• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely, 5.4.2014 Jyväskylä

Aloittaja Tinjau, 23.02.14 - klo:11:18

« edellinen - seuraava »

Vevve


emmesyys

Hei!
Mä laitoin ilmottautumista näyttelyyn menemään sunnuntaina ja saman tien myöskin maksoin ilmottautumismaksun. Voipi olla että sillä hetken aikaa on menny että perille löytää (eri pankki kuitenkin ja sillain), mutta pitäisikö silti joku varmistussähköposti tulla? Eli ilmottauduinkohan oikein. Täytin netissä siis sen ilmottautumisen ja maksoin sen ilmomaksun tilille jonka tiedot löysin yhdistyksen sivuilta. Oonko toiminu oikein ja jos en niin ääää mitä teen? Ja jos oon niin äää millon saan postia? Vai vastako sitten kun vika ilmottautumispäivä on menny? Ihan hädissäni täällä oottelen ja pelkään ettei se maksu ees oo menny perille...
♥ roboneidot Wippee's Maggie Mango "Maggie" sekä Goldilock's Kleopatra "Saga"
♥ syrkkipoitsu Morinehtar the Blue "Valo"
♥ kiinaripoika Wonderland's Down-To-Earth Dewberry "Odin"
♥ pikkuinen talvikkoherra Tinytail Mr. Twister "Viima"
http://hamsterbox.blogspot.com

Tinjau

Lainaus käyttäjältä: emmesyys - 19.03.14 - klo:18:10
Hei!
Mä laitoin ilmottautumista näyttelyyn menemään sunnuntaina ja saman tien myöskin maksoin ilmottautumismaksun. Voipi olla että sillä hetken aikaa on menny että perille löytää (eri pankki kuitenkin ja sillain), mutta pitäisikö silti joku varmistussähköposti tulla? Eli ilmottauduinkohan oikein. Täytin netissä siis sen ilmottautumisen ja maksoin sen ilmomaksun tilille jonka tiedot löysin yhdistyksen sivuilta. Oonko toiminu oikein ja jos en niin ääää mitä teen? Ja jos oon niin äää millon saan postia? Vai vastako sitten kun vika ilmottautumispäivä on menny? Ihan hädissäni täällä oottelen ja pelkään ettei se maksu ees oo menny perille...

Tulee viimeisen ilmopäivän jälkeen, kuitenkin ennen näyttelyä :)

emmesyys

Lainaus käyttäjältä: Tinjau - 19.03.14 - klo:19:26
Lainaus käyttäjältä: emmesyys - 19.03.14 - klo:18:10
Hei!
Mä laitoin ilmottautumista näyttelyyn menemään sunnuntaina ja saman tien myöskin maksoin ilmottautumismaksun. Voipi olla että sillä hetken aikaa on menny että perille löytää (eri pankki kuitenkin ja sillain), mutta pitäisikö silti joku varmistussähköposti tulla? Eli ilmottauduinkohan oikein. Täytin netissä siis sen ilmottautumisen ja maksoin sen ilmomaksun tilille jonka tiedot löysin yhdistyksen sivuilta. Oonko toiminu oikein ja jos en niin ääää mitä teen? Ja jos oon niin äää millon saan postia? Vai vastako sitten kun vika ilmottautumispäivä on menny? Ihan hädissäni täällä oottelen ja pelkään ettei se maksu ees oo menny perille...

Tulee viimeisen ilmopäivän jälkeen, kuitenkin ennen näyttelyä :)

Oi huh kiitos, nyt voin lakata stressaamasta! :D Pelkäsin jo että tein jotakin väärin ja että vastauksen olisi pitänyt tulla nyt jo.
♥ roboneidot Wippee's Maggie Mango "Maggie" sekä Goldilock's Kleopatra "Saga"
♥ syrkkipoitsu Morinehtar the Blue "Valo"
♥ kiinaripoika Wonderland's Down-To-Earth Dewberry "Odin"
♥ pikkuinen talvikkoherra Tinytail Mr. Twister "Viima"
http://hamsterbox.blogspot.com

Humselo

^ Saitko kuitenkin heti ilmottautumisen jälkeen automaattisen vahvistuksen?

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki

Katitar

täälläkin ollaan oltu ajoissa ja ilmottautumiset sekä maksut on jo lähetetty. pienellä kokoonpanolla tulossa liikenteeseen. pitänee ehkä varautua muutamalla ylimääräsellä tyhjällä boksilla kun tuntuu ettei oo edes mitään eläimiä, mitä näyttelyyn voisi kiikuttaa?  :enkeli:
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Alkemistin

Lainaus käyttäjältä: emmesyys - 19.03.14 - klo:18:10
Mä laitoin ilmottautumista näyttelyyn menemään sunnuntaina ja saman tien myöskin maksoin ilmottautumismaksun. Voipi olla että sillä hetken aikaa on menny että perille löytää (eri pankki kuitenkin ja sillain), mutta pitäisikö silti joku varmistussähköposti tulla? Eli ilmottauduinkohan oikein. Täytin netissä siis sen ilmottautumisen

