• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulina nro 7.

Aloittaja Essi, 19.11.09 - klo:16:29

« edellinen - seuraava »

ammie

#960
Lainaus käyttäjältä: "Annina"Ihan pienissä robopennuissa on myös sellainen erilainen tuoksunsa. Jotenkin kaurapuuromainen tai jotain...
Ihana pohdinta.  :mrgreen:  :sydan

Mustakin hamsut tuoksuu tosi kotoisalle, vaikka kaikkein eniten niissä varmaan nuo purut tuoksuvatkin, eivätkä tosiaan ne hamsut.  :yes:
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Henni

#961
Mulla tulee hamsujen hajusta ihan mieleen sirkus. :D  Taitaa johtua tosiaan siita että haisevat sahanpurulle.  :)
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

Heli

#962
Mun mielestä campsyissä ja kiinareissa ei oo se pissa mikä haisee, vaan niissä eläimissä on semmonen joku haju. En sit tiiä erittääkö ne jostain sitä hajua, mutta kuitenkin. Vai kylpeekö ne sitten pissoissaan... Kyllä ne pissat haisee musta aika samalle kun esim. talvikon, mutta talvikko on sitten taas ihan hajuton.
Destiny's hamsterit 2001-2009

Ananas

#963
Naapuris on urostalvikko joka haisee niin pahalta! :upmfh:

Mustikkamaan

#964
Lainaus käyttäjältä: "Heli"Mun mielestä campsyissä ja kiinareissa ei oo se pissa mikä haisee, vaan niissä eläimissä on semmonen joku haju. En sit tiiä erittääkö ne jostain sitä hajua, mutta kuitenkin. Vai kylpeekö ne sitten pissoissaan... Kyllä ne pissat haisee musta aika samalle kun esim. talvikon, mutta talvikko on sitten taas ihan hajuton.

Joo on se haju siinä eläimessä itessään munki mielestä, että ei se siinä pissassa oo - vaikka tosiaan noissa kiinareissa en oo huomannu mitään hajua. Campbelleissä sen huomaa ehkä selkeiten kaikista lajeista.

Ann: Meitsi kans diggaa tallin hajusta  :lov Siks marsujen masuja on kiva tuoksutella :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Sintturainen

#965
Oi minkä ihanan hajukeskustelun vahingossa aloitinkaan  :lov

Mulle tuli nyt tupliksesta uros-talvikko ja kyllä sillä on ominaishaju. Jo kuljetusboxi haisi. Sellainen vähän popcornimainen haju   :haha  Ja tuo talvikkokin musta haisee ihan ite ja se haju sit leviää asumukseen. Mutta ei paha haju missään nimessä.

Hitsi kun on monta vuotta aikaa kun on ollut muita kääppärilajeja, en muista mille ne haisee  xD

Heli

#966
Eeei kyllä mä tiukasti väitän että talvikoissa ei ole hajua! Mulla on supernenä!  xD
Ainoa milloin ne haisee on kun ne pelkää ja se haju on tyrmäävä.  :D
Destiny's hamsterit 2001-2009

Ninde

#967
Joku on joskus väittänyt, että hybridit erottaisi hajusta.  :D Eli cämpsyllä on se oma ominaishajunsa, mutta talvikolla ei... Cämpsyillä varsinkin urokset haisee voimakkaasti.

Arvostellessa kyllä huomaa, että cämpsyt tosiaan haisee (ja niiden boksit myös), mutta talvikoista sen sijaan ei jää käsiinkään mitään erityistä hajua.

Einoo

#968
Meillä ainakin ensimmäisenä tuo robo alkaa tuoksahtamaan pahalle kun aikaa on vierähtänyt. Mutta syrkit niitten tuoksu on jotain ihanaa ( siis kun ne ei tuoksahda pahalla..)
Syrkit tuoksuu aamuiselle usvalle kesä aamuna..?
Like the white sky and like the blue clouds
Yes, just smile like nothing is wrong

Sintturainen

#969
Lainaus käyttäjältä: "Einoo"Syrkit tuoksuu aamuiselle usvalle kesä aamuna..?

Ihana, täähän on melkeen ku runo  :lov

Minä vaan väitän silti että talvikot haisee popcornille, se on ihan eri haju kuin cämpsyillä, nih!  :D

Mianna

#970
^Joo määki voin sanoo samaa, ainaki mun urostalvikko haisee ihan popcornille, mut onneksi se ei löyhkää pahasti, muuten lentäs äitin puolest ulos talosta.  :lol:  Naaras ei haise milleekkään muulle ku hamsterille ja puruille. :D Edellisetkään naaraat ei oo haissu millekkään.

GaneshaX

#971
^^ Miltä cämpsy sit haisee?
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Sintturainen

#972
^En muista muutaku et erille kuin talvikot  :D

Anonymous

#973
Meillä ei ainakaan talvikot haise millekkään siks niitä onkin ihana nuuskutella. Robot ei mun mielestä kyllä haise sen kummemmalle ku talvikkokaan :mrgreen:

Mustikkamaan

#974
Lainaus käyttäjältä: "Ninde"Joku on joskus väittänyt, että hybridit erottaisi hajusta.  :D Eli cämpsyllä on se oma ominaishajunsa, mutta talvikolla ei...

Tuli sama mieleen! :D Ja mä voisin melkein allekirjottaakki sen, noin niin ku mututuntumalla :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]