Mutta siis mäkin tällä hetkellä mielummin kallistuisin tohon "miesten" malliin, kun on muutenkin ollu aikeissa hankkia tommonen väljä huppari.
^No voi itku, Joku toinen kerta sit. Ehkä mä vaan koitan bongata sua noissa TKL:n busseissa.  :D
No voi pöh, en mä pääsekään toljottamaan Saanan hamsuja sit.  :nops:

Mun pitäis käydä viikonlopun aikana teatterissa jossain välissä, mutta veikkaisin kyllä ehtiväni tänne. Ja Minski hoi, saisit kyllä tulla tänne, kun sua niin harvoin näkee!  :)
Mä kipasin tänään äidillä hakemassa Poskarini, kun se oli sinne tullut, ja posti oli taittanut mun Poskarin etukannen ihan typerästi, murr!  :evil:  Jos osaisin jäljittää tämän tragedian johonkin yhteen ihmiseen, niin varmasti söisin sen, ainakin haukkaisin palasen.  :D

Mutta mä tykkäsin hirveesti tästä lehdestä! Talvikkopalstan juttu oli ihana, lentsun roboromahdukselle ei voinut kun nauraa, ja kaikki hamsuhistoriaa käsittelevät artikkelit oli vallan ihania! Onnistunut lehti, ei mulla muuta.

Paitsi! Saanan Hamsteriainen.  :sydan  :D
Pitäisköhän munkin, kun ei oo viikonlopuksi mitään ohjelmaa. Olis hyvä syy nousta sängystäkin "aikaisin" ylös.  :P
Niin mustakin tuntuu, että voiku ois jo näyttely, mutta sit näyttelyä edeltävä päivä....  :lol:  "Mä en halua herätä huomenna aikaisi, yäää!" Mutta kyllä se aikainen herätys yleensä on ihan kannattava lopuin viimein. Viime näyttely oli niin lysti, että oksat pois.  :yes:
Oo! Härregyyd, miten nättejä hamsulapsosia Pähkinällä on!  :taju:  Tahtoo!
^ Tosi kiva kasvinimi! Mä en olis ees tajunnut, että se tarkoittaa suomeks jotakin, jos ei olis sanottu. Oisin varmaan luokitellut sen sarjaan "Kiva, mutta mitäköhän se tarkoittaa, vai tarkoittaako mittään?". Josta tulikin mieleen, että vissiin just tänään pohdin tuota kysymystä lentsun papereita rekatessa.  :D
Tänään tuli rekkauspostia, Heidinkin paprut löysi tiensä perille! Oli muuten vinkee kuori.  Ja nyt kaikki ottaa Heidistä mallia, ja merkkaa papruja lähettäessään, jotta kumpi papru on kopio ja kumpi alkuperäiskappale.  :yes: Yleensä mä saan tihrustaa siellä paperi parin sentin päässä mun nenästä, et: "Onko näissä jotain eroo? Kummassa on alkuperänen allekirjoitus?" etc. Pahimpia on värikopiot, kun ei eroa ees allekirjoitusten värit toisistaan.  :D

Ja kyllä mä pyrin tosiaan mahdollisimman nopsaan aina ne paperit laittamaan takasinpäin, mutta joskus tietty menee pari päivää, ennenkö jaksaa mitään niiden kanssa väsätä. Heidin paprut vien huomenna postilootaan, ne on jo kuoressa ihan ready to go.  :)

Ja laittakaa ihmiset paaaaljon rekisteröitävää tulemaan, kun tuo mun postilaatikko huutaa tyhjyyttään ihan liian usein.  :D