• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely, 5.4.2014 Jyväskylä

Aloittaja Tinjau, 23.02.14 - klo:11:18

« edellinen - seuraava »

Tinjau

Aloitetaas heti seuraava jutteluketju, keitäs tulossa   :jiihaa: ?


Pitkäkarvaiset syyrialaiset: Satu Karjalainen
Sihteeri: Janette Castrén
Assistentti: Elina Laiho, Jenni Mäkitalo

Lyhytkarvaiset syyrialaiset, koe- ja ei-standardiluokan syyrialaiset: Marjut Kaakinen
Sihteeri: Marika Lähde
Assistentti: Salla Vornanen, Liisa Laiho

Vkh roborovski (standardi, koe- ja ei-standardi), vkh talvikko: Saija Kukkohovi
Sihteeri: Minna Heiskanen
Assistentti: Jessika Korhonen

Vkh campbelli (standardi, koe- ja ei-standardi), kiinankääpiöhamsterit:  Petri Pyysilta
Sihteeri: Ansku Arboix
Assistentti:

Lemmikkiluokan syyrialaisurokset, lasten lemmikkiluokka: Martina Munther
Sihteeri: Tinja Itkonen
Assistentti:

Lemmikkiluokan syyrialaisnaaraat: Veera Kujansuu
Sihteeri: Viivi Peltola
Assistentti:

Lemmikkiluokan kääpiöhamsterit: Merja Nauska
Sihteeri: Johanna Vihavainen
Assistentti:

Ana

Mää! Kera monen hamsun! :D poikasiaki varmasti paljo mukana uusiin koteihin.

Sazki

Pienimuotoista lk ja pk syyrialaisten kasvatusta värissä creme

Vevve

Tuomaroin lemmikkejä, eli juu, tulossa ollaan.

CaroR

En vielä ihan kykene ajatteleen sinne mutta tulossa kuitenkin  :icon_e_biggrin:
Cämpsykasvatusta useissa eri väreissä <3

viiru

#5
Ana ja muutkin, joita asia koskettaa: Muistakaa pyytää joltakin paikallaolevalta hallituslaiselta Vuoden Voittaja -palkintonne! :) Jakamattomat palkinnot kulkeutuvat seuraavan kerran tähän näyttelyyn (plakaattien osalta voidaan neuvotella myös postittamisesta, siinä tapauksessa yhteydenotot sähköpostitse allekirjoittaneeseen).
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Ana

Onko mulle vv palkinto!? :O vau mistä/kenelle? En tuloksissa ainakaan huomannu mulle mitään?

viiru

Lainaus käyttäjältä: Ana - 24.02.14 - klo:11:40
Onko mulle vv palkinto!? :O vau mistä/kenelle? En tuloksissa ainakaan huomannu mulle mitään?

LainaaVuoden voittaja - lemmikkikääpiöhamsterit
(...)
5. Los Locos, om. Asta Rekilä - 30 p
Cheersbigears-talvikkokasvatus

sarsu

Tulossa, mikäs sen mukavampaa kuin viettää synttäreitä hamsunäyttelyissä.  :icon_cheesygrin:
Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s

Ana

Aivan myös viiden saa palkinnon mahtavaa!! :) pitää muistaa kysyä sitä.

Katitar

Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Lautsi

Viiru, siis saako kaikki noilla vuoden voittaja 2013 listoilla olleet tommosen lappusen vai jaetaanko vaan ensimmäiselle viidelle tms? Mä olin siinä uskossa et vaan tyyliin listan 1-3 saa.. :D
http://facebook.com/hamsterila
-Fluffy's syyrialaiset-

viiru

1.-5. palkitaan lajikohtaisista luokista (ei kokonaiskilpailuissa enää)!
Cheersbigears-talvikkokasvatus

jensku

Täältäkin mitä ilmeisemmin tulossa. Odotelen töistä vapaa anomisten hyväksyntää.  :icon_smile: Ja näyttäs siltä, että samantyyppinen reissu tulossa omalta osalta mikä tää Littoisen näyttely reissu oli.  :jiihaa:
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

NecotineL

Tuun myös, tosin ilman hamsteria ihan vain pyörimään, katselemaan ja ihastelemaan. Pakkohan se on, kun näyttely on tuossa 8 kilometrin päässä! Olisi suuri vääryys jättää se kokonaan väliin  :icon_cheesygrin: Mistä sitä tietää, vaikka lähtiessä olisikin hamsteri kainalossa  :icon_e_wink:

Tuo virallinen kutsuhan tulee ilmoittautuville vielä erikseen, mietin että siinä taitaa olla nuo kellonajat yms. Tietääkö joku mistä tällainen joka ei ole ilmoittautunut, saa nuo tarkemmat kellonajat tietoonsa?