• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista- 3

Aloittaja Hamsufani97, 06.12.09 - klo:16:36

« edellinen - seuraava »

Anonymous

#930
^Varmasti poju tykkää. Toi häkkiosa on ollu vaatehuoneessa vaikka kuinka kauan ja nyt on iskenny toi yhdistysvimma :D

Nape

#931
Tosi hyvän oot TH tehny Röllille, voi ko nyt löytyis Lillanillekki joku härpätin!

Ja Mirkkukin tehny hyvän löydön ja halvalla! Varmana Dobby on innoissaan :)  Oisin ite huutanu sitä samaa häkkiä, mut en sit huutanu xD

metsku

#932
:sydan Hienoja viritelmiä jo monella ja erittäin hienoa, että jollain hallituslaisella on myös "lisähärpäkkeitä." Tämä villitys levitköön  xD Muistakaa kuitenkin olla tarkkoina viritelmien kanssa ettei jää karkaamisaukkoja ja että rakennelmat on tukevia.

Anonymous

#933
Tossa Röllin ja Villen häkkiviritelmissä ei tosiaankaan oo karkaamis ongelmaa.

EmmaTi

#934
^Mä oon saanu varmaan jotain vaikutteita, koska näin yhtenä yönä unta että olin väsäämässä Helmin häkin päälle tommosta lisäosaa.
No eilen sitte vein yhden kasvattini omistajalle hamster dunan ja sain vaihdossa tosipienen kalterihäkin. Ajattelin pitää sitä varahäkkinä siivouspäiviä varten mutta sitten muistin unen ja hoksasin mitä teen sillä  :D
Mistä muuten ootte tehneet häkki+häkkiyhdistelmissä sen kakkoskerroksen lattian ettei se olis pelkkää ritilää?? Mikä matsku olis hyvä siihen lattiaksi?

Mustikkamaan

#935
Mä oon paperoinu samaan tapaan ku juoksupyörän. Osa hamsuista nakertaa sen, osa jättää rauhaan.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

jensku

#936
Eilen tuli siivottuu pyryn asumus niin aattelin ottaa muutaman kuvan. Toinen kuva on Pyryn eilen ostettu uusi mökki "puuhatalo". Se on kyllä niin komea. :yes: mökin oikealla puolella on toinen sisäänkäynti.



~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Nape

#937
Pyryllä on kyllä kiva mökki ja tosi hieno tuo mökki kyllä! Vitsit kun mäkin haluan vaikka Ullalle tollasen mökin!

Henni

#938
Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"Mistä ootte ostellut noita Imac Criceti 16 häkkejä? Olis pari harkinnassa, mutta mistä sais edullisesti ja tänne asti? Ovat ilmeisesti edullisempia kuin ferplast maryt?

Muakin kiinnostais että mistä noita saa? :)
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

EmmaTi

#939
Ennenhän niitä on saanut propetfood-nettikaupasta mutta ne on väliaikaisesti loppu kun maahantuoja vaihtuu.
Siellä on kyllä sitä Cometa-mallia jonka pohjapinta-ala on sama mutta korkeus jotain 80cm.

Mä sain tuurilla ostaa käytetyn Criceti 16:n, googlettamalla löysin ilmoituksen.

jensku

#940
^^^ Juu, se on tosi komee en tiiä kunpi on enemmän siitä inoissaan Pyry vai mie. :D (Kyllä se pyry eilen oli iha pistoksissaan kun sai sen.) Olen jostain syystä tykästyny täysin noihin kotipesä tuotteisiin. Tuo pyryn vihreä tunneli on myös samaa sarjaa. :)
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Gina

#941
Mä ajattelin ostaa tälläsen Ginalle


 Sen pohjapinta-ala ois just sopiva, et saisin sen tohon dunan päälle kiinnitettyä :) Hintaakin on vaan 15e, ja noi kamppeet saa siihen mukaan.
Ainoa ongelma on, et toi häkki on turussa, mut jos kuljetus tai matkahuolto onnistuu tänne Espooseen nii sit varmasti onnistuu :)
Paljonkohan toi matkahuolto muuten velottaa tommosista kuljetuksista? Niinku noin suurinpiirtein  :pihalla:

Nape

#942
^Veikkaisin että jotain 10-20e väliltä.
Kivanoloinen häkki :)

Gina

#943
Okei, no ei se sit niin kalliiks tule kun pelkkä häkkikin vaan 15e :) Mustaki tosi kiva, kun tossa on kaks kerrosta niin tulis paljon kiipeilytilaa  ;)  Toi duna tuppaa olemaan niin matala ja vähän ahdaskin.

MirkkuH

#944
Täällähän on oikein häkkien/dunien duunaus-villitys meneillään...kyllä niistä metskun paasauksista on ollut jotain hyötyäkin :haha

ps.en ole saanut vielä sitä mun häkkyrää...laitan sitten kuvan kun olen saanut duunattua virityksen :)