Tuliko siitä ilmoittautumisesta sulle kuitenkin automaattimeili? Otsikolla "Ilmoittautuminen vastaanotettu"?
Se on eri kun se varsinainen näyttelymeili tosiaan, mutta sen pitäisi siis saapua about heti. Jos ei saapunut (tsekkaa roskaposti), niin laita mulle YV:nä hamsterisi nimi - kiitos.  :icon_smile:

Alkemistin

Lainaus käyttäjältä: Katitar - 19.03.14 - klo:22:44
pitänee ehkä varautua muutamalla ylimääräsellä tyhjällä boksilla kun tuntuu ettei oo edes mitään eläimiä, mitä näyttelyyn voisi kiikuttaa?  :enkeli:

Se on hyvä syy varustautua tyhjillä bokseilla, sillä hamsueläimiä on ilmeisesti taloudessa liian vähän.  :icon_cheesygrin:

Janika S.

Emmesyys, teidän ilmoittautuminen on kyllä tullut perille!
Venäjänkääpiöhamsteri roborovskit väreissä normaali, normaali laikukas ja normaali husky.
Jämtlanninpystykorvat nimellä Pyssytorin.
Lemmikkinä lisäksi muutama syyrialainen hamsteri.

emmesyys

Juu, tuli heti ilmottautumisen jälkeen se viesti sähköpostiin, ja kiva kuulla että ilmottautuminen tuli perille! Aloin vaan hermoilemaan kun en tiennyt että miten nää asiat oikeesti toimii. Nytpä tiedän sitten ensi kertaa varten! :) Kiitos kaikille vastauksista!
♥ roboneidot Wippee's Maggie Mango "Maggie" sekä Goldilock's Kleopatra "Saga"
♥ syrkkipoitsu Morinehtar the Blue "Valo"
♥ kiinaripoika Wonderland's Down-To-Earth Dewberry "Odin"
♥ pikkuinen talvikkoherra Tinytail Mr. Twister "Viima"
http://hamsterbox.blogspot.com

Tuhnutin

Aapuva! Lähetin tähän näyttelyyn ilmoittautumisia, niin uros hamsuni kohdalle laitoin väärän rekkarinumeron... Osallistuu kylläkin vain lemmikkiluokkaan, eli rekkari ei ole siinä pakollinen... Haittaako?  :nuija:

Janzu

Mä en ole vielä saanut edes päätettyä että ilmoanko ketään mukaan vai lähdenkö jälleen matkaan ilman. Ei mulla tosin ole mitään näytettävää varsinkaan ulkkikseen (saati sit rekattuja) ja luovutusikäisiä poikasia tarpeeksi monta boksillista raahattavana myyntiin, joten ehken kiusaa itseäni enempää ylimääräisillä raahattavilla. Vai pitäisikö ihan näön vuoksi ottaa joku mukaan?  :icon_e_biggrin:

jensku

~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

zazo

Hamsut ilmoitettu ajoissa, boksit valmiina ja majoitus varattu. Ihan outoa, kun yleensä ilmoitan otukset pari tuntia ennen ilmoittautumisen loppumista, boksit laitan samana aamuna hirmuisella kiireellä ja majoituskin saatiin varattua ilman suurempia ongelmia. Nyt pitää vielä pari viikkoa odotella ja sitten koittaa kylpylä :sydan: ja pitkästä aikaa pääsee näyttelyyn,  :jiihaa:

Mukaan lähtee pari syrkkiä ja pari roboa, alustavasti näyttäisi myös siltä että kaksi syrkkipoju poikaista tulisi myyntipöydälle ja yksi varattu lähtee näyttelystä uuteen kotiin.  :icon_e_biggrin:

jensku

Lainaus käyttäjältä: zazo - 23.03.14 - klo:15:11
Hamsut ilmoitettu ajoissa, boksit valmiina ja majoitus varattu. Ihan outoa, kun yleensä ilmoitan otukset pari tuntia ennen ilmoittautumisen loppumista, boksit laitan samana aamuna hirmuisella kiireellä ja majoituskin saatiin varattua ilman suurempia ongelmia. Nyt pitää vielä pari viikkoa odotella ja sitten koittaa kylpylä :sydan: ja pitkästä aikaa pääsee näyttelyyn,  :jiihaa:

Mukaan lähtee pari syrkkiä ja pari roboa, alustavasti näyttäisi myös siltä että kaksi syrkkipoju poikaista tulisi myyntipöydälle ja yksi varattu lähtee näyttelystä uuteen kotiin.  :icon_e_biggrin:

Iiiig, tulossa iha mahti huippu viikonloppu! Vaikka tää tyyppi oli iha jo unohtaa, että kylpylään majotutaa.  :nuija: Innolla ootellaa tätä näytsii jo tääl!
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